חיים כץ שר הרווחה מפנה את גבו להורים שמבקשים ממנו שיחזיר להם את ילדיהם החטופים

Spread the love

https://youtu.be/M9EqXYkCBhY

חיים כץ שר הרווחה מפנה את גבו להורים שמבקשים ממנו שיחזיר להם את ילדיהם החטופים.

עשרות הורים המתינו להגעתו של שר הרווחה, לקבל ממנו סעד או לשמוע הצהרה על הפסקת חטיפות הילדים בידי העובדות הסוציאליות, אלא שחיים כץ, כמו שרי הרווחה הקודמים, חייך בזחיחות, הפנה את גבו והסתלק לארמון התלת מימד המפואר שלו.

https://youtu.be/S4-LWYYArzU

מחאה מול ביתו של שר הרווחה חיים כץ בשוהם.

העיתונאי מוטי לייבל:

שר הרווחה ברח מהבית, הוא אפילו לא לקח מברשת שיניים איתו כנראה, ולפי זה שאין פה משטרה, הוא כנראה גם לא יגיע בקרוב.

אנחנו נמצאים פה הערב, בגלל שפאני, קיבלה אומץ והחליטה שהיא לא עוזבת לשום מקום בלי הילד שלה ומאז אנחנו נמצאים איתה פה. זה היום השלישי, ואנחנו מתכוננים להישאר פה כמה שיקח עד שפאני תקבל את הילד שלה. אבל, זה לא נגמר בפאני. יש כאן אבות ואימהות, שהתלבשו להם על החיים ולקחו להם את הילדים. האבות והאימהות האלה נמצאים פה, והילדים שלהם נמצאים בלעדיהם. זה לא נגמר בפאני. זה התחיל בפאני.
פאני את עוד תיכנסי לספרי ההיסטוריה בסוף.

יש פה שר רווחה חדש שיצא בכל מיני הצהרות, שצריך להפסיק את הוצאת הילדים. הוא יצא לתקשורת. לא באנו לעשות לו רע. אנחנו רוצים שר הרווחה החדש ייפגש איתנו, ישמע כל מה שקורה באמת במדינת ישראל, ולא מה שהעבירו לו הקודמים בתפקיד. במדינת ישראל 2015,  חוטפים ילדים מהורים, דוחפים אותם לתוך מוסדות, שולחים אותם לאומנה, רק בשביל לתת לעמותות כמו אור שלום ומטב, בשביל לתת לגופים כמו ויצ"ו ונעמ"ת וכל מיני כאלה, לתת להם פרנסה. הם גוזרים קופון על הילדים שלנו. הילדים שלנו הם סחורה. הילדים שלנו הם שום דבר יותר מאשר כסף לבעלי ההון.

הילדים שלנו, אנחנו לא נסכים שימשיכו לקחת אותם. כולם יודעים פה שמשלמים למרכז חירום, למשל, 17,000 ש"ח כל חודש. מה שאנשים מפספסים שמשלמים גם לאפוטרופא לדין 1,012 ש"ח כל חודש. ילד שנכנס לפנימיה, לאומנה או לאימוץ, לא מבין מאיפה נפל עליו כל הסיפור הזה והילד הזה מתחיל לבכות ולצרוח, והדבר הראשון שעושים, דוחפים לו סמים פסיכיאטריים, והפסיכיאטר מתייג אותו בשביל להמשיך לתת לו כדורים וכנכה פסיכיאטרי, ואז המוסד או האימוץ ניגשים למוסד לביטוח לאומי ומקבלים על הילד נכות, כשמלכתחילה הילד לא היה צריך לקבל כדורים פסיכיאטריים. כל הדברים הללו יוצאים מהכיס שלנו, מהכיס של משלמי המסים.

אף אחד לא יכול לבוא ולייפות את זה. נגמרה התקופה שאמרו: "זה לא סחר בילדים". לוקחים ילד מנקודה אחת, מהורה, מעבירים אותו, לא משנה לאן, אם יש באמצע מישהו שמרוויח שקל, זה סחר בילדים. לא יעזור שום דבר.

https://youtu.be/Fz65YRSB_pg

moti leybel, is a journalist researcher helps in restoring children from their parents by social services.
The State of Israel seizes good parents the right to raise their children.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.