מומחה בית המשפט: פסיכיאטר מטורלל הומופוב שמואל (סם) טיאנו המאמין שאפשר לרפא הומוסקסואליות

Spread the love

מדובר בפרופסור שקבע בספרו "פרקים נבחרים בפסיכיאטריה" כי הומוסקסואליות היא הפרעה נפשית, המופיעה בין היתר בעקבות "צורך תלותי חזק", ושניתן לטפל בהומוסקסואליות ודחפים מיניים לסביים באמצעות טיפולי המרה. כידוע טיפולי ההמרה גורמים לאובדן הזהות העצמית, לנזקים נפשיים ולהתאבדויות.

יתרה מכך, בפרק המסביר את גילוי העריות בין אב לבת, מאשים הפרופסור את האם שלא מקיימת יחסי מין עם האבא, ולפעמים גם את הבת שמפתה את אביה בגלל שהיא מקנאת באמא.

אין ספק שהפסיכיאטר שמואל טיאנו מטורלל, איש מסוכן עם דעות בעייתיות על התנהגות האדם והאישה, ולא ייתכן שאנשים כאלה ייחשבו "מומחים" של בית המשפט.

כידוע כמעט ואי אפשר לחקור את מומחי בית המשפט, הם נחשבים חסינים מביקורת, והם אלה שבעצם חורצים גורלות.

פרופסור לפסיכיאטריה שמואל (סם) טיאנו, שהיה במשך 20 שנה מנכ"ל המרכז הרפואי "גהה" בפתח תקוה. טיאנו, בגיל השלישי, בן 65, פרש מעבודתו ב"גהה". הוא מתמסר לטיפול פסיכיאטרי בגיל הינקות, ולפעילות במוסדות הפסיכיאטריים הארציים והבינלאומיים.  נולד בת"א באפריל 1939 לנינה, שמשפחתה מתייחסת לגולי ספרד, ולאברהם מנהל חברת "אייר פראנס" בישראל. שמואל למד בבית הספר ביל"ו ונמנה עם בני המחזור הראשון של תיכון עירוני א´ ביכוריי העיתים. לאחר שירות צבאי בחיל הקשר יצא עם חברו הנרי רדבן, שהיה לרופא עצבים, ללימודי רפואה בשטרסברג, צרפת. 

לדבריו לכל גיל יש הפרעות פסיכיאטריות המאפיינות אותו, החל מהינקות, הילדות, ההתבגרות, הבגרות והזקנה. הפרעות אלה קשורות להתפתחות הגופנית של האדם, וכיום לא מפרידים בין הבעיות הגופניות לפסיכיאטריות. לכל בעיה פסיכיאטרית יש סיבה גופנית, וכל בעיה גופנית מלווה ע"י בעיה רפואית-נפשית. אנו יודעים שמחלות לב, סוכרת ופרקינסון מלוות בהפרעות רגשיות או פסיכיאטריות. מחלת הדיכאון, למשל, מלווה בירידה בחוסן הגופני. יש לראות זאת באמצעות תהליכים שעוברים הגוף והמוח בגיל זה. מגיל מסוים מתחילים לסבול מזיכרון לקוי, אך אין לאיבוד הזיכרון הגדרה של גיל. יש אנשים בני 75 ואף בני 85 בעלי זיכרון חד.

זוהי עוד דוגמא איך "המערכת" דואגת לספק פרנסה לפנסיונרים. מי שהיה מנהל בית חולים פסיכיאטרי עכשיו "עושה עבודות פרטיות" למען הרווחה. מי שהייתה עו"ס בשירותי הרווחה ופורשת נהפכת בעלת עמותה לאפוטרפסות. כולם דואגים לכולם שלכולם תהיה פרנסה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.