איריס קובי ובעלה אמיר קובי חשפו ילדת אומנה בתמונותיה בריבוי פוסטים בפייסבוק בניגוד לסעיף 24 לחוק הנוער טיפול והשגחה

איריס קובי ובעלה אמיר קובי חשפו ילדת אומנה בתמונותיה בריבוי פוסטים בפייסבוק בניגוד לסעיף 24 לחוק הנוער טיפול והשגחה
חטיפת ילדים
Spread the love

איריס קובי ובעלה אמיר קובי, שימשו משפחת אומנה, לקטינה שנחטפה מאמא שלה לפני תקופה ארוכה. בניגוד לחוק סעיף 24 לחוק הנוער, האוסר לפרסם שמה, תמונתה ואזור מגוריה או כל פרט מזהה של הקטינה שהוצאה שלא כדין על ידי שירותי הרווחה ממשמורת אימה, איריס ואמיר קובי, כולל מספר חברים שלהם, חשפו את הקטינה בשלל תמונות באמצעות הפייסבוק, כולל הוצאת הקטינה לחו"ל, כולל אזור מגוריה במשגב, בצפון, בעת שהילדה הוכרזה כנזקקת ותחת משמורת המדינה.

איריס קובי ובעלה אמיר עבריינים פורעי חוק. כשקיבלו את הילדה תחת חסותם לתקופה מוגבלת, הוחתמו על מסמכים האוסרים עליהם לחשוף תמונות או כל פרט שיכול לזהות את הקטינה על פי סעיף 24 לחוק הנוער טיפול והשגחה.

בפייסבוק הפתוח של איריס קובי, ניתן לראות עשרות תמונות של הקטינה מהטיול היחידי אליו לקחו משפחת האומנה את הילדה, כדי שלא תספר לאמא שלה על הניכור וההסתה שהרעילו אותה באומנה.

לפני מספר שבועות, הוחזרה הקטינה לאמא שלה, לאחר מאבק ארוך שניהלה האם באמצעות עו"ד יוסי נקר.

תלונות שהגישה האם הביולוגית כנגד האומנים במשטרה ואצל שלוה ליבוביץ במשרד הרווחה שאמורה לפקח על איכות משפחות האומנה – נסגרו מחוסר עניין לציבור. ברם, כשהורים ביולוגיים חושפים תמונות של ילדיהם החטופים, המשטרה ממהרת להגיש נגדם כתבי אישום חמורים וצווים להסרת הפרסומים. הצביעות בהתגלמותה.

האם הביולוגית מספרת שהילדה חזרה אליה כשהיא שכחה את שפת האם רוסית, ושיניה שחורות מעששת. הנזקים שנגרמו לנפשה של הילדה באומנה, קשים. כיום משקיעה האם את כל מאמציה להעניק לבתה חום ואהבת אם שנגזלו ממנה.

התעמולה שעושים למשפחות אומנה מציירות את המשפחות המארחות כמלאכי שרת, אבל האמת היא שזו תעשייה המגלגלת הרבה כסף.  משרד הרווחה משלם הרבה כסף לעמותות שאמורות למיין ולפקח על משפחות האומנה. בפועל מתעלמים מהחובה לקיים מכרז. הרבה מהעמותות מספקות ילדים חמשפחות אומנה גם ללא מיכרז.  העמותות אמורים לשלוח עו"סיות הבייתה לפקח על המצב, אבל ב 33% מהמקרים אף אחד לא מגיע לראות את הילד בבית האומנה, ובשאר המקרים מגיעה עו"ס אחת לשנה ונמצאת שם 10 דקות לשתות גזוז עם בעלי הבית.

הילדים כמובן מנותקים מההורים הטבעיים שלהם. כולם חושבים שההורים הביולוגיים הם רעים, ושהורי האומנה הם מלאכים. זו בדיוק הסיבה מדוע יש כל כך הרבה סיפורי זוועות על ניצול מיני במשפחות האומנה.

במשרד הרווחה עוד לא הבינו שבמקום לשלם הון תועפות לעמותה שמספקת משפחות אומנה, ובמקום לשלם הון תועפות למשפחות האומנה, ובמקום לשלם הון תועפות פיצויים לעלוקות הדין המתמחות בהגשת תביעות פיצויים על עבירת מין (ע"ע רוני אלוני סדובניק), עדיין משרד הרווחה משלם, הגיע הזמן שאחת לכל 3 חודשים יוגש דו"ח התקדמות על כל ילד וילדה הנמצאים באומנה, היישר לסיוע המשפטי, כדי שניתן יהיה לפעול לשחרר את הילדים האלה מבתי הכלא האומנתיים אליהם הושלכו באופן תקופתי.

נציין שגם אורלי וגיא וילנאי קיבלו ילד לאומנה. במשרד הרווחה סידרו קומבינה מיוחדת לאורלי וילנאי ובן זוגה, כדי שהם לא יעבירו ביקורת על משרד הרווחה.

איריס קובי פייסבוק https://www.facebook.com/iris.kobi?fref=ts

אמיר קובי פייסבוק https://www.facebook.com/profile.php?id=100000834291721&pnref=story

שלל תמונות של הקטינה מתוך הפייסבוק הפתוח של איריס קובי. לתדהמתנו, גם חבר של האומנים פרסם תמונות של הקטינה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.