הרשמת סגלית אופק מבימ"ש לעניני משפחה רמת גן – בין טמטום לרשלנות פושעת

Spread the love

הרשמת סגלית אופק מבימ"ש לעניני משפחה רמת גן – בין טמטום לרשלנות פושעת

סגלית אופק מונתה לאחרונה כרשמת (מחליפה את תמר סנונית פורר) כשתפקידה לבחון מתן פטור מתשלום אגרה בבית משפט לעניני משפחה רמת גן.

התנהלותה הרשלנית של הרשמת הביאה אותה להכשל באי מתן פטור לאמא גרושה מגבעתיים, כשהאמא עומדת בכל הקריטריונים לקבלת פטור מאגרה. הלהיטות של הרשמת "לפוצץ" את בקשותיה של האמא מלמדת על קיומו של מארב בינה לבין השופט נפתלי שילה שהתגבש לאחר שהאחרון הגיש תלונה כוזבת נגד האמא.

האמא מיוצגת על ידי עו"ד מהסיוע המשפטי, הגישה בקשה לפסול את השופט נפתלי שילה ובאמצעות עו"ד מהסיוע המשפטי הגישה בקשה לפטור מאגרה. בבקשת פטור מאגרה נרשם כי האמא עומדת בכל הקריטריונים לקבלת סיוע משפטי. אין לה חסכונות וחשבון הבנק שלה מעוקל. הפרטים אומתו על ידי האגף לסיוע משפטי שבוחנים כדבעי את עמידתו וסיכויי הצלחתו של הפונה בקריטריונים לקבלת סיוע משפטי והאמא קיבלה פטור מבימ"ש עליון לפני חודשיים לאחר שהפרטים אומתו.

הרשמת החדשה סגלית אופק – שהיתה אמורה לבחון את המסמכים שהוגשו בפניה, מבלי לבדוק, מבלי לבחון ומבלי לנמק קבעה: "רק החלטה מיום 20.9.12 אשר נימוקיה טובים גם לבקשה זו. הבקשה, אפוא, נדחית". האמא לא הגישה אף בקשה ביום 20.9.12 כך שרשלנותה של השופטת מעידה על דמיון פורה של הרשמת החדשה. לו היתה הרשמת נוקטת אמצעים סבירים, דפדוף בבקשות האמא, כדי ליתן ביסוס לדמיונה זה, היתה נמנעת מלהוציא החלטה לא נכונה בנסיבות הענין.

התנהלותה הרשלנית הפושעת של הרשמת סגלית אופק, מביעה זלזול בהורים בעלי דין, והיא מתגלה כרשמת נטולת מקצועיות המוציאה החלטות שאין להן בסיס בדין, כאשר אי מתן פטור מאגרה, משדר רצון לסבך ולגרום לצד שמנגד יתרון על פני האמא.

לא ניתן בהבל פה לדחות בקשות, אגב, מבלי לנמק, רק משום חברותה ההדוקה של הרשמת עם השופט נפתלי שילה.

תלונה על הרשמת הוגשה לנציבות תלונות הציבור על שופטים.

קישורים:

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.