עו"ס אתי דור דוברובינסקי: אזהרה חמורה פקידת סעד זדונית, שקרנית, רמאית ומטורפת שאוטומטית שולחת גברים למרכז קשר ובעצמה יוצרת נתקים

Spread the love

גברים יקרים שימו לב: היה ותקבלו טלפון מעובדת סוציאלית אתי דור דוברובינסקי, דעו שמדובר בפמיניסטית רדיקלית הזויה ונוכלת שתעשה הכול לנתק אתכם מהילדים שלכם ולעזור לאישה לתפור לכם תיק. אין לסמוך על האישה הזו. היא חייה בעולם הדמיון והשקרים שלה יתבטאו בתסקיר שקרי, שלא תדעו אפילו מאיפה צצים השקרים הללו. נוכלת זו גם נוהגת להמליץ לנשים להתאפסן לכמה ימים במעון לנשים מוכות, רק כדי לייצר מראית עין של חומרה באלימות, כאשר אין אלימות. האישה הזו מסוכנת ומומלץ שלא לשתף איתה פעולה.

אצל אתי דור דוברובינסקי, כל גבר מקומו במרכז קשר, בנימוקים שונים כמו: "להבטחת שלוותה של האישה", או "העדר אמון בין הגבר לשירותי הרווחה". יש לשלוח מייד מכתב לבית המשפט ולבקש שהנ"ל לא תתקרב לתיק, אלא אם כן אתם מוכנים לבלות כמה שנים טובות במרכז קשר.

הדברים נכונים ממש לימים אלה, דצמבר 2015, אולם נראה שלאישה הזדונית הזו יש היסטוריה ארוכה של תככים, מזימות ופעולות לניתוק קשר בין אבות וילדיהם. כך למשל בתמ"ש 47153-02-14, מדובר בזוג ששם האישה קיבלה שני ילדים למשמורתה. במשך שנים אותה אישה הפרה הסדרי ראייה בין האבא ושני הילדים שאצלו לבין שני הילדים שאצלה.

פקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי המליצה לצמצם את הסדרי הראיה עם שני הילדים שאצל האישה לפעם אחת בחודש בלבד. גם את ההסדרים הללו האישה לא קיימה. הגבר בלית ברירה הגיש תביעת משמורת להעביר את שני הילדים אליו, שיצטרפו לשני הילדים שכבר גרים אצלו. מי שחיבלה במערכת היחסים בין הגבר לילדיו היא אותה אתי דור דוברובינסקי. היא ציינה בתסקירה מיום 24/12/15 כי "התלבטו קשות באם אי קיומם של הסדרי ראייה רציפים יציבים וקבועים הינם פרמטר מכריע בהמלצה על העברת משמורת הקטינים הצעירים מהאם לאב, או שמא אחרי שנים כה רבות יש להניח ולמצות דרכי קשר נוספות כגון שימוש בתוכנות מחשב לתקשורת ולקשר, שימוש בשליחת הודעות טלפוניות ומפגשים פחות דחופים ומתוך שיקולים של טובת הקטינים".

במשך שנתיים אותה עו"ס אתי דור דוברובינסקי לא עשתה שום דבר על מנת להפעיל סנקציות נגד האישה סרבנית הקשר.

אתי דור דוברובינסקי חוטפת ילדים
אתי דור דוברובינסקי חוטפת ילדים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.