הכירו את נתי אלימלך "נער הפוסטר" של עמותת אור שלום המתמחה בחטיפת ילדים מהורים חלשים – הפקה של אריק רוזנטל

Spread the love

קבלו את נתי אלימך, נער הפוסטר של עמותת אור שלום המתמחה בחטיפת ילדים ממשפחות חלשות. בגיל 13 אימו התאבדה. קפצה למותה. הוא נלקח ע"י שלטונות הרווחה ונמסר לטיפול עמותת אור שלום, עמותה המתמחה בחטיפת ילדים מבית הוריהם.

הבעלים של עמותת אור שלום עושים הון תועפות מתעשיית חטיפת הילדים. לבעלים של עמותת אור שלום אין שום בעיה לחפש תורמים בארה"ב כדי לקחת את התרומות ולשלשל אותן לכיסם העמוק. הילדים נמסרים למשפחתונים של אומנה. כיום נתי אלימלך משתתף בסרטוני התעמולה של אחת מהעמותות הבזויות והסרטניות ביותר במדינת ישראל, ומעודד את הציבור לחטוף ילדים מהורים.

נתי אלימלך כנראה לא פתח את תיק הרווחה. כנראה הוא לא הלך לבית המשפט לנוער לבדוק איך איימו על האמא שלו למסור אותו לידי אור שלום. למה היא באמת התאבדה. אולי אימו התאבדה בגלל שרצו לחטוף אותו ממנה. כנראה לא הלך למשטרה לדלות משם את המידע על חייו לפני שעמותת אור שלום שמה את טלפיה עליו. היום נתי אלימך לא מסוגל להבין את אימו. בעמותת אור שלום חשפו אותו לימים, שבועות חודשים ושנים שלמים של טיפולים רגשיים שכולם נועדו לחקוק במוחו נרטיב של מציאות מדומה, שהאמא שלו לא הייתה בסדר כי היא התאבדה ונטשה אותו, שהאמא שלו הייתה אמא גרועה כי לא יכלה להאכיל אותו, וכנראה לא יכלה לעמוד בתשלומי שכר הדירה.

ברווחה במקום לעזור לאימא בדיור ובכסף כדי להאכיל אותו, ניסו לחטוף אותו ממנה. בסוף הצליחו.  כיום הוא מאמין שאימו שלו הייתה אמא רעה, אחרי שנים של שטיפת מוח. מסכן.

מילא שאמא שלו התאבדה בגלל שרצו לחטוף אותו ממנה. כיום הוא מזדהה עם החוטפים ומבזה את זכרונה של אימו. אבל מה שמכעיס אותנו זה שהבחור משתתף בסרטוני פרופוגנדה ארסית, מבית היוצר של התעמולה האאוגנית, ותומך בחטיפת ילדים שיש להם הורים בחיים!!!! נתי אלימלך לא מבין שאלה שהוא חושב שהצילו אותו, הם אלה שלא עזרו לאמא שלו, כי מבחינתם הוא סחורה שממלאת להם מכסות, ומייצרת הצדקה למשכורות העתק. אז מילא שאם כבר האמא התאבדה, מצאו לו פיתרון, אבל למה לבוא ולעודד חטיפת ילדים מהורים חיים? היה לו רע בחיים, אז הוא רוצה שגם לאחרים יהיה רע?

נקווה שהבחור יתפכח, ישוחח עם הורי הילדים החטופים המאכלסים את מתקני הזוועה של אור שלום. אולי אחר כך יתפכח. בחור מסכן. אין מה לומר. חראם עליו. כפרה.

התמונה הזו לא לקוחה מכתבה חדשותית, אלא מתוך סרטון תעמולה של אור שלום, בהפקת אריק רוזנטל מ רוזנטל תקשורת – ייעוץ תקשורתי, דוברות, יחסי ציבור

נתי אלימלך משתתף בסרטוני תעמולה לחטיפת ילדים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.