אזהרה חמורה להורים: ביה"ס 'משגב' וביה"ס 'רמות חפר' בעמק חפר – מבצעים חקירות ילדים מאחורי גב ההורים ביחד עם פקידת סעד אלימה זיוה דיאמנט, שרדפה והכתה קטינה בתוך כותלי ביה"ס

Spread the love

אזהרה חמורה להורים: ביה"ס 'משגב' וביה"ס 'רמות חפר' בעמק חפר – מבצעים חקירות ילדים מאחורי גב ההורים ביחד עם פקידת סעד אלימה זיוה דיאמנט, שרדפה והכתה קטינה בתוך כותלי ביה"ס

משפחת ג' סובלת מזה מספר שנים מהתנכלויות חוזרות ונשנות מצד הנהלת קיבוץ משמר השרון, שמבקשים לפנות את המשפחה מביתם ומשטח האדמה שלהם, על רקע תאוות בצע של הקיבוץ.

בקיבוץ משמר השרון, לא בחלו לנקוט באמצעים שפלים ובזויים במיוחד, שכללו הפעלת פקידת סעד שפלה, אלימה ומסוכנת בשם זיוה דיאמנט, אשר מערכת החינוך כפופה אליה ומבצעת את כל הוראותיה.

פקידת הסעד דיאמנט ועדר מרעיה ממערכת החינוך פיברקו נגד ילדי משפחת ג' תלונות כוזבות והחליטו למרר את חיי הילדים בבתי הספר ולעשות הכל כדי שהילדים לא יגיעו למערכות החינוך.

כשהאמא ש' ג' מביאה את ילדיה לבית הספר, מזכירת בית הספר מתחקרת את האמא "לאן את רושמת את בתך בת 6 השנים?".

כך מספרת האמא:

"ל' לומדת בביה"ס רמות חפר אצל המורה ניצן (שנוהגת לצחקק בלעג כשמדברים איתה).

בחודש ינואר 2012 הילדה נחקרה על ידי זיוה דיאמנט – פקידת הסעד, שאמרה לבתי שהיא תתנקם במשפחה.

זיוה דיאמנט פקידת הסעד, רדפה אחרי בתי בתוך בית הספר ואחזה בחוזקה ובברוטליות בזרוע של בתי.

הבת שלי מפחדת מזיוה דיאמנט פקידת הסעד, בשל אלימותה ואיומיה לפגוע במשפחה.

הילדה שלי נחטפה על ידי זיוה דיאמנט, כשהיתה בת 8 שנים. לאחר שלוש שנים הצלחתי להשיב את בתי הביתה, לאחר שבתי נסחרה ב- 4 פנימיות שונות של משרד הסעד, ובמשך שבעה חודשים זיוה דיאמנט הפק"סד ניתקה את הילדה שלי ממני אמא שלה מאביה ואחיה ונשלחה בכפיה ל- 11 חודשים למוסד הרווחה הידוע לשימצה "נרדים" בערד, בית המשפט החזיר את בתי אלי לביתה.

לאחר שלוש שנים של 'שקט' יחסי, החלה זיוה דיאמנט פקידת הסעד לרדוף אחרי בתי בת ה- 13 והביאה לבית הספר חוקרת ילדים בשם "מאיה" שאמרה לבתי: "עדיף לך לגדול בפנימיה" ונתנה לבתי פרוספקט של פנימיה ואמרה לילדתי, "שם יהיה לך עתיד טוב יותר". . .

באמצע השנה, המורה ניצן שוחחה איתי והודיעה לי שבית הספר עורך "מסיבה בבריכה" במכמורת, וכי עלי להביא את בתי למסיבה.

אמרתי למורה שאין לי ולמשפחתי יכולת לקחת את הילדה למסיבת בריכה רחוקה במכמורת, מאחר ורק האבא נייד ועובד 12 שעות ביום מ- 4:00 לפנות בוקר ועד 16:00 בצהריים, וכי יש לי ילדים נוספים בבית.

המורה ניצן, במקום שתארגן לבתי הסעה למסיבה, דיווחה לפקידת הסעד זיוה דיאמנט כי אין לי אפשרות לקחת את הילדה למסיבת הבריכה.

זיוה דיאמנט הפק"ס הגיעה 12 פעמים לבית הספר 'רמות חפר' על מנת לתחקר, לאיים ולהפחיד את בתי. כשבתי סירבה לענות לשאלותיה, תפסה את זרועה בכח בידה, ואמרה לבתי: "אנחנו הולכים!".

בתי ברחה מבוהלת ומפוחדת כולה לבית וסיפרה לנו את הארוע.

ההורים נדרשים להיזהר מפקידת הסעד זיוה דיאמנט מנתניה, שידועה כחוטפת ילדים אלימה ומסוכנת שמכפיפה את מערכת החינוך לפי מוחה המעוות והחשוך.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=p1dtW0gLfNE]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.