טובה פרי שופטת בימ"ש לנוער ת"א – הפגנה מול ביתה של פרי נגד חטיפות ילדים מהוריהם

טובה פרי שופטת בימ"ש לנוער ת"א – הפגנה מול ביתה של פרי נגד חטיפות ילדים מהוריהם
טובה פרי פקידת סעד עם גלימת שופטת נוער
Spread the love

טובה פרי שופטת בית משפט לנוער תל אביב – פסיקות פזיזות ואגריסיביות נגד המשפחה ורמיסת החוק לצרכי סחר בילדים והוצאת ילדים מהוריהם.

הפגנה מול ביתה של טובה פרי

רח' קדש ברנע 12, תל אביב

14 ביוני 2014

שלום ושבוע טוב לשכנים של השופטת טובה פרי. השופטת טובה פרי היא שופטת בבית משפט לנוער בתל אביב. טובה פרי לא פוסקת פסיקות כהוגן. היא משמשת חותמת גומי של הרווחה, ומשמשת חותמת גומי של כל מי שמביא לה תסקירים שקריים, וזה לא הוגן בגלל שהשופטת טובה פרי משתפת כנראה פעולה עם הרווחה, או שפשוט אין לה זמן מרוב תיקים, ולכן בגלל זה נמצאים ילדים, נכון להיום, יש שתי ילדות שנמצאות בכפיה במרכז חירום ויצ"ו הדסים ונאנסות, בגלל תסקירים שקריים של עובדות סוציאליות שהשופטת טובה פרי חותמת עליהם בלי להסתכל, בלי לדעת את טיב ההורים ובלי שום דבר.

השופטת טובה פרי חותמת על תסקירים של עובדות סוציאליות, תסקירים שאינם נכונים, היא לא קוראת את מה שצריך, היא לא רואה שההורים הם נורמטיביים. בגלל שהשופטת חותמת על תסקירים כאלה ונותנת לעובדות הסוציאליות כל מה שהן מבקשות, הילדים מוצאים בכוח מהוריהם, הילדים מוכנסים למוסדות זוועה שבהם, בין השאר, הם גם נאנסים.

השופטת טובה פרי מייתרת את בתי המשפט, שכן ברגע שהיא מאפשרת לפקידות הסעד לטפל במשפחה, לתת המלצות על המשפחה וגם לפסוק בפועל על סמך המלצות פקידת הסעד ללא הפעלת שיקול דעת, ללא דיון הוכחות, היא מייתרת את בתי המשפט ומעבירה את שרביט השיפוט לידי פקידת הסעד. הדבר מנוגד לחוק ואף זכה לביקורת חריפה מהשופט יהושוע גייפמן בימ"ש מחוזי ת"א.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.