הנסיך החטוף – החוטא יצא נשכר – שופטי העליון פסקו כי הילד ישאר באומנה

Spread the love

הנסיך החטוף – החוטא יצא נשכר – שופטי העליון פסקו כי הילד ישאר באומנה

שופטת מרים נאור - הסתמכות על הבלי פיהם של פקידי סעד ומומחיהם לקבוע אימוץ סגור ללא מתן אפשרות אפקטיבית למשפחה טובה

דצמבר 2013 – בפסק דין דנ"א 6211/13, 6252/13 116 עמודים של אוסף הבלים וחוות דעת של עובדות סוציאליות ו"מומחים" ללא ראיה אובייקטיבית, כגון ניסיון ממשי לגדל את הילד במשפחתו הביולוגית חרצה השופטת מרים נאור כי ילד ממוצא אתיופי (הנסיך החטוף) ישלח לאימוץ סגור מבלי שנעשה ניסיון ממשי אחר כלשהו.
השופטת מרים נאור הרבתה בהכפשותיה נגד מצב משפחת הילד וציטוטים כאלו ואחרים מבני המשפחה לרעתם, אולם לא ניתחה כלל את מאמצי הדודה לגדל את אחיינה, אולי ציפתה השופטת למשפחה מושלמת ללא רבב. התנהגותה של מרים נאור פותחת פתח לתפירת תיקי אימוץ מאוסף הבלי פיהם של פקידי סעד ו"מומחים" החוששים לפרנסתם ויכתבו כל מה שפקידי הסעד ינחו אותם, ולהעמיס את המערכת בעוד תיקי אימוץ לילדים להם משפחות טובות וראיות ללא ניסיון ממשי לגדל את הילד במשפחה.
מרים נאור מדשנת את תעשיית הסחר בילדים המזוהמת של משרד הרווחה מזה שנים רבות מחטיפת ילדי תימןילדי הגזזת, פרשיות דודו דהאןרעות איש שלום, ועוד, ומסכנת את הפרט המשפחה והחברה על סמך חוות דעת של גופים שרלטניים. מרים נאור משתמשת בסיסמת "טובת הילד" בעוד שבפועל לא מיצתה מאומה למימוש זכויותיו לגדול במשפחתו, אלא להפך, הילד נתלש ממשפחתו מיד בהולדתו ונכלא בבית ילדים לשנה בעוד משפחתו נלחמת עליו.

בימ"ש עליון אינו מסתיר את חששו מבירור ניתוק ילד אתיופי ממשפחתו הביולוגית ואת המניעים לחטיפת הפעוט, כאשר הוא חוזר בדבריו חזור ושוב, על המשפט: "זו המשפחה היחידה שהוא מכיר" – המסר של בית המשפט להורים שילדיהם הוצאו ממשמורתם ברור: ככל שהזמן חולף, הסיכויים שלכם להשבת ילדיכם קלושים, עד כי לא קיימים.

פסק הדין 116 עמודים הרומסים את כבוד המשפחה הביולוגית מעידה על חששם הכבד של שופטי העליון כי מעלליהם בסחר ילדים ייחשפו בפני הציבור. יותר מתמוה ששופטי העליון לא פעלו ודרשו את פיטוריהן של פקידות הסעד שנגעו במשפחת התינוק האתיופי מאחר ואין חולק על כך כי פקידות הסעד התעלמו ושיקרו, ממשך כך, מרצונה של משפחת האם לגדל את האחיין שלהם ולאמצו כבנם.

[youtube=http://youtu.be/6G-mr9TtiY8]

נאור סבורה (בשוגג) שאם תמשיך לטעון בהתחכמות, כי הילד "התרגל" לאומנים, אז המשפחה הביולוגית תוותר על הילד שלהם, ולא כן היא. ראינו כי בפרשת הילדה קרוליין ברונה מברזיל, בית משפט עליון לא היסס להשיב את הילדה להוריה הביולוגיים בברזיל לאחר שגודלה עם משפחת תורג'מן במשך שנתיים. ראיות מוחשיות הוכיחו כי הילדה נמכרה לאימוץ לבני הזוג תורג'מן ועוד ועוד מקרים דומים בהם המדינה לצורכי תעמולת תקשורת סחרה בילדים באין מפריע.

בית משפט עליון אומר כיום לכל האזרחים במדינת ישראל: "החוטא (משרד הרווחה) יצא נשכר".

עיון בפסק הדין מעלה כי חטיפת התינוק מאמו – בוצע באופן חסר בסיס משפטי או עובדתי. פסק הדין מעיד כי למשרד הרווחה לא עמדה בזמן אמת הגנת "טובת הילד" והוא נלקח מטעמים הזרים לטובתו ממשפחתו הביולוגית.

משרד הרווחה במסגרת מסע דיג מכוער ורווי השמצות נגד המשפחה הביולוגית – חטף תינוק מאימו האומללה, ובמקום לתת את הילד למשפחה המורחבת, ייעץ את התינוק מראש ובכוונה מכוערת במיוחד לאימוץ.

פסק הדין של בית משפט עליון שניתן כחודשיים לאחר דיון קודם וגרם  עינויי דין למשפחה הביולוגית של הקטין, סאגה מביישת בה השופטים נתנו פסק דין כשעמדתם ידועה מראש, כשהם מטרטרים ומתישים את המשפחה הביולוגית למאבק שנועד מראש לכישלון.

פסק הדין פוגע באמון הציבור ומבייש את מערכת בתי המשפט שלנו. ואני אומרת זאת בבחינת "את אשר יאהב יוכיח".

לקריאת פסק הדין המביש:

http://elyon1.court.gov.il/files/13/110/062/c24/13062110.c24.pdf

[vimeo http://vimeo.com/78506486]

[youtube=http://youtu.be/dozh9H42q4M]

[youtube=http://youtu.be/tsZw2tLlBqA]

קישורים:

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.