הלוקשים של זכי חרוב ורחל הירשברג עו"ס ארגון שחר לאומנה על הקשר: אומנה – משפחה

הלוקשים של זכי חרוב ורחל הירשברג עו"ס ארגון שחר לאומנה על הקשר: אומנה – משפחה
הלוקשים של זכי חרוב ורחל הירשברג עו"ס ארגון שחר לאומנה
Spread the love
נומבמבר 2013  – העובדים הסוציאליים רחל הירשברג וזכי חרוב מנכ"ל ארגון שחר למשפחות אומנה משקרים באובססיביות על ילדים הנשלחים לאומנה בכפייה על ידי רשויות הרווחה.

מדובר בעבודה יחצנית של עובדים סוציאליים רחל הירשברג וזכי חרוב לקידום תעשיית סחר ילדים במשפחות אומנה. העובדים הסוציאליים הירשברג – זכי, מדברים "בנחמדות" וטוענים כי לאומנה חשוב הקשר של הילדים למשפחותיהם, וכי יש קשר בין המשפחות לאומנות בעוד בשטח רשויות הרווחה ועמותותיה נוהגים בברוטליות ואכזריות נגד המשפחות והילדים. לא קיים מקרה אחד! בו הסכימו רשויות הרווחה על קשר בין אנשי האומנה למשפחה הביולוגית.

נהפוך הוא.

כל הילדים המוצאים מביתם לאומנה שלרוב היא חסויה, בית המשפט מוציא בכל המקרים ללא יוצא מן הכלל, צו הרחקה למשפחה הביולוגית כשהיא יוצרת קשר עם אנשי האומנה. בית המשפט לא מהסס אף להעביר את הילדים מאומנה לאומנה כדי להרחיק את הילדים מהוריהם הביולוגיים ומונע בכל דרך קשר בין ההורים הביולוגיים לאומנים ומונע כמובן את שובם של הילדים להוריהם הטבעיים.

כך למשל, בפרשת הנסיך החטוף, המשפחה הביולוגית האתיופית שנלחמה לקבל את האחיין שלה, לאומנים החסויים נאמר כי עליהם ללמד את התינוק שקיבלו לאומנה לקרוא להם "אבא" ו- "אמא", והובטח למאמצים שהם יקבלו את התינוק לאימוץ סגור, בעוד שבפועל, המשפחה הביולוגית נלחמה לקבל את התינוק שלהם בחזרה.

המקרה של הנסיך החטוף, מאיין את השקרים של הירשברג – זכי, המדברים מהפה לחוץ, אולם בדבריהם אין מתום והוצאת הילדים לאומנה גורמת עוול בלתי מעורער להורים הביולוגיים.
זכי חרוב ורחל הירשברג שני נוכלים
זכי חרוב ורחל הירשברג שני נוכלים

ולריה מאממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.