חנה סלוצקי עו"ס ראשית לחוק הנוער – משקרת ומטייחת באובססיביות

Spread the love

 

חנה סלוצקי עו"ס ראשית לחוק הנוער – משקרת ומטייחת באובססיביות

יולי 2012 – רשת ב – הכל דיבורים – עו"ס ראשית לחוק הנוער חנה סלוצקי משקרת ומרמה את האזרחים במדינת ישראל בעניין הוצאת ילדים מביתם בכפייה על ידי רשויות הרווחה בסיוע בתי משפט לנוער.

סלוצקי מהבלת בפיה ומציגה נוהל של הוצאת ילדים מביתם על ידי ועדות סטטוטוריות ברשויות מקומיות אשר הן מחליטות על גורל משפחות וילדים ואילו בתי משפט לענייני משפחה ונוער הם חותמת גומי.

הוועדות פועלות בחיסיון ללא פיקוח או ביקורת  ללא סדרי דין או ראיות ובתי משפט לנוער משמשים להם חותמת גומי.

מידי שנה מוציאות רשויות הרווחה מביתם אלפי ילדים לאכלוס מוסדות רווחה מופטים לספק ג'ובים למקורבים, תקציבי ממשלה ותרומות.

מדובר בסחר בילדים שחנה סלוצקי ורשויות הרווחה מנהלות.

חנה סלוצקי עו"ס, פקידה שתפקידה לפרק משפחות ולחטוף ילדים מן הבית למוסדות סגורים, לכן היא אף פועלת בחוסר שקיפות ורומסת את זכותו של הציבור לדעת כמה ילדים היא חוטפת מדי שנה מהבית.

כאשר נשאלה בתכנית 'הכל דיבורים' ברשת ב' כמה ילדים היא חוטפת מדי שנה מן הבית, היא התחמקה מתשובה.

הגברת סלוצקי מילאה פיה מים ולא רצתה להשיב על השאלה כמה ילדים מוצאים מדי שנה מן הבית.

במקום זאת זרקה מספר אחר שאינו קשור לשאלה.

היא טוענת שבכל נקודת זמן נמצאים 160 ילדים במרכזי חירום, ולכן, יתכן והכוונה היא שמדי יום מוציאים מהבית 160 ילדים בצו חירום, אשר מועברים למרכז חירום, והילדים הקודמים ששהו יום קודם לכן במרכז החירום מועברים ממרכז החירום לפנימיות, וכך יוצא שבכל נקודת זמן יש 160 ילדים במרכזי חירום.

האזינו לתכנית 'הכל דיבורים', לברבוריה ולקשקושיה של עו"ס חנה סלוצקי הפאתטית.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=2_4eEV2vmUY&feature=youtu.be]

קישורים:

עובדת סוציאלית אתי דור דוברובינסקי לשכת רווחה רמת גן – שקרים ומניפולציות לסחר בילדים

עדויות שקר – אתי דור העידה שקר בבית משפט ולא נתנה את הדין  – כשנשאל איציק פרי ע"י עו"ד רז משגב בעדותו בבית משפט מדוע לא ציין בתצהירו כי פקידת סעד לחוק הנוער אתי דור דוברוביניסקי שיקרה בבקשתה בעבר לצו הגנה ומדוע לא עשה מאומה בנדון, ענה כי זהו תפקידו של בית משפט.

מדובר בבקשה שהגישה אתי דור לבית משפט ונתפסה על שקר חמור.

פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי מעולם לא נתנה את הדין על מעשיה.

מתן עדות שקר ביודעין נקבע כעבירה פלילית ברבות ממדינות העולם. בישראל, נקבע בסעיף 237 לחוק העונשין שהעונש על עדות שקר הוא מאסר של עד 7 שנים.

הטרדות מאסיביות באמצעות תלונות שווא במשטרה

אתי דור דוברובניסקי פקידת סעד בהיותה מטפלת ומשגיחה על ילדים בצו בית משפט חייבת על פי חוק העונשין מחויבת להיות ע"פ חוק העונשין סעיף 368ד.ז בכל תלונה במשטרה בעיינם.

כשנשאלה אתי דור בעדותה בבית משפט מה עלה בגורל מבול התלונות שהגישה במשטרה נגד האמא לורי שם טוב בעניין ילדיה ענתה תשובה לקונית מתחמקת: "אין לי מושג מה קרה עם זה, כי אני עסוקה בצורכי הקטינים, והטיפול בהם. אין לי זמן."

מדובר בהתנהגות בזויה ואלימה של פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי, היא חוטפת ילדים מאימם "בשם טובתם" מגישה מבול תלונות במשטרה נגד אימם, ואף לא טורחת לברר מה הניבו חקירות.

המחוקק ייחס חשיבות עליונה למעורבות פקידת סעד בתלונות על תקיפת, הזנחת קטינים. פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי לא רק שהגישה מבול תלונות נגד האמא והביאה להוצאת פתאומית של הילדים מביתם אלא לא טרחה לבדוק את תוצאות החקירה.

התנהלותה של אתי דור דוברוביניסקי מדיפה ריח חריף של שיקולים זרים, סחר בילדים ובני אדם, מדון וזדון.

עלילות, חקירות ילדים מאסיביות שיעידו נגד אימן, שימוש בילדים נגד אימם – פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי השתמשה בילדיה של האמא לורי שם טוב כדי להוציא אותם מחזקתה ולסחור בהם במסגרות הרווחה המופרטות – 6 חודשים במרכז חירום, אבחונים וטיפולים שבסופם אינם רואים את אימם במשך 3 שנים וחצי עד עצם היום הזה.

כן השתמשה בילדים להתחמק ממחויבותה לבדוק האם יש בסיס ראייתי מהמשטרה לעלילותיה ואמרה: "אין לי מושג מה קרה עם זה, כי אני עסוקה בצורכי הקטינים, והטיפול בהם. אין לי זמן.". וכן בכיוון הנגדי הציגה את האם כתוקפנית בפני חוקרי ילדים שהוציאו חקירות כדעתה.

האמא ל' ש' יצאה ללא רבב מכל מבול התלונות במשטרה שהגישה נגדה פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי.

פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי נכשלה בהגנה על הילדים (בלשון המעטה) והביאה לנתק בינם לבין אימם – לפני מעורבותה של אתי דור דוברוביניסקי עם וועדותיה השונות היה לילדים קשר טוב עם אימם ואביהם.

כיום הילדים בנתק מאימם מזה כארבע שנים, האמא אישה עובדת ללא רבב.

אתי דור דוברוביניסקי גרמה לעוגמת נפש לילדים בשל הרחקתם למרכזי כליאה של רשויות הרווחה לששה חודשים, והביאה להוצאות כלכליות של מאות אלפי שקלים להורים בערכאות משפטיות שונות. 

סוף דבר 

פקידת הסעד אתי דור דוברוביניסקי לא בחלה השום אמצעי לנתק את האמא ל' מילדיה תוך שהיא רומסת את החוק והכללים. אתי דור דוברוביניסקי הסבה לאמא לורי שם טוב נקיה מכל עברה, נזקים כלכליים ומזה שלש שנים היא אינה רואה את ילדיה.

אתי דור דוברוביניסקי מצדיקה התנהגותה "בשם טובת הילדים" אולם בפועל מהנהגותה עולה צחנה מבאישה של סחר בילדים. אתי דור היא "בורג" במערכת משומנת לסחר בילדים ההורסת אלפי משפחות בכפייה ובהונאה מידי שנה

איציק פרי – יו"ר איגוד העו"ס – עדות עילגת ומזלזלת בבית משפט

אפריל 2012 – איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים הופיע להעיד בבית משפט שלום בתביעה ת"א 24514-10-09 שהוא מנהל כיו"ר האיגוד נגד נפגעים מרשויות הרווחה משום שלטענתו העובדים הסוציאליים חשים פגועים מהביקורת המופנת אליהם.

איציק פרי הציג בעדות עילגת ומזלזלת לבית משפט ולאזרח את הצד המכוער של המאפיינים הפאשיסטיים המובהקים בהם לוקים רשויות הרווחה: משקרים בבתי משפט, עובדים בצורה פרועה ללא ביקורת אך מקבלים גיבוי מלא מהממונים, אינם טורחים להציג עצמם בפני האזרח, חוסר מקצועיות, טיוח, מוסר כפול ועוד.

טיוח, ביזוי אתיקת עו"סים – איציק פרי מטייח שקרים בבית משפט של פקידת סעד לחוק הנוער אתי דור, מבזה אתיקת עובדים סוציאליים ומפקיר אזרחי מדינה לידיהם של פקידות הסעד (ראה פרוטוקול תמונות 1,2).

איציק פרי בהיותו יו"ר איגוד העו"ס הוא גם ממונה על ועדת אתיקה. כשנשאל פרי ע"י עו"ד רז משגב מדוע לא ציין בתצהירו כי פקידת סעד לחוק הנוער אתי דור שיקרה בבקשתה בעבר לצו הגנה ומדוע לא עשה מאומה בנדון, ענה כי זהו תפקידו של בית משפט.

איציק פרי לא רק התרשל בתפקידו כאחראי עליון על ועדת אתיקה של העו"ס, אלא גם מפקיר את אזרחי המדינה לידיהם של פקידי הסעד היכולים לעשות ככל העולה על רוחם בסמכויותיהם הסטטוטוריות הניתנות להם כנורמה מבתי משפט לענייני משפחה ונוער.

אין פלא מדוע נתגלה פקיד סעד יוסי דיאמנט פדופיל אשר במשך 30 שנה עשה ככל העולה על רוחו בילדים ללא פיקוח או בקרה. פרט זה לגבי אמינות פקידת הסעד אתי דור היה משמעותי בשל העובדה שהיא תובעת ועדה במשפט. איציק פרי ניסה לזרות חול בעיני בית המשפט ולהסתיר חוסר אמינותה של פקידת הסעד אתי דור.

איציק פרי בהתנהגותו השקרית והמטייחת מראה ניגוד עניינים ושיקולים זרים מהיותו יו"ר איגוד העו"ס ודואג לאינטרסים של העו"ס תוך דריסה ברגל גסה אינטרסים מערכתיים של הפרט המשפחה והחברה.

ביזוי צו בית משפט, חוסר בושה – איציק פרי הפר צו חיסיון של בית משפט ופגע בפרטיות האמא ל' כדי לקדם אינטרסים של עובדים סוציאלים בתביעתו נגד האמא ל' (תמונה 2).

איציק פרי נשאל האם פנה לבית המשפט לקבל אישור להשתמש במסמך מדיון בדלתיים סגורות ענה פרי תשובה מזלזלת כי "לא זכר" שהדיון היה סגור, וזה לגיטימי לעשות כך בתירוצים שונים שהציג לתפיסתו.

איציק פרי ביזה צו בית משפט ואינו מתבייש או מביע חרטה על מעשיו אלא עונה כי "לא זכר" וזה לגיטימי בעיניו לעשות כן כאשר הוא מוצא לכך סיבה ראויה להבנתו.

זלזול – איציק פרי מופיע לדיון בבית משפט כעד, כעו"ס, כראש ארגון עו"ס ואין בידו ראיה או תעודה המעידה על מקצועו, תפקידו (ראה תמונה 3).

איציק פרי לא רק שאינו מכבד את אזרחי מדינת ישראל בכך שמטייח מחדלי העו"סים בהיותו אחראי ועדת אתיקה, אלא גם אינו מכבד כללים אלמטרים בבית משפט כגון הזדהות ראויה במשרה, במקצוע.

 חוסר מקצועיות, שטחיות – איציק פרי אינו יודע נתונים בסיסיים בלב ליבה של העבודה הסוציאלית (ראה תמונה 4).

איציק פרי נשאל על כמות הילדים המוצאים מביתם ע"י עובדים סוציאליים ונשלחים לפנימיות, ולא ידע להשיב.

כיו"ר ארגון העו"ס המייחצן הוצאת ילדים מביתם וכאחרי על אתיקת עו"ס, מן הראוי כי איציק פרי ידע ידע מינימלי כגון כמה ילדים מוצאים מביתם, וכמה לפנימיות אלו תופעות חברתיות קשות ביותר שכל עובד סוציאלי איכותי אמור להתמודד עימן, מתברר כי לפרי אין שום ידע בנושאים אלו.

סוף דבר

התנהגותו של איציק פרי בבית המשפט נגד נפגעי הרווחה הנה תוצר של המדיניות הפאשיסטית בה נוקטים רשויות הרווחה להוצאת ילדים מהבית כדי לקדם תעשיית הסחר בילדים.

העובדים הסוציאליים מאוד קנאים ואלימים ואינם בוחלים בשום אמצעים נגד המבקרים אותם, החל מעלילות מעולם הפסיכיאטריה, ביורוקרטיה ותביעות בבתי משפט.

 

 

 

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.