אתי דור דוברובינסקי פקידת הסעד לחוק הנוער מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך נגד אמא וילדיה

Spread the love

אתי דור דוברובינסקי – פקידת הסעד לחוק הנוער מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך נגד אמא וילדיה

מרץ 2009 – רשויות הרווחה ובתי משפט משפט לנוער מדברים בשפה את ודברים אחדים נגד הורים וילדים כדי לקדם את תעשיית הוצאת ילדים מביתם.

מדובר בפקידי רווחה ושופטי נוער הפועלים בדלתיים סגורות, ללא ראיות ומהנהנים בראשיהם לדברי הבלע הנשמעים מעת לעת ביניהם נגד הורים וילדים. התנהגותם של שופטי נוער אלו מהווה קרקע פוריה לשחיתות, התעללות והזנחה של ילדים בפנימיות, אומנה, אימוץ ועוד, ואכן התוצאות נראות בשטח.

פקידת סעד אתי דור ושופטת נוער רות בן חנוך
פקידת סעד אתי דור ושופטת נוער רות בן חנוך

להלן מכתב "תצהיר" בו כותבת פקידת "מדווחת" פקידת הסעד לחוק הנוער אתי דור דוברינסקי לשופטת הנוער רות בן חנוך  דברי בלע "שדווחו" לה נגד אמא, מתוך מטרה להשחיר את האם שאין בה רבב.

פקידת הסעד אתי דור מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך
פקידת הסעד אתי דור מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך

משרד הרווחה מוציא ילדים בכפיה מביתם, גורם להרס וחורבן במשפחה וסוחר בילדים בצורה מבזה ומשפילה בחותמת בית המשפט. כל אמא שעמדה בפני השואה של לקיחת ילדיה ממנה, מתארת את הזוועה בצורה כמעט זהה:

"הרגשתי חוסר אונים מוחלט. אני לא יכולה לעשות כלום… אני רוצה את הבן שלי, רוצה לגדל אותו, ולא נותים לי לעשות זאת. פשוט באו ותלשו ממני את ילדיי".

כתבת תחקיר 'מבט שני' – ערוץ 1

"הנשים האלה הן לא פושעות. לא נוטלות סמים, לא אלימות. אמהות מתפקדות שיום בהיר אחד החליטה מדינת ישראל לקחת מהן את הילדים."

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=QWZrL1iCVE0]

לאן הולכים הילדים שנחטפים מאמהות נורמטיביות? הילדים נסחרים במוסדות 'הרווחה', שמציג את ההורים כאנשים אלימים ולא מתפקדים כמו נווה עופר, שבביתם "הילדים נפגעים פגיעות פיזיות ונפשיות". מדובר בהבלים חסרי שחר.

נווה עופר 1

פקידות הסעד משקרות בבית המשפט, משקרות את הציבור, מאחר והן יודעות שהשופט משמש חותמת גומי שלהן. הן גם יודעות היטב שקולן של האמהות לעולם איננו נשמע. מי יקשיב לאמא מוחלשת שזועקת להשבת ילדיה החטופים? מי יאמין לאמא עניה שהיא אמא טובה שאוהבת ודואגת לילדים שלה? הציבור אוכל את הלוקשים שמוכרות לו פקידות הסעד ומאמין לשקרים שלהן כאילו מדובר בתורה מסיני.

הילדים החטופים מוצגים כמו באיטליז – פניהם גלויות וחשופות, בניגוד לחוק הנוער סעיף 24 (ב) ו- (ה) האוסר על הצגת פניהם וחשיפת הילדים כדי למנוע זיהויים. אצל סוחרי הילדים שרוצים לגייס עוד כספים ועוד תרומות – הכל מותר.

נווה עופר 2

שימו לב לפרסום המזוויע של מרכז חרום נווה עופר. חוטפים ילדים מהורים ומבקשים תרומות למימון מרכז החרום בטענה שהם חיים על תרומות והחזקת כל ילד עולה להם 260 ש"ח ליום, 7,800 ש"ח בחודש עלות החזקת ילד לשנה במרכז חרום 93,600 ש"ח.

במקום שמשרד הרווחה יסייע למשפחות בשליש מהתקציב הוא חוטף ילדים מאמהות עניות למרכז חרום ומפקיר את הילדים לאונס, הזנחה והתעללות מחוץ לביתם.

נווה עופר 3

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=abJXl0xTrKE]

קישורים:

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.