הפרקליטה שירה שקדי לייטרסדורף מרעילה בפיה ברוח גבית של השופט שמאי בקר ת"פ 54376-12-14

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pCgri-ub

פבררואר 2016 – במהלך דיון בבית משפט השלום בעניין טיעונים לעונש, עיתונאית שפרסמה אודות מנכ"ל משרד הרווחה כי אינו מחזיר חובותיו לרשויות הפרקליטה שירה שקדי לייטרסדורף מפברקת אישומים שלא היו כדי ליצור מצגת שווא לכאורה של עבירות שנעשו.

השופט שמאי בקר בהכרעת הדין הדגיש את חוסר עניין הציבור בפרסומים כדי להרשיע בפגיעה בפרטיות וכך כתב:

"אני סבור, וכך אני קובע, שבמקרה דנא – לא רק שלא היה ענין לציבור בדוחות החניה של סילמן, משולמים או לא, גם על רקע יתר החובות הספורדיים (שאינם נזכרים בכתב האישום, אך הובאו על ידי ההגנה כדי לצייר תמונה קודרת הרבה יותר – ולשווא)..." סעיף 34 בהכרעת הדין.

השופט שמאי בקר ציין כי הפרסומים הנם מספר דוחות חנייה ועוד "חובות ספורדיים".

מאידך, הפרקליטה שירה שקד משקרת ומסלפת את הפרסומים ואומרת במהלך דיוני גזר הדין:

"אנו עוסקים בהלימה… תיבת הדואר האישית של סילמן הפכה לנחל הכלל, עם פרטים מזהים שלו… זה ערעור בטחון למצוא את כל החיים האישיים שלך ברשת וזו פגיעה חמורה..." (ראו להלן הפרוטוקול)

שירה שקדי לייטרסדורף משקרת, ומרעילה בפיה ומנפחת את הרשעת הפגיעה בפרטיות במספר דוחות חנייה (כדברי השופט בקר) לחיטוט בתיבת הדואר ופרסום כל חייו הפרטיים של סילמן ברשת.

האם מספר דוחות חנייה ועוד "חובות ספורדים" הם כל חייו הפרטיים של יוסי סילמן?

ומדוע מעלילה ברמיזה כי העיתונאית מחטטת ליוסי סילמן בתיבת הדואר?

למרבה הצער, השופט שמאי בקר שומע את דברי התרעלה של הפרקליטה שירה שקדי לייטרסדורף ומשתיק את העיתונאית שמנסה להעמיד דברים על דיוקם (ראו להלן הפרוטוקול). כך היה גם בדיונים הקודמים, השופט לא מאפשר לעיתונאית ולא לבאת כוחה לדבר, הוא קוטע בגסות את באת כוחה של העיתונאית, מוציא אותה מהריכוז, ושואל שאלות מטופשות בעת הסיכומים, ולעיתונאית לא נתן כלל פתחון פה.

סוף דבר

התנהלות הפרקליטה שירה שקדי לייטרסדורף והשופט שמאי בקר הופכת את בית המשפט לשוק רוכלות, שכל המרבה בדברי רכילות ושקר הוא המנצח. במקום לומר בפשטות ובדיוק שההרשעה היא על פגיעה בפרטיות בפרסום מספר דוחות חנייה ועוד מספר "חובות ספורדיים", הפרקליטה מעיפה שקרים באולם שאחריהם אמור לבוא בקשה לתיקון, למרות שההרשעה הייתה כבר וברורה לכולם. אם "אבן שטיפש אחד זרק לבאר, אלף חכמים לא יצליחו להוציא אותה", קל וחומר באולם בית המשפט של שמאי בקר שלא יוכל לבוא התיקון.

קישורים:

Document-page-001 Document-page-002

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.