ניסים כהן מנותק 5 שנים מילדיו בשל התערבות עובדת סוציאלית במשפחתו

Spread the love

האבא ניסים כהן מנותק 5 שנים מילדיו בשל התערבות עובדת סוציאלית במשפחתו

כנס ועדת הציבור לביקורת על דרכי הפעולה של פקידות הסעד.
אוקטובר 2013 נמל תל אביב.

[youtube=http://youtu.be/pe1wKe422CM]

עדות האבא ניסים כהן המנותק 5 שנים מילדיו בשל פשעי עובדת סוציאלית. את בית המשפט לא מעניין שהאבא לא רואה את ילדיו ובטח לא מעניין את פקידת הסעד.
לעובדות סוציאליות יש תבניות כתיות, כמו כת. ברור שיש מניע כלכלי, אבל הדברים בדרך כלל יהיו לרעת האבא.
צריך לחקור את העובדות הסוציאליות על התסקיר שלהן בבית המשפט, איך הן הגיעו למסקנות בכתיבת התסקיר.
בקצרה אספר את הסיפור שלי: לפני 5 שנים גרושתי התלוננה עלי תלונה כוזבת שהטרדתי מינית את שלושת ילדיי, בכך שנגעתי להם באיבר המין. זו התלונה. הפרקליטות ממש שמחה על התלונה הזו והגישה כתב אישום.
ואכן הילדים הודו שאבא נגע להם בבולבול. גם אני הודיתי שאבא נגע להם בבולבול, כי אבא צריך לקלח את הילדים, להחליף להם טיטול, וכל פעולה שגרתית אחרת.
אני קיבלתי על זה כתב אישום.
לאחר דחיות מרובות ובחלוף 4.5 שנים הפרקליטות החליטה לחזור בהם מכתב האישום ואני יצאתי זכאי.
אבל, כל השנים אני לא רואה את ילדיי, כי פקידת הסעד מתנגדת לכך שאראה את ילדיי מחוץ למרכז קשר. ברור שאני מסרב. זה לא מקום שמתאים לי ובטח לא לילדים שלי.
אני ממתין לדיון כדי לחקור את פקידת הסעד, בינתיים זה גם נדחה המון חודשים ואת אף אחד זה לא מעניין שאני לא רואה את הילדים שלי, לא את השופט ובטח לא את פקידות הסעד. צריך להיות חזקים.
הדבר הכי חשוב זה תמיכה. אנחנו הרבה פעמים מקבלים התנגדות מהמשפחות שלנו, שאנו חושבים שזה מקלט למצבים הכי קשים שלנו, ודווקא שם לא מבינים ולא נותנים את התמיכה הבסיסית שאנו זקוקים.
הגישה הפטריאכלית היא שאתה האבא תשלם מזונות ותעזוב לאישה את הילדים…
צריך להודות לאמיר שיפרמן, שעושה עבודה מאוד יפה, פיקוח נפש למען הורים וילדים.
כל אב שרואה את ילדיו במרכז קשר, ברור שהתסקירים יהיו מאוד שליליים נגד האבא. זה מיותר. צריך להפסיק לשתף פעולה עם כל הגורמים שעוינים את המשפחה.

האבא ניסים כהן בכנס ועדת הציבור לביקורת על דרכי הפעולה של פקידות סעד, נמל תל אביב 29.10.13 - כל שיח עם פקידות סוציאליות מיותר לחלוטין. לעו"ס יש תבניות כתיות. כמו כת עם מניע כלכלי
האבא ניסים כהן בכנס ועדת הציבור לביקורת על דרכי הפעולה של פקידות סעד, נמל תל אביב 29.10.13 – כל שיח עם פקידות סוציאליות מיותר לחלוטין. לעו"ס יש תבניות כתיות. כמו כת עם מניע כלכלי

קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.