דוד גולן דובר איגוד העו"ס מאיים על אימהות: "אני אגרום לכן למכור כליה. אני אגרום לכן להיות בדיאליזה כל החיים. אתן תשלמו ביוקר"

דוד גולן דובר איגוד העו"ס מאיים על אימהות: "אני אגרום לכן למכור כליה. אני אגרום לכן להיות בדיאליזה כל החיים. אתן תשלמו ביוקר"
דוד תנועה מגונה גולן
Spread the love

הורים עם עגלות ריקות בכיכר דיזנגוף ת"א, מוחים נגד המדיניות הפושעת של משרד הרווחה להפריד בין הורים לילדים, והוצאת ילדים בכפיה ממשמורת ההורים למוסדות הרווחה שלא לצורך.

"מי משגיח על פקידות הסעד? מנכ"ל הרווחה? יוסי סילמן שלא יודע איך להתנהל עם עצמו בחיים הפרטיים שלו, נותנים לו לנהל אלפי משפחות? שר הרווחה מאיר כהן, שכל מה שהוא יודע להגיד "אני לא יכול להתערב בדרג המקצועי", אז בשביל מה לעזאזל אתה נמצא שם מאיר כהן? אם אתה לא יכול להתערב איזה מן שר רווחה אתה?שר בישראל, כל פניה שהוא מקבל הוא אומר "אני לא יכול להתערב בדרג המקצועי", אבל הדרג המקצועי שלך הוא בכלל לא מקצועי. דוד גולן דובר איגוד העובדים הסוציאליים, מעיין בתיקים של ילדים. תיקים חסויים שאסור לו להסתכל בהם, גם לא מתוקף תפקידו. אין לו שום הסמכה לכך. הוא בסך הכל דובר איגוד העובדים הסוציאליים, אבל הוא מעיין בתיקים.הוא פונה אל האימהות שיש להן בעיה שלקחו להן את הילדים ואומר להן "אני אגרום לכן למכור כליה. אני אגרום לכן להיות בדיאליזה כל החיים. אתן תשלמו ביוקר". על מה הן ישלמו ביוקר דוד גולן? על מה הן ישלמו ביוקר? על זה שלקחו להן את הילדים? הן שילמו יותר מידי ביוקר! אז אני הגעתי למסקנה שהרווחה בישראל מוגנת על ידי משטרת ישראל, על ידי שר הרווחה, מנכ"ל הרווחה, דובר איגוד העובדים הסוציאליים, שהם כולם בסך הכל חבורה שכל מה שהם רוצים זה לגונן על העובדות הסוציאליות והפשעים שלהן".

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.