תמונות מעצרת המחאה מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן בדימונה

Spread the love

תמונות מעצרת המחאה מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן בדימונה

[youtube=http://youtu.be/xzQE08zPSK0]

הערב (חמישי) הפגינו כחמישים אזרחים מרחבי הארץ מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן (יש עתיד) במחאה על מדיניות משרד הרווחה בכל הנוגע להוצאת ילדים מחזקת הוריהם. את עצרת המחאה מול ביתו של שר הרווחה מאיר כהן מדימונה ארגנההבלוגרית לורי שם טוב שילדיה נלקחו ממנה ואותם היא רואה רק באמצעות פיקוח במרכז קשר במרכז הארץ.

לורי שם טוב הגיע עם כחמישים פעילים שכולם נפגעי שירות הרווחה בכל רחבי הארץ, כדי לנסות לפגוש את שר הרווחה בביתו אך המשטרה מנעה כל אפשרות של גישה לרחוב בו מתגורר השר ואישרה למפגינים להפגין ברחוב סמוך לכניסה לרחוב בו הוא מתגורר . סופי גל תושבת אילת הגיע להפגנה ומחתה על כך שאינה מסוגלת לפגוש את ילדיה שאף הם נלקחו על ידי שירותי הרווחה בטענות שונות.

אורה מ' תושבת הדרום בשל נכותה הקשה לא יכלה ללדת באופן טבעי, הצליחה במאמצים רבים להביא ילדה לעולם באמצעות אם פונדקאית אך מטעמים השמורים לשירותי הרווחה ומשרד המשפטים הילדה נלקחה מיד לאחר הלידה למקום בלתי ידוע כך לטענתה של אורה מ, הזועקת לכל מי שרק מוכן להקשיב שישיבו לה את ילדתה.

[youtube=http://youtu.be/pkIfBQFRBd0]

הפעילים הרבים שהגיעו לדימונה מכל רחבי הארץ קראו באמצעות כריזה לשר הרווחה שיתערב באופן מיידי כדי לתקן את העוולות הנגרמות להם על ידי שירותי הרווחה כך על פי טענתם.

לורי שם טוב אומרת:

"המדיניות הזו אשר נכפית עלינו בשל מאבקי גירושין או מאבקים אחרים גורמת לכך שלשירותי הרווחה במדינת ישראל היד קלה על החתמת שופטים והפעלת סמכויות פקידות הסעד לקחת ילדים מזרועות ההורים ולהעבירם למוסדות או לאומנה ואימוץ.

המצב הזה חייב להיפסק על ידי שינויי חקיקה ורק שר רווחה בעל רגישות גבוהה יכול ומסוגל להביא לשינוי המצב האבסורדי שאימהות ואבות נותרים על לא עוול בכפם ללא היקר להם מכל שזה הילדים.

אני קוראת לשר הרווחה להאיץ את התהליכים של שינוי מדיניות הרווחה ושינויי חקיקה שיחזירו להורים את מנוחת הנפש שלהם לאחר נתק כפוי בין ההורים והילדים. הסמכויות הניתנות היום לפקידות סעד לסדרי דין הם רחבים מאוד וגורמות לא אחת לעוול משווה להורים ולילדים".

קישורים:

  • חטיפת תינוקות בארגנטינה – מראה לסחר ילדים בישראל – חטיפת תינוקות בארגנטינה – מראה לסחר ילדים בישראל מרץ 2011 – חוטפי ילדים רוצחים מתקופת הדיקטטורה הצבאית בארגנטינה יועמדו לדין. חטיפת תינוקות וקטינים בארגנטינה זהה לסחר ילדים וחטיפת ילדים במדינת ישראל. הוצאת ילדים מביתם בכפייה על ידי רשויות הרווחה מזכירות משטרים אפלים. ההליך מנוהל על ידי עובדים סוציאליים מרשויות הרווחה, פקידי סעד, הפועלים ללא סדרי […]
  • משרד הרווחה מודה: "אנו עוסקים בסחר ילדים לאימוץ" – משרד הרווחה מודה: "אנו עוסקים בסחר ילדים לאימוץ" בכתבה שפורסמה ביום 08/9/11 בידיעות אחרונות על האימוץ הבין-ארצי של ילדים מחו"ל הודה משרד הרווחה כי בתהליך זה מתקיים סחר בילדים, תמורתם משולם שוחד לפקידים, עובדים סוציאליים מקומיים, שופטים, מנהלי בתי יתומים ומאעכרים במדינות העולם השלישי. סחר בילדים מנוגד לחוק הבינלאומי ולאמנת האג להגנת הילד האוסרת להפיק […]
  • סחר ילדים לאימוץ ע"י משרד הרווחה – סחר ילדים לאימוץ ע"י משרד הרווחה אחי החטוף – תחקיר מבט שני של כרמלה מנשה על חטיפתו של גיל גרינבאום לאימוץ ע"י השירות למען הילד. גיל נחטף לאם חד הורית בלידה בבית החולים בטר בחיפה תמורת בצע כסף. לאם נאמר כי התינוק מת. גיל הועבר לבית היתומים בית שבתאי לוי ומשם נלקח לאימוץ ע"י הורים ניצולי […]
  • איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים מאדריכלי הסחר בילדים וגזל קשישים פורש מתפקידו -איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים מאדריכלי הסחר בילדים וגזל קשישים פורש מתפקידו איציק פרי – תרבות קשר, אלימות, אטימות ינואר 2013 – הבחירות לאיגוד העובדים הסוציאליים יתקיימו החודש, אחרי שהוקדמו בשנה וחצי עקב פרישתו של יו"ר האיגוד איציק פרי מאדריכלי הסחר בילדים וגזל קשישים. התנהלות היו"ר הנוכחי איציק פרי התאפיינה במדיניות פאשיסטית להוצאת ילדים […]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.