איילת שקד מנסה להשליך את השופט המעורער בנפשו שמאי בקר, סדיסט איום ואכזר עם אופי של מנגלה – יוצא ל"שנת שבתון" ללא תאריך חזרה

Spread the love

מזה שנים שהשופט שמאי בקר, יושב על כסאו בביהמ"ש שלום ת"א כשופט פלילי, ולא יודעים מה לעשות איתו מרוב תלונות הציבור. עתה קיבלנו מידע, שעומדים לבעוט אותו החוצה, כביכול לשבתון כדי להתחמק מישיבות ההבהרה. איילת שקד כבר אמרה שיש לבעוט אותו מהמערכת שהוא זיהם בנוכחותו.

שמאי בקר מבייש את מערכת המשפט, והחליט לחסל את כל ההורים שמוחים על פשעי משרד הרווחה. ויש לזכור: מדובר בפרקליט לשעבר המורגל בתפירת תיקים לחפים מפשע וכל שהוא רואה לנגד עיניו זה איך להכניס כמה שיותר אנשים לכלא. להלן לקט תגובות קטן שריכזנו שנכתב עליו ב- 2015:

"המטורף היחידי בפרשה זו הוא השופט שמאי בקר, אשר מתעלל בגבר גרוש. מדובר בשופט שפל שקרן וזייפן פרוטוקולים סידרתי. והרי כבר נאמר על השופט בקר ע"י ציפי לבני שרת המשפטים לשעבר כי "הוא סרטן בלב האומה". לידו השופט ציון קפאח הוא צדיק גדול. כמי שבאמת מכיר את הפרשה מקרוב ניתן לומר שמי שיכול לרשום שהסובל העיקרי הוא השופט זה רק השופט שמאי בקר בעצמו. לך הביתה בקר, בכך תזיק רק לבני ביתך ולא לאנשים חפים מפשע אשר בחרת להתעלל בהם. גם כן צדק…".

"שמאי בקר שופט  איום ומזעזע, ברוך שפטרנו מעולו של שמאי בקר".

"היה שופט איום ואכזר. היה מתייעץ עם החברות שלו הפרקליטות איך להרוס חיי גברים. היה מנתק ילדים מאבות ושולח אותם בסיטונאות לכלא, אומר לגברים לוותר על הילדים שלהם. הוא שופט מושחת, בבלוג אחד קראו לו מופקר וטייחן".

שמאי בקר החלאה

שמאי בקר מעורר בנו תחושת גועל. אנו תמהים מה לומדים שופטי ישראל בקורס לשפיטה? דיני סאדיזם? דיני שנאת האדם? דיני החרטה ברטה? לפנינו שופט גועלי ודוחה במיוחד אשר הגיעה אליו עיתונאית אשר פקידות סעד ארצית ומחוזית חטפו את ילדיה למוסדות הטומאה של הרווחה. האם נפגשה עם שר הרווחה שהביא את מנכ"ל משרד הרווחה, יוסי סילמן.

נטען על ידי שמאי בקר, שהעיתונאית הפרה את פרטיות מנכ"ל משרד הרווחה, משפרסמה את הדוחות האינסופיים שהוא צבר ולא ביקשה את תגובתו. כשהרווחה מוציאה כתבות באמצעות היחצן שלה לעיתונות, הם אף פעם לא מבקשים את תגובת הלקוחות שלהם. על פרסום דוחות מנכ"ל משרד הרווחה נגזר דינה של העיתונאית לורי שם טוב, והשופט האכזר החליט להרשיע את העיתונאית לפי עבירה של סעיף 2 (5) לחוק העונשין.

האם שמאי בקר, מצפה שאם פקידת סעד מחליטה להוציא ילדים ממשמורת הורה, ההורה צריך למסור את הילד בשמחה ובששון לפקידת הסעד שתשים את הילד במעון ללא אהבת אבא ואמא? כך בדיוק היה בימי הנאצים, כאשר ציפו מהיהודים למסור לנאצים את כל מה שיש להם ולעמוד בתור כדי למות. אז עכשיו במדינת ישראל אנו רואים שופט ממין זכר, שאין לו מוסר, אין לו רחמים והוא מרשיע, כי הוא חושב שזה התפקיד שלו, להרשיע אנשים על כך שלא הסכימו מרצון להיפרד מילדיהם הקטינים.

קראנו את פסק הדין של השופט הסדיסט וחשנו גועל. גועל על שקיים כזה שופט, גועל על כי יש לו בני משפחה שחושבים שהוא משרת את מדינת ישראל, ושזה כבוד גדול להיות שופט. אז בטח שזה לא כבוד גדול להיות שופט שמתעלל באימהות ומטיל כתם פלילי על מי שנלחם להשאיר את ילדיו במשמורתו.

גם פרסום דוחות החניה, הם פרסומים מותרים, כי הרי דוח חניה הוא כמו כתב אישום שמותר לפרסום, ונראה שלשופט זה בכלל לא אכפת מה נאמר ומה לא נאמר, העיקר שהוא יכול להרשיע ולצבור כמה שיותר הרשעות. אנחנו גם לא רואים כל הפרת פרטיות בפרסום זה.

אנחנו רק יכולים לייחל לכך שיפטרו את ההזוי שמאי בקר, ושבני המשפחה שלו יקראו שורות אלה וידעו שמדובר בשופט שהמיט קלון בושה למדינת ישראל, ובושה למערכת המשפט.

לגבי יוסי סילמן החלאה מנכ"ל משרד הרווחה לשעבר, נו מה אפשר לצפות ממי שמשרת את פקידות הסעד? הרי כולן באיכות אנושית ירודה ביותר. הזבל של הזבל הולכת להיות פקידת סעד. הענין הוא שלאחרונה יש יותר מידי סיפורי זוועות על פקידות הסעד, כולל חטיפת תינוקת מרחם אימא היישר מבית החולים ליס בת"א.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.