לשכת רווחה עפולה מנהלת מסע הכפשות פגיעה בפרטיות ופרסום לשון הרע כנגד משפחה אשר כל אשמתם שפנו לקבל עזרה מהרווחה

Spread the love
עסקינן בפגיעה בפרטיות ובפרסום לשון הרע של פקידת הסעד אילנה דהן מלשכת רווחה עפולה כנגד משפחה נורמטיבית להם ילד אחד, אשר כל אשמתם היותם הורים מסורים ודואגים לבנם. עו"ס אילנה דהן וחבר מרעיה מנהלים מסע צלב אישי כנגד ההורים, וביקשו להוציא את בנם ממשמורתם ולשלוח אותו לפנימיה בניגוד לרצון ההורים ורצון בנם.
פקידת הסעד מסתייעת בחבר מרעיה וחברתה משכבר הימים רונית צור ראש מינהל שירותים חברתיים אשדוד, ובאצטלה של "טובת הילד" כביכול הם מהלכים אימים על המשפחה ולוחצים עליהם לשלוח את בנם יחידם לפנימית הרווחה, תוך רמיסת זכויותיהם ואיומים להיכנע לסחטנותם ולדרישותיהם.
ההורים, הינם אזרחים מן היישוב, עובדים וכשירים ולהם ילד מחונן שבשנת הלימודים האחרונה פיתח בעיות רגשיות קלות. ההורים הופנו על ידי יועצת בית הספר למשרד הרווחה לשם קבלת ייעוץ בנושא.
ודוק, פקידת הסעד אילנה דהן מלשכת רווחה עפולה, ניצלה את פניית ההורים לרעה, לצורך הטחת רפש ובוז בהורים, וטפלה נגדם האשמות, עלבונות, תוך שהיא מתחקה ובולשת אחרי ההורים ואחרי בנם בבית הספר, בביתם הפרטי, ומנהלת מעקב אחר ההורים ללא הסכמתם בהיותם ברשות היחיד, הסיתה והוציאה דיבתם רעה ופגעה בפרטיותם. כל זאת בניסיון להתישם ולמנוע מהם לפעול כהורים מסורים כפי הנדרש מהם מתוקף מחויבותם לבנם.
יצויין כי די בהקשת שמות פקידות הסעד מלשכת רווחה עפולה במנוע החיפוש של 'גוגל' ברשת האינטרנט ולהשתאות ממספר הרב של הנפגעים מפרסומי הדיבה שמפרסמים פקידות הסעד נגד ההורים וכנגד ילדים, כל זאת במטרה להלך על הורים אימים להיכנע לסחטנותם שתוביל להוצאת ילדיהם ממשמורתם.
לבעלת אתר זה הגיע לאחרונה מבול של תלונות כנגד לשכת רווחה עפולה, כשבפי כל ההורים טענה חוזרת ונשנית:  לחצים בלתי פוסקים המופעלים עליהם על ידי אילנה דהן שמונתה לטפל בתיקם מטעם בית המשפט כשהיא נוקטת בשיטת פגיעה בפרטיותם ומוציאה נגדם לשון הרע.
עו"ס אילנה דהן המשיכה להכפיש את המשפחה ולהפיץ דיבתם גם באמצעות המייל, כשהמשפחה מקבלת איומים מרונית צור ראש מינהל שירותים חברתיים אשדוד.
להלן דוגמא להכפשות במייל שביצעה פקידת הסעד רונית צור, כנגד ההורים, כשהאב מכותב למייל מרובה משתתפים ממשרד הרווחה:

עדות רונית צור ראש מינהל שירותים חברתיים באשדוד, פרוטוקול בימ"ש לענייני משפחה מיום 6.10.14:

"הייתי עדה להתנהלות מחפירה, אני קראתי את התכתובות באינטרנט, במיילים. מר xxx כיתב אותי למיילים שמכפישים את שירותי הרווחה.

ש. בקשר לתכתובות המיילים, את יכולה לתת דוגמא של השמצה?

ת. למיטב הבנתי, האב דיבר במיילים, או אמר וציין במילים, הכפשות כנגד שירותי הרווחה במועדה אזורית חבל יבנה, הביע חוסר אמון.

ש. אני מבקש דוגמא.

ת. האב הביע חוסר אמון.

פקידת הסעד לא הביאה שום דוגמא להכפשה וציינה שוב ושוב את אי הבעת חוסר האמון של ההורים ברווחה. מדובר בטענה זדונית, מרושעת ושקרית, שעה שפקידת הסעד עשתה כל שביכולתה על מנת להוציא את הקטין ממשמורת ההורים, ולשלוח אותו למוסד הרווחה. אם לא די בכך, רונית צור אף חתמה את דברי הבלע במילים: "אי הבעת אמון בשירותי הרווחה משמעה כי יש להוציא את הקטין בדחיפות לפנימיה".
מה נאמר? כל מילה מיותרת.
אין ספק כי די בהאזנה חטופה מבדברי הבלע וההשמצות של פקידת הסעד, בכדי להזדעזע ולהיטלטל מלשון הרע ודברי הארס אשר הוציאה פק"ס אילנה דהן כנגד האב, אשר כל כולם נוגעו לפגוע, להשפיל, לאייםף להטריד ולסחוט את האב, ואין בהם אפילו ולו גרם אחד של הצדקה מוסרית, כל שכן משפטית, לטענה כי 'טובת הילד' היא לגדול בנפרד מהוריו בפנימיה.
ניכר בעליל כי פק"ס אילנה דהן עושה שימוש לרעה בכוח המשרה כנגד ההורים, והרהיבה עוז כשהיא התחקתה אודות ההורים תוך התחזות מול שכניו והוציאה פרטים אישיים עליהם במרמה, לצורך השפלת וביזוי ההורים ברבים, ואף פרסמה עובדות שקריות הנוגעים לצנעת חייהם בפני בית המשפט.
אילנה דהן פקידת הסעד אינה חדלה להטריד את המשפחה בטלפונים בלתי פוסקים במהלך יום עבודתם של ההורים, בכוונה לפגוע פגיעה חמורה בפרטיותם ולמנוע מהם להתפרנס בכבוד ולגדל את בנם כהלכה.
המשך יבוא.
קישורים:
[youtube=http://youtu.be/MjRJWC0dhCM]

אורלי אהרוני מנהלת מחלקת רווחה חבל יבנה "אנו לא שומרים פרוטוקולים של ועדת החלטה"

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.