הרצחת וגם ירשת? האמא שנחשדה בהריגת התאום המטולטל זוכתה ותעיד נגד בן זוגה. האמא היא הבת של שרה טל סגנית מנהלת משרד הרווחה רמת גן

Spread the love

הרצחת וגם ירשת? האמא שנחשדה בהריגת התאום המטולטל זוכתה ותעיד נגד בן זוגה – האמא היא הבת של שרה טל סגנית מנהלת משרד הרווחה רמת גן

תוצאות הנתיחה, לפיהן מות התינוק נגרם משברים בגולגולת. "התאום נפגע כתוצאה מפעולה פיזית, ולא מחיסון, מחלה גנטית או תרגילי יוגה", קבע השופט.

האמא בתה של שרה טל סגנית מנהלת משרד הרווחה רמת גן זוכתה מהריגת התאום המטולטל. בפרשיה מזעזעת מיום 19.1.12 תאומים בני 4 חודשים מאושפזים במצב קשה עלה כי שני התאומים אושפזו ביחידה לטיפול נמרץ בתל השומר כששניהם סובלים מחבלות בכל חלקי גופם.

מאחר והסבתא שרה טל – סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן, התינוקת ששוחררה לאחר אשפוז של חודשיים הועברה לבנה של שרה טל אחיה של האמא לצורך "השגחה" שם ראתה אותו האמא חופשי, ולאחר חצי שנה התינוקת הוחזרה לבתה של שרה טל. הבת פתחה תיק גירושין והטילה את כל האשמה על החבלות בילדים וההריגה נגד האב.

רק לצורך השוואה בהרצליה – אמא חד הורית שנחשדה בהכאת בנה בן ה- 4 – רשויות הרווחה שלחו את בנה למשפ' קלט  בעיר מודיעין נחטפו 5 ילדים מאמם שלא שיתפה פעולה עם משרד הרווחה

ילדים מוצאים מביתם על ידי העובדים הסוציאליים לצורך סחר בילדים ומילוי מוסדות הרווחה ובית המשפט משמש חותמת גומי לפשעים אלו שמתבצעים בדלתיים סגורות, ללא דיני ראיות או הוכחות, ובמקרה דנן התינוק נהרג כתוצאה מהתעללות מזוויעה בידי הוריו, אולם מאחר ומדובר בבתה של פקידת סעד האחראית על הוצאת ילדים בכפיה ממשפחות – בעזרת קשריה היא זיכתה בצורה המכוערת ביותר שיש: הפללת בן זוגה והפלת תיק ההריגה וההתעללות עליו – והשיבה לבתה את התינוקת שסבלה מהתעללות קשה אף היא ללא שום תנאי.

השבת התינוקת לידי האמא וזיכויה המוחלט מהריגת התינוק והתעללות בתינוקת מעידים על פשעי משרד הרווחה הפועלים בדרכים מלוכלכות להרס חיי משפחות טובות וכשירות ואין מושיע.

האישום: האם יצאה, האב טלטל והרג את התינוק – כתב האישום נגד האב מתאר מסכת התעללות שעברו ילדיו. בזמן שהאם יצאה מהבית, האב טלטל פעמיים את ראשו של הבן וגרם לבת שנפגעה קשה שטפי דם. 

פרשת טלטול התינוקות התאומים תתברר בבית המשפט, ולפי האישום האב הרג את בנו התינוק: הפרקליטות הגישה הבוקר (יום ג') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כתב אישום נגד תושב גוש דן (38) בגין הריגת בנו – בן ארבעה חודשים במותו. כמו כן מואשם האב בתקיפה ובהתעללות של התינוק שמת ובאחותו התאומה שנפגעה קשה. האב אמר בתגובה להגשת כתב האישום נגדו כי הוא מקווה שחפותו תוכח בבית המשפט.

  מכתב האישום עולה כי בינואר השנה, בעת שהיו התינוקות התאומים בחזקתו של אביהם, הוא תקף את התינוקת בכך שאחז בה בחוזקה וגרם לה שטפי דם. באותה העת תקף הנאשם את התינוק בכך שטלטל אותו וחבט בראשו פעמיים, מה שהוביל לאובדן הכרתו של התינוק תוך זמן קצר ולאשפוזו. בבית החולים נתגלה כי התקיפה גרמה לתינוק נזק חמור וכעבור שבועיים הוא נפטר.

 פרקליטות מחוז תל-אביב שהגישה את כתב האישום באמצעות עו"ד איתי פרוסט מייחסת לאב עבירות של הריגה, תקיפת קטין שגורמת לו חבלה חמורה על ידי אחראי והתעללות בקטין או בחסר ישע על ידי אחראי.

לפי כתב האישום, האב תקף את ילדיו התאומים שלא כדין על-ידי כך שאחז בהם בעוצמה רבה תחת בית השחי תוך הפעלת לחץ ידני דו צדדי על בית החזה וטלטולם – תקיפה שגרמה לתאומים חבלות מסוכנות בדמות שברים באזורים שונים בצלעותיהם. ב-17 בינואר השנה, האב שב מעבודתו ובהגיעו לדירה פרשה רעייתו לחדר השינה והותירה את התאומים בהשגחת הנאשם.

 האם ישנה עד השעה 18:00, עת קמה למשמע בכי התינוק ולאחר שסברה כי הרגיעה את בנה התינוק, היא ירדה לרחוב על מנת לשתות קפה ולעשן סיגריה. בפרק זמן זה, האב תקף כאמור את בתו התינוקת בכך שאחז בה בחוזקה ובאופן כוחני באזור בית החזה, הזרועות והשוקיים – תקיפה מסוכנת שגרמה לה לשטפי דם.

בהמשך תקף האב את בנו התינוק, הפעיל לחץ ידני דו-צדדי על בית החזה, טלטל את התינוק ותקף אותו בשתי חבטות ראש ישירות. תקיפות אלו גרמו לתינוק לחבלות מסוכנות באזור החזה והראש, שהובילו תוך זמן קצר לאובדן ההכרה של התינוק.

 התינוק אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר ושם התברר כי ההתעללות גרמה לשברים בצלעותיו של התינוק, לשבר במעלה הגולגולת מימין ולשבר במרכז הגולגולת משמאל, לדימומים ברשתיות העין, לדימומים מוחיים מפושטים ולדימומים פנימיים בעמוד השדרה – נזק חמור שהוביל להידרדרות במצבו הגופני. ב-26 בינואר הוכרז התינוק כמת מוות מוחי וכעבור שלושה ימים הוא נפטר.

האם ביקשה גט ונפרדה מהאב (צילום: מוטי קמחי)
האם ביקשה גט ונפרדה מהאב (צילום: מוטי קמחי)

האבא מואשם בהריגת בנו אשתו תעיד נגדוקישורים:

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.