פקיד הסעד אמיר שוורץ משתמש בתואר דוקטור בניגוד לחוק

Spread the love

 

פקיד הסעד אמיר שוורץ – משתמש בתואר 'דוקטור' בניגוד לחוק ולכללים

אמיר שוורץ - פקיד סעד ראשי במשרד הרווחה  - התעללות והזנחת ילדים נורמלים במוסדות מפגרים

אמיר שוורץ – התעללות והזנחת ילדים

הכתבה: תקראו לו דוקטור (למרות שהוא אינו כזה) 

רדיו חיפה , טלי ליבמן , יוני 2012

פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה, אמיר שוורץ עושה שימוש בתואר דוקטור בניגוד להנחיות ברורות של משרד הרווחה, כך מגלה כתבתנו טלי ליבמן.

שוורץ בתגובה:

"יש לי אישור להשתמש בתואר".

לידי רדיו חיפה הגיע מסמך מחודש פברואר האחרון המופנה לבית משפט השלום בחיפה העוסק בפדופיל אורן קורידו.

במסמך שהוצג לבית המשפט ממליץ אמיר שוורץ על דרך הטיפול בפדופיל ומסיים אותו בחתימתו – ד"ר אמיר שוורץ.

בדיקה שערכנו מגלה כי על שוורץ נאסר השימוש בתואר דוקטור שכן המוסד בו למד וקיבל את התעודה אינו מוכר בישראל.

במשרד הרווחה שם מועסק שוורץ אומרים בתגובה כי אכן אסור לאמיר שוורץ להתהדר בתואר הזה בהקשר לתפקידו מאחר ואין לו אישור של הוועדה להכרה בתארים במשרד החינוך.

משרד הרווחה, הם אומרים, יבחן את הנושא ויפעל בהתאם.

שוורץ עצמו אליו פנינו טוען כי אין זה נכון וכי לדבריו יש לו אישור להשתמש בתואר ובג"ץ החליט כי התואר מהמוסד בו למד, מוכר בישראל.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xuQOD3e8_Jk]

קישורים:

אמיר שוורץ, פקיד סעד ראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה – מתחזה לדוקטור, שקרן ורמאי – כך קבעה השופטת בלהה גילאור – "לא יודע את נפשם", כך קבעה השופטת על התנהלותו נגד חוסים בפיקוחו

תארו לכם ששני הקריטריונים הבאים היו קובעים אם אתם זכאים לאבחון שבו יקבע אם אתם בעלי פיגור שכלי או לא הוא תשובתכם אם אתם בקיאים בכתבי שקספיר, או שאתם מכירים את יצירותיו של מוצרט.

רק שתדעו – מאחורי הקריטריונים האלה עומד אמיר שוורץ, פקיד הסעד הראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה.

בספטמבר שנה שעברה, בדיון בבית משפט המחוזי בחיפה בפני השופטת בלהה גילאור, התיישב על דוכן העדים אמיר שוורץ, פקיד סעד ארצי באגף לטיפול באדם המפגר במשרד הרווחה.

אמיר שוורץ התבקש להעיד במסגרת משפט שדן בעניינו של דודו דהאן, חוסה לשעבר במעון מקי"ם למפגרים ברמלה, שלימים התברר כי אינו לוקה בפיגור שכלי – זאת לאחר שהעביר 23 שנים מחייו כלוא במוסד בלי לעבור אפילו ועדת אבחון אחת.

תארו לעצמכם ששני הקריטריונים הבאים היו קובעים אם אתם זכאים לאבחון שבו ייקבע אם אתם בעלי פיגור שכלי או לא: אם אתם בקיאים בכתבי שייקספיר או שאתם מכירים את יצירותיו של מוצרט.

עכשיו תארו לעצמכם שמאחורי הקריטריונים האלה עומד פקיד הסעד הראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה.

בספטמבר שנה שעברה, בדיון בבית המשפט המחוזי בחיפה, התיישב על דוכן העדים אמיר שוורץ, פקיד סעד ארצי באגף לטפול באדם המפגר במשרד הרווחה.

שוורץ התבקש להעיד במסגרת משפט שדן בעניינו של דודו דהאן, חוסה לשעבר במעון מקי"ם למפגרים ברמלה, שלימים התברר כי אינו לוקה בפיגור שכלי – זאת אחרי שהעביר 23 שנים מחייו כלוא במוסד, בלי לעבור אפילו ועדת אבחון אחת.

"ראיתי אותו בחצר, דיברנו קצת", נזכר שוורץ על דוכן העדים כשנשאל לגבי דודו דהאן. . .

מסתבר, כי אמיר שוורץ השלים את תואר הדוקטור שלו בפסיכולוגיה ארגונית בניו פורט, אוניברסיטה אמריקאית שתאריה אינם מוכרים בישראל ובארה"ב. בית הדין הארצי לעבודה ובג"ץ קבעו זה מכבר כי תאריה של ניו פורט אינם מוכרים, גם לא לצורכי שכר.

גם משרד הרווחה, מתברר, נדרש לענין. "לאמיר שוורץ אין אישור של תואר ד"ר, ולכן הונחה על ידי סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש שלא לבצע שימוש בתואר זה במסמכים", נמסר בתגובה מהמשרד. שאלנו מתי בדיוק. "לפני מספר שנים", השיבה דוברת המשרד.

ובכל זאת, כשבמהלך הדיון המשפטי לאחרונה הוטח באמיר שוורץ, כי על פי החוק אסור לו להתהדר בתואר דוקטור, השיב: "אני לא רואה שום פסול בדוקטורט שלי. יש מאות אנשים שיש להם תואר דוקטור בניו פורט ומחזיקים בו".

עו"ד עופר רון: "מצער לדעת כי אדם אשר מתהדר בתואר ד"ר מאוניברסיטה לא מוכרת, הורשע בנציבות המדינה בדיווחים כוזבים ומעז להתבטא כפי שהתבטא בבית משפט, אחראי על שלומם של מעל 6,000 חסרי ישע".

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.