משרד הרווחה גרם למעצר שווא של האבא חיים חביבי

Spread the love

 

משרד הרווחה גרם למעצר שווא של האבא חיים חביבי

האבא חיים חביבי לא מצליח לשקם את חיי משפחתו לאור התנכלות ורדיפה ממושכת רבת שנים של משרד הרווחה, שחטפו את ילדיו והרסו את חיי משפחתו לפני מספר שנים.

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8&feature=player_embedded]

ביום שישי האחרון נעצר האבא חיים חביבי מעצר שווא כשהלך ברחוב על ידי משטרת מחוז ירושלים שהודיעו לו שהוא מעוכב לחקירה. חיים חביבי הועבר לחקירה במשטרת מרחב דן ברמת גן ומשם הועבר לתחנת לב תל אביב, שם הוחרם מחשבו הנייד, מכשיר טאבלט ו- 2 מכשירי סלולר שלו ושל אשתו. המשטרה מסרבת להחזיר לו את המכשירים שלו ומחזיקה במכשיריו שלא כדין.

לטענת השוטרים, חיים חביבי משמיץ את משרד הרווחה בפרסומיו באינטרנט, והוא בקשר עם עיתונאים, וזו סיבה מספקת לקחת לו את המחשב שלו ושאר המכשירים עימם הוא מתקשר עם אנשים לספר על עוולות ופשעי משרד הרווחה.

חיים חביבי מסר במהלך חקירתו כי השוטרים מתנהגים כ'משטרה פרטית' של משרד הרווחה ועושים שימוש לרעה בכח המשרה ובכח סמכותם, וכי יש לו זכות חוקית לפרסם את פשעי פקידות הסעד, שכן מדובר בעובדות ציבור שחוטאות מידי יום לתפקידן, שלא ממלאות את יעודן והן קיימות כטפילות על חשבון משלמי המיסים, קרי מכספו של האבא חיים חביבי, ולכן הוא רואה בפרסומיו הלגיטימיים באינטרנט זכות חוקית ויסודית.

עוד מסר חיים חביבי, כי אם למשרד הרווחה, יש השגות לגבי פרסומיו, פתוחה להם הדרך לבית המשפט להוצאת צו מניעה, שכמובן לא הוציאו, ולאור ההגנות הקיימות בחוק על פרסום אמת בדבריו של חיים חביבי, ספק אם משרד הרווחה יפנה לבית המשפט.

חיים חביבי יגיש מחר בקשה לבית המשפט לקבלת מחשבו האישי, מכשיר הטאבלט שלו ו- 2 מכשירי הסלולר שלו שנגזלו ממנו שלא כדין ומוחזקים על ידי המשטרה שלא כשורה.

אט – אט נחשפים פשעי משרד הרווחה שמתגלים כעצומים, והציבור מוקיע ומבזה את התנהלות העובדות הסוציאליות שחוטפות ילדים ממשפחותיהם.

קישורים:

פרשת מעון מקים – חטיפתו של דודו דהאן ביום היוולדו מאמו / עו"ד עופר רון ב"כ דודו דהאן

מר מוטי אלבז יו"ר השדולה למען רווחת הילד בישראל: משרד הרווחה ארגון פשע

עו"ד טלי תמרין בוועדת ביקורת המדינה בכנסת נגד פשעי משרד הרווחה

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=4TYDk0qSujc&feature=player_embedded]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=1JfO37r_YW0]

 

 

 

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.