ערוץ 10 צינור לילה – כלכלת הרווחה: מדוע אלפי ילדים מוצאים מביתם ללא צורך אמיתי? עו"ד ורדה ברכה שטיינברג: בית המשפט הכיר בכך, שמצב כלכלי הוא לא סיבה להרחיק את התינוקת מהבית

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pCgri-uk

צינור לילה – כלכלת הרווחה: מדוע אלפי ילדים מוצאים מביתם ללא צורך אמיתי?

עו"ד ורדה ברכה שטיינברג החזירה את התינוקת האזוקה להוריה.

מורן שכניק: היום הגיעו לידינו נתונים רשמיים של משרד הרווחה. יתכן שאלה המאבקים ברשת שעוזרים, הוצאת הילדים אינה מוצדקת לפי הנתונים של משרד הרווחה. בכל שנה יש 6,000 ילדים וילדות בפנימיות של משרד הרווחה, מתוכם 1,700 חוזרים הבייתה מידי שנה. כלומר, 28% משתחררים מפנימיות משרד הרווחה, כשהרווחה בעצמה אומרת שהמקום הנכון עבורם הוא הבית, כמו שאפשר לראות.

הנה מקרה לדוגמא, שהבאנו כאן לפני חודש. בעקבות החלטה להוציא תינוקת שרק נולדה מידי הוריה, היא נאזקה באזיק אלקטרוני בחדר הלידה באיכילוב. אזיק שאמור לצפצף ברגע שהיא מוצאת מהתינוקיה.

היום אנחנו יכולים לבשר שהוחלט לשחרר את התינוקת, להחזיר אותה לביתה ולהוריה, אחרי שערעור שהגישה עו"ד ורדה ברכה שטיינברג, התקבל. בית המשפט הכיר בכך, שמצב כלכלי הוא לא סיבה להרחיק את התינוקת מהבית.

עו"ד ורדה ברכה שטיינברג: אני מודה לכבוד השופט שאול שוחט ביהמ"ש מחוזי תל אביב, שהוכיח שצדק הוא לא רק שם של כוכב והוא קיים באולמו.

אמנון לוי "פנים אמיתיות", המסקנה המרכזית היא שעשרות אלפי ילדים הוצאו מהבית דבר שהוא טראומתי מאוד, והובאו למוסדות, או לאומנה או אולי אפילו לאימוץ שלא בצדק.

עו"ד ורדה ברכה שטיינברג החזירה את התינוקת האזוקה לידי הוריה. הוכיחה בבית המשפט כי עוני הוא לא סיבה לקחת ילדים מהוריהם
עו"ד ורדה ברכה שטיינברג החזירה את התינוקת האזוקה לידי הוריה. הוכיחה בבית המשפט כי עוני הוא לא סיבה לקחת ילדים מהוריהם
כלכלת הרווחה. מדוע אלפי ילדים מוצאים מביתם ללא צורך אמיתי?
כלכלת הרווחה. מדוע אלפי ילדים מוצאים מביתם ללא צורך אמיתי?

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.