לשכת רווחה קרית ים רוצה לשלוח את הילדים של אורי אהרון לאומנה חסויה, להפריד בין האחים ולשלוח אותם לאימוץ. אורי אהרון הוא מלח הארץ! אבא ללא רבב. מדוע הרווחה קרית ים רוצה לייתם ילדים מאביהם?

Spread the love

אורי אהרון הוא אב גרוש. זוגתו לשעבר הודיעה כי היא לא מעוניינת לגדל את הילדים, והם נשלחו לאומנה. במהלך 3 השנים שחלפו ניהל אורי אהרון מלחמה סיזיפית לקבל את משמורת ילדיו. לשווא. עו"ס קרן ברגר, הודיעה לאורי: "לא יקום ולא יהיה אב גרוש בעיר קרית ים שיקבל משמורת על ילדיו".

בימים אלו הודיעה משפחת האומנה, כי היא לא רוצה להמשיך לגדל את הילדים של אורי, ואורי שוב פעם ביקש לקבל את משמורת ילדיו. עו"ס קרן ברגר הודיעה לאורי שביום ראשון הקרוב 15/11/15, תתקיים ועדת החלטה בלשכת הרווחה בו כבר הוכרע מראש, כי ילדיו יוצאו לאומנה חסויה, יופרדו ביניהם, ואחר כך ישלחו לאימוץ סגור.

עו"ס קרן ברגר אמרה לאורי, כי לילדיו יש בעיות רגשיות קשות ולכן צריך להפריד ביניהם ולשלוח אותם לאומנה חסויה, ובתור התחלה הוא לא יוכל לראות את ילדיו למשך 3 חודשים עד שהילדים יתרגלו למשפחות החדשות שהרווחה מתכננת לילדים. זו טובת הרווחה. להפריד בין האחים, להחריף את הבעיות של הילדים, ולמעשה ליצור בעיות כדי שלאבא לא יהיה סיכוי לגדל את הילדים שלו.

הביטו בתמונות של אורי עם ילדיו. מדוע אורי לא יגדל את ילדיו? יש לו דירה, מקום עבודה ובת זוג מושלמת שאיתה הוא מתעתד להתחתן.

מחזירים לאורי אהרון את הילדים כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אבא
מחזירים לאורי אהרון את הילדים כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אבא

הקשיבו לשיחה של אורי עם בתו הקטנה מיום ראשון בשבוע זה:

לשכת רווחה קרית ים, מבצעת פשע וסחר בילדים, כשהכינה מבעוד מועד משפחות לאומנה חסויה על חשבון הזכות להורות של אורי אהרון. אף לא פקידת סעד אחת מלשכת הרווחה קרית ים, לא טרחה לבצע ביקור בית אצל אורי, או לברר מדוע לא יוכל האבא לגדל את ילדיו.

מחזירים לאורי אהרון את הילדים
מחזירים לאורי אהרון את הילדים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.