עובדת סוציאלית שבחרה לפרק משפחה – נפגעה במשפחתה שלה

Spread the love

מידי יום ביומו אנו קוראים על התעללות של עובדים סוציאליים באזרחים חסרי ישע, כשפקידות סעד מפרקות משפחות, גורמות להרס וחורבן לקטינים וקשישים ללא חמלה.

ראינו גם את הנזקים של העובד הסוציאלי הפדופיל יוסי דיאמנט, שאנס קטין שהיה תחת "טיפולו" ורחץ עימו בעירום בים.

אנו קוראים את תסקירי השקר של העו"ס מלאי דברי בלע, לשון הרע והסתה נגד הורים וילדיהם. נכחנו בשקרים של עובדת סוציאלית בבית משפט. לא שמענו את קולו של איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים. קולו נדם כשמדובר בחבר מרעיו – פושעי משרד הרווחה המוכרים לו.

כעת אנו נתקלים שוב פעם בפשעי עובדי הסעד.

הפעם מדובר בסיפור גבורה, שכן המשפחה גילתה תושיה יוצאת מן הכלל וראויה להערצה ופרסום כשהחליטה לטפל בקרובי משפחתה של עובדת סוציאלית שרצתה לחטוף צעירה ממשפחתה ולחלל את כבוד המשפחה.

הכתבה: שלושה תושבי סכנין סירבו לקבל את ההחלטה שקיבלה עובדת סוציאלית והיכו את קרובי משפחתה באלות ובמוטות ברזל. עובדת הרווחה: "הבן שלי ישן עם מקל". בתגובה יושבתו מחר לשכות הרווחה. חבל שלא שבתתם כשחבר מרעיכם הפדופיל יוסי דיאמנט אנס קטין שהיה תחת טיפולו. וכשפקידת הסעד אתי דור שיקרה שופטת בבית משפט שלום. מדוע אז קולכם לא נשמע?

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=abJXl0xTrKE]

מבדיקה ראשונית עולה כי יום לפני חטיפת הצעירה בידי העו"ס, החליטה העובדת הסוציאלית להוציא צעירה בת 20 מביתה ולהעביר אותה למקלט חירום. שלושת אחיה של הצעירה שלפי תחושת העו"ס נקטו כלפיה אלימות מתמשכת, לא השלימו עם החלטת העובדת הסוציאלית וביקשו לכלות בה את זעמם.

 ר', בעלה של העובדת הסוציאלית ורופא במקצועו, סיפר כי "בדיוק הגעתי הביתה. כשראיתי אותם הם החלו לקלל, לצעוק ולגדף מחוץ לבית וביקשו שאשתי תצא" (מה, הוא לא פחד על אשתו? אם היה גבר היה מתמודד איתם ולא שולח את אשתו).

 הבעל הוכה באלות, אבנים ובמוטות ברזל וידו נשברה, אחיו הותקף ברגלו ואילו בנו ננשך בידו. שלושת בני משפחתה של העובדת הסוציאלית פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים פוריה בטבריה ובמקביל הגישו תלונה נגד התוקפים. "הילדה הקטנה שלי נצמדת אליי מאז התקיפה ולא עוזבת אותי", סיפר הבעל.

* הערת בעלת הבלוג: מומלץ מאוד כי העו"ס תשלח את הילדים שלה לאבחונים במרכז חרום אליו התכוונה לשלוח את הצעירה שלכאורה הוכתה. הם ידעו איך לטפל בבני משפחתה. נאה דורש – נאה מקיים. אם מרכז חרום טוב למשפחת הצעירה שרציתם לחטוף – מן הסתם הוא יהיה טוב גם בשביל בני משפחתך עובדת סוציאלית.

 

"פחדתי פחד מוות". בעלה של העובדת הסוציאלית
בעלה של העובדת הסוציאלית

 

העובדת הסוציאלית אמרה כי היא "בהלם מוחלט ממה שקרה. עד עכשיו אני לא מתפקדת, יושבת ובוכה כל היום. זו טראומה לכל המשפחה לכל החיים. אחרי כל מה שעשיתי אני מקבלת איומים ואלימות. זה זמן רב שאנחנו חיים בפחד. הבן הבכור שלי ישן עם מקל מפחד".

* המלצה חמה לעו"ס:  אם את לא מתפקדת – לכי תאשפזי עצמך בכפיה בגהה או באברבנל, ותקחי קלונקס עם רספרדל וכדורי ליתיום לאיזון ורגיעה מומלץ כמה ריטלנים – זה ייאזן אותך. אם זה טוב "למטופלים" שלך – זה בטח טוב גם בשבילך. חוץ מזה – את מודה שאת לא כשירה לעבודה, לכן מומלץ שתתפטרי מתפקידך ותפסיקי לגרום נזקים לחסרי ישע.

 מנהל לשכת הרווחה בסכנין פתחי אבו-יונס ציין כי "זה נס משמים. שהמשפחה הצילה את אחותם".

 סגירת לשכות הרווחה מחר תתקיים בדיוק בזמן שוועדת הרווחה של הכנסת תדון בהכנה לקריאה ראשונה של הצעת החוק המשותפת לחברי הכנסת חיים כץ (ליכוד) ורחל אדטו (קדימה) למתן סמכויות לשומרים בלשכות הרווחה וכן בצעדי ענישה חמורים נגד תוקפי עובדי רווחה.

 "תוקפים אותנו בכל מקום" 

"דמנו אינו הפקר", אמר יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי. "אנשים שאינם מרוצים מהחלטותיהם של עובדים סוציאליים תוקפים אותם בלשכות הרווחה, ברחוב, בעת ביקור בבית, בבית משפט ועכשיו גם בביתם. ואם לא מוצאים אותם, תוקפים את בני משפחתם. אנחנו לא יכולים לעבור על כך לסדר היום ודורשים הגנה מרבית על העובדים הסוציאליים".

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=LPqbvma3W7s]

ממלא מקום דובר המחוז הצפוני במשטרה, רב-פקד יקי אוחנה, אמר ל-ynet כי זהותם של החשודים בתקיפה ידועה ושמתבצעות סריקות לאיתורם. אוחנה ציין כי "בעלה של העובדת הסוציאלית העיד ששלושה אנשים תקפו אותו בגלל דברים שקשורים לעבודה של אשתו".

דובר עיריית סכנין ד"ר גזאל אבו-ריא, אמר כי "מדובר באירוע חמור ובעקבותיו אנחנו הולכים לסגור את דלתות העירייה ב-13:30. למען הכנות, ממילא הדלתות ננעלות בשעה זו בפני כל האזרחים. 

קישורים:

בשם "עבודת הקודש": יוסף דיאמנט פקיד סעד פדופיל -בעל סמכויות סטטוטוריות מבתי משפט לנוער, הורשע במעשים מגונים בנער בטיפולו

איציק פרי – יו"ר איגוד העו"ס – עדות עילגת ומזלזלת בבית משפט

מה עושה השופטת אגי זהבה מבימ"ש שלום תל אביב, כשהיא מגלה שפקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי, שיקרה אותה? מוציאה צו איסור פרסום. . .

הסתת ילדים במתקן חרום נגד אמם

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=TLp40a2m9TQ&feature=fvsr]

הבשורה על פי משפחת חביבי 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.