דוד גולן יחצ"ן – דברי שנאה ושטנה בשם איגוד העובדים הסוציאליים נגד נפגעי משרד הרווחה

דוד גולן יחצ"ן – דברי שנאה ושטנה בשם איגוד העובדים הסוציאליים נגד נפגעי משרד הרווחה
דוד גולן
Spread the love

המדיניות האלימה והתוקפנית של דוד גולן  וצפרא דוויק יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים נגד נפגעי משרד הרווחה – מאחלים לנפגעי משרד הרווחה למכור כליותיהם לממן הוצאות בענייני רווחה כדי להגן על משפחתם וילדיהם.

יוני 2014  – דוד גולן המשמש דובר איגוד העובדים הסוציאליים מרעיל מפיו בשם איגוד העובדים הסוציאליים דברי שטנה ושנאה ברשת הפייסבוק. מדברי השטנה שלו ניתן ללמוד על השנאה של איגוד העובדים הסוציאליים נגד הורים קשישים וילדים נפגעי משרד הרווחה. דוד גולן ואיגוד העובדים הסוציאליים מוזילים חיי אדם כדי שיוכלו לסחור בהם ביתר קלות.

להלן ציטוט מדברי התרעלה של דוד גולן ברשת הפייסבוק שבו מאחל כי נפגעי הרווחה ימכרו כליותיהם לממן הוצאות המשפט היקרות בבתי המשפט בו הם נאלצים להופיע להגן על ילדיהם מפני עובדים סוציאליים:

בתאריך 19/3/12 פרסם דוד גולן סטטוס בפייסבוק, שם נכתב על ידו:

" David Golan

כולנו באותה סירה, עובדים סוציאליים ואלה העובדים עם הרווחה. אנחנו ננצח בסופו של דבר את אותה חבורת חוליגנים כי האמת תמיד מנצחת – בסופו של דבר. יש חוק במדינה והטרדה מאיימת כפי שאותם קומץ אנשים נוהגים אין לה מקום במקומותינו. חזק ואמץ אדוני המנכ"ל בסוף ננצח ואותם אנשים ישלמו באבי אביהם את שיפסוק בית המשפט נגדם על הוצאת לשון הרע……… שימכרו מצידי כליה כדי לשלם את הפיצויים ויהיו כל חייהם בדיאליזה. נעשה ביננו תחרות מי יקבל מהם את הכסף ראשון… אבל גם אם הפיצויים על לשון הרע יגיעו לי כשאהיה בר זקן ובבית אבות לא ארפה מהם. לא אשקוט ולא אנוח עד שהצדק יצא לאור!"

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.