תרגיל מסריח לניגוח האבא גיא שמיר על ידי פקידות מערכת המשפט – השופטת אספרנצה אלון

Spread the love

 

תרגיל מסריח לניגוח האבא גיא שמיר על ידי פקידות מערכת המשפט – השופטת אספרנצה אלון

אבא גיא שמיר עצור מעצר שווא, משום שלטענת משטרת ישראל, התבטא נגד השופטת אספרנצה אלון, בשיחת טלפון עם מזכירתה שהתקשרה אליו. התבטאותו של גיא שמיר, עמוד 1 לפרוטוקול, "שהשופטת לא תתעסק עם הילדים שלי אלא עם הילדים שלה." ההתבטאות נאמרה כפי הנראה בסערת רגשות, ואין בתוכנן שום מוטיב חלילה לעשות ארוע פלילי כלשהו.

אבא גיא שמיר אדם נורמטיבי ומכובד אשר הגיש  עתירה לבג"ץ 5001/12, בענין חברתי חשוב ביותר, למינוי נציגים למועצה לעבודה סוציאלית, ולא מן הנמנע שהרשויות מנסות להשתיקו מלדבר. לאבא גיא שמיר יש כלים במסגרת החוק להשיג את מטרותיו.

כאמור, מדובר במעצר שווא שבמקרה הגרוע מדובר בפליטת פה אומללה, אשר גם אם מנתחים את המשמעות שלה לא מוצאים שום מוטיב, חלילה לפגוע באדם כלשהו.

גיא שמיר לא אמר שום דבר שיש בו קמצוץ איום. בידי המשטרה אין הוכחה או ראיה על כוונה לבצע ארוע פלילי כלשהו.

האבא גיא שמיר הוא אזרח נורמטיבי, פעיל חברתי למען צדק חברתי,  שאפילו כפכף נגד מקקים לא מחזיק בביתו.

התנהגות המשטרה במעצר השווא של האבא גיא שמיר, מוכיחה תרבות שקר ורמיה, הטלת אימה על אזרחים טובים וישרים, בעוד ברחובות ובמועדונים מסתובבים פושעים מסוכנים. יש כאן חשש סביר לנסיון השתקת ביקורת על המערכת השיפוטית, והטלת אימה על ארגונים חברתיים המבקרים את המערכת השיפוטית, את מערכות הסחר בילדים ובני נוער.

מעצר השווא של האבא גיא שמיר, הינו תרגיל מלוכלך ומסריח של פקידות בתי המשפט, לנגח בעלי דין שאינם לרוחם.

את אותו תרגיל מסריח ביצעו לאבא יוסי צייג, עם השופטת הנוקמת רבקה מקייס.

עורך דין פלילי, מהבכירים במדינה, ששמע על החלטות בתי המשפט בחיפה אמר כי זה הזוי שאדם שאמר מילים אלו ישב בכלל במעצר, על אחת כמה וכמה שיפסקו לו ימים. כלומר מעצר עד תום הליכים.

מעצר השווא של האבא גיא שמיר, התאפשר לאור העובדה כי השופטת איילת הוך-טל, הינה שופטת חדשה שמונתה לבית המשפט ביום 15.8.2011, ואשר לא בקיאה בחוקים ולא מכירה את התרגילים המלוכלכלים והמסריחים של משטרת ישראל.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nTDpGVVggCE]

קישורים:

 

 

 

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.