עושים שכונה לפקידת הסעד הראשית רקפת עצמון שניתקה את האמא לורי שם טוב מילדיה במשך 6 שנים

Spread the love

https://youtu.be/9euIZQXrpTQ

במסגרת פרויקט "עושים שכונה לפקידת הסעד", התייצבנו בערב יום חמישי 21/5/15 מול ביתה של פק"ס ראשית רקפת עצמון בראש העין.

העיתונאי מוטי לייבל: ערב טוב לדיירי רחוב עודד. הגענו לפה הערב לספר לכם על שכנה אחת שלכם, לשכנה הזו קוראים רקפת עצמון, היא פקידת סעד ראשית לסדרי דין וזה אומר שהגברת אחראית בכל מדינת ישראל על הסדרי ראיה בין ילדים להורים שלהם. רקפת עצמון עומדת בבתי משפט ומשקרת במצח נחושה. היא לא נותנת לאמא לורי שם טוב לראות את הילדים שלה במשך 6 שנים.

מי מכם השכנים של רקפת עצמון, היה מוכן לא לראות את הילדים שלו במשך שש שנים? אף אחד? אז גם לורי לא מוכנה לזה, אבל מה? רקפת עצמון שלחה את לורי שם טוב למבדקים פסיכיאטריים כשהיא אומרת לה שאם הכל יהיה בסדר, היא תתן לה לראות את הילדים שלה, אבל מה? לורי עברה את כל המבדקים של הפסיכיאטריים אבל את משקרת בבית המשפט ולא נותנת ללורי לראות את הילדים שלה, אז מסתבר שפקידת סעד ראשית במשרד הרווחה היא מעל החוק, כי השופט נפתלי שילה הורה חד משמעית לרקפת עצמון לעשות כל שביכולתה לתת ללורי את הילדים שלה, אבל רקפת החליטה לפעול נגד החלטת השופט, היא מצפצפת על פסק הדין של השופט והיא מצפצפת על בתי המשפט של מדינת ישראל.

העיתונאי מוטי לייבל: הפק"ס הראשית רקפת עצמון שולחת הורים למרכזי קשר לראות את הילדים שלהם בתוך כלוב

https://youtu.be/VHnkBVhZ6WM

דיירי רח' עודד, יש לכם שכנה שקוראים לה רקפת עצמון, היא עובדת משרד הרווחה, פקידת סעד ראשית לסדרי דין, אמורה לתת להורים לראות את הילדים שלהם. בפועל, כל מה שהיא עושה זה אחד מהשניים:
או לנתק את הילדים לגמרי, או לשלוח אותם למרכזי קשר. מרכז קשר זה כלוב קטן שבו אבא או אמא רואים את הילד.

מרכז קשר התפקיד היחידי שלו במדינת ישראל זה לקבל כספים מהממשלה לעיריות. כל מרכזי הקשר שייכים לעיריות (רשות מקומית), כל שעת פגישה בין הורה לילד עולים מעל 600 ש"ח פלוס מע"מ. תשאלו למה פלוס מע"מ, כי על סחורה צריך לשלם מסים. אז גם על הילדים שלנו משלמים מע"מ.

רקפת עצמון, את ישנה טוב בלילה כשאת מנתקת ילדים מההורים שלהם, כי ההורים לא ישנים טוב בלילה. את צריכה להתבייש או להתפטר כמו סימונה שטינמץ הקודמת שלך, אז תתפטרי אם את לא מסוגלת להיות לטובת הילדים. רקפת עצמון פקידת סעד במשרד הרווחה מצפצפת על החלטת שופט. היא מצפצפת על החלטות של מדינת ישראל.

נחמה דר פעילה חברתית שואלת את רקפת עצמון: מי את שתשללי מההורים את הזכות הטבעית לגדל את הילדים שלהם?

https://youtu.be/0JqvL3zvXEo

נחמה דר: רקפת  עצמון, את אמא? אני גם אמא וגם סתבא. אני יודעת מה זה להיות אמא. את באמת יודעת מה זה להיות אמא? אם את יודעת מה זה להיות אמא, איך את מסוגלת להרחיק ילדים מהאימהות שלהם? איך את מסוגלת להרחיק ילדים מהאבות שלהם? איך את מסוגלת לתת לילד לגדול בלי אבא או אמא?

איך את מסוגלת לגרום ללורי שש שנים להילחם על הילדים שלה? שש שנים ארורות שבהם היא לא רואה את הילדים. את יכולה להסביר לי את התופעה הזו? ולא רק שאתם לא נותנים לה לראות את הילדים שלה, אתם מגדילים לעשות, אתם לא מרשים לה להילחם עליהם. אסור לה במדינת היהודים להילחם על הילדים שלה. כבר יש תביעות על לשון הרע, אתם מחפשים אותה בפינה פה ובפינה שם. תחזירו לה את הילדים. תפסיקו לקחת ילדים.

הילדים הם לא שלכם. הילדים הם לא סחורה, תפסיקו לעשות כסף על הילדים שלנו. תחזירו את כל הילדים הביתה. וגם ילדים שצריכים באמת להוציא אותם מהבית, עדיין יש להם זכות מלאה לראות את ההורים שלהם, ולא משנה מי ההורים שלהם, מה ההורים שלהם. מי את שתשללי מהם את הזכות הטבעית הזו? מי את שתשללי מילד את ההורים שלו? באיזה זכות יש לך? תסבירי לי את התופעה הארורה הזו, איך אפשר לקחת ילד מהורים? איזה מן לב יש לך? הכסף לא יכול לענות על הכל, תאמיני לי. בסופו של דבר כולם ישלמו את המחיר. כולם. יש בית דין, אם אין למטה, יש למעלה. ואת ואני נהיה שם, ואני אהיה שם להעיד, מי את ומה את, וכמה כאב את גורמת. ואת תשלמי על זה בסופו של דבר. זו הבטחה. אני אפילו לא אומרת 'בלי נדר', כי את תשלמי. כל מי שעושה כל כך הרבה רע, בסופו של דבר ישלם. אני מבטיחה, ובע"ה שאני גם אזכה לראות את זה פה.

העיתונאי מוטי לייבל – מחאה נגד רקפת עצמון פק"ס ראשית במשרד הרווחה ניתקה אמא במשך שש שנים מילדיה

https://youtu.be/6AWCs52lEkM

העיתונאי מוטי לייבל: נערוך תהלוכה קטנה, כדי שלא רק אלה שמסביב לבית של רקפת עצמון ידעו מה היא עושה, כדי שכל השכונה תדע מה היא עושה.

השכנה שלכם שקוראים לה רקפת עצמון, היא פקידת סעד ראשית במשרד הרווחה. התפקיד שלה לתת להורים לראות את הילדים שלהם, אבל רקפת עצמון עושה בדיוק ההיפך! מנתקת את האמא לורי שם טוב מהילדים שלה כבר שש שנים. למה? לרקפת עצמון יש מנטרה אחת לשקר בבתי משפט ולא לתת להורים לראות את הילדים שלהם. אנחנו באנו להגיד לכם שהשכנה שלכם רקפת עצמון, לא נותנת להורים לראות את הילדים שלהם.

מבחינתי, זה הופך את רקפת עצמון לפושעת בחסות משרד הרווחה שגם ככה בנוי כולו מחבורת פושעים וחוטפי ילדים.

רקפת עצמון לא נותנת להורים לראות את הילדים שלהם בחסות משרד הרווחה, השכנה שלכם רקפת עצמון חוטפת ילדים מההורים שלהם, היא עומדת בבתי משפט ומשקרת ומעלילה על הורים שהם לא כשירים. אין לה בושה.

רקפת עצמון, כמה את יכולה להתעלל בהורים? האם מישהו מכם היה מוכן שינתקו אותו מהילדים שלו למשך שש שנים?

רקפת עצמון ניתקה ילדים מאמא שלהם במשך שש שנים!!!

שש שנים רקפת החוטפת עצמון לא נותנת לאמא לורי שם טוב לראות את הילדים שלה.

ועכשיו שיר:

רקפת רקפת ילדים היא חוטפת

לא נותנת להורים לראות ילדים

רקפת החוטפת ילדים היא חוטפת

בחסות משרד הרווחה.

העיתונאי מוטי לייבל קורא לפקידת הסעד רקפת עצמון להשיב לאבא מומי אברג'ל את בתו החטופה

https://youtu.be/k3H35Zg7ez8

העיתונאי מוטי לייבל: האבא מומי אברג'ל, לא רואה את הילדה שלו. מסתבר שמי שמושך בחוטים, זו הגב' רקפת עצמון.

מומי מתגעגע לילדה שלו, אבל רקפת לא תתן לו לראות את הילדה שלו, היא צריכה למלא את המוסדות.

סתיו הילדה של מומי בוכה, היא מבקשת את אבא מומי, אבל רקפת החוטפת חושבת שצריך למלא את המוסדות ושצריך לשים את הילדים במצב פסיכיאטרי.

כשנותנים לילד תרופות פסיכיאטריות ולוקחים אותו לפסיכיאטר, הילד מתויג כנכה בביטוח לאומי, ואז מה שעושים במשרד הרווחה, עמותות והמוסדות, דורשים מביטוח לאומי דמי נכות על הילד ולוקחים את זה לכיס שלהם.

רקפת החוטפת באנו לדרוש ממך, להפסיק לנתק ילדים מההורים שלהם.

קישורים:

אבני בן צבי מנותק שנתיים מבנותיו בגלל מערכת רווחה שקרנית הגורמת לעיוות ואסונות

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.