תלונה נגד השופט נפתלי שילה – קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל

תלונה נגד השופט נפתלי שילה – קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל
נפתלי שילה השופט הכי גרוע בתולדות מדינת ישראל
Spread the love

אפריל 2013 – ההיגיון, תקנת הציבור, ואמנת זכויות הילד עליה חתומה מדינת ישראל כעשרים שנה קובעים כי הורה ללא רבב, בריא בגופו ונפשו, וילדיו רשאים להיפגש בנחת לפחות פעם בשבוע או יותר.
מדיניותו של שופט לענייני משפחה רמת גן נפתלי שילה המנהל החלטותיו בדלתיים סגורות ללא ראיות מעוררת תמיהה והשתאות מה ההיגיון מאחורי החלטותיו.
מדובר באם לשני ילדים אשר נתלשו ממנה בהיותם בני 4 ו- 6 למרכז חירום בכפייה ללא סמכות בניגוד לחוק ולכללים. שופט לענייני משפחה נפתלי שילה מנהל ענייני האם בבית משפט לענייני משפחה רמת גן ואינו מאפשר הסדרי ראיה עם ילדיה. נפתלי מפעיל נגד האם סנקציות בניגוד לחוק ולכללים ופוגע בהחלטות שרירות לב באם וילדיה. האם לא פגשה את בנה הבכור בן ה- 10 מזה 4 שנים, ובנה בן ה-8 פוגשת אחת לשבוע למשך שעה וחצי במשך כשנתיים, לאחר שלא ראתה אותו כשנתיים.להלן דוגמא לעוד החלטת דחיה של נפתלי בעוד מספר חודשים של המפגש בין האם לילדיה. ההחלטה ניתנת ללא נימוק על פי גחמותיה של פקידת הסעד ניבה מילנר אשר אינה מסתירה את משוא הפנים שיש לה נגד האם.מצורפת תלונה נגד השופט נפתלי שילה בעניין.

השופט נפתלי שילה מבזה את בתי המשפט בהחלטות לקוניות ומזלזלות בעניינים מהותיים של קשר משפחתי בין ילדים לאימם. התנהגותו של נפתלי שילה מהווה קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.