שר "הרווחה" משה כחלון גרם למעצר שווא של האבא דניאל ארביב

Spread the love

שר "הרווחה" משה כחלון גרם למעצר שווא של האבא דניאל ארביב

דניאל ארביב אבא של א', ממנה נותק בכפיה חודשים ארוכים, לאחר פרידתו מזוגתו לשעבר. דניאל ארביב ביקש לאכוף הסדרי ראיה עם בתו דרך בית המשפט ושופט מינה פקידת סעד לקביעת הסדרי ראיה.

האבא דניאל ארביב, שימש כמטפל עיקרי בבתו א', מיום הולדתה ועד לפרידתו מזוגתו לשעבר. דניאל ארביב, הוא זה שהאכיל, קילח, הלביש, לקח לגן הילדים והחזיר מגן הילדים את בתו א'.

דניאל ארביב, אבא מסור ואוהב את בתו, לא האמין לרגע אחד, כי יש מישהו שמסוגל להפריד אותו מבתו, שקשורה אליו בנימי נפשה.

מי שהצליח להוציא את דניאל ארביב משלוותו, היתה פקידת הסעד, שפסקה כי האבא יראה את בתו שעה אחת, פעם בשבוע, באמצע יום עבודה של דניאל, במתקן קשר סגור וחנוק.

האבא דניאל, הודיע לפקידת הסעד, כי לא יקום ולא יהיה כדבר הזה. "אני הוא זה שהתעורר בלילה בשביל הבת שלי, אני הוא זה שגידל, אהב וטיפח את הבת שלי, ולא יתכן כי אראה את הבת שלי בתוך מכלאה, כשאני לא מסוכן. נהפוך הוא. בתי זקוקה לי לי כמו שאני זקוק לה", כך אמר דניאל ארביב לפקידת הסעד.

פקידת הסעד אמרה לאבא דניאל "אם כך, אז גם במרכז קשר לא תראה את בתך!".

המקרה של דניאל ארביב, משקף ניתוק ילדים מהוריהם של רבבות אבות ואמהות במדינת ישראל, בהם מנותקים הורים טובים וכשירים מילדיהם, ללא סיבה, כשכל "חטאם" של ההורים, הוא פרידה מבן / בת הזוג.

בדרך כלל ההורה המשמורן שהילד/ה נמצא/ת אצלו, משתמש בילד המשותף כבן ערובה לניגוח ההורה הלא  משמורן שרוצה לגדל את בנו / בתו ומנסה לסחוט את ההורה השני שיסכים לתנאיו כדי לראות את ילדו שלו.

דניאל ארביב, פעיל חברתי בתנועת "כח במבה – א' זה אבא", החליט למחות על התנהלות פקידות הסעד, והקים אוהל מחאה מול ביתו של שר "הרווחה", הממונה על פקידות הסעד.

משה כחלון, באמצעות המשטרה שפעלה כמשטרה פרטית של כחלון, הוציא נגד דניאל ארביב, צו הרחקה מביתו, בו נאסר על דניאל ארביב למחות נגד השר כחלון. כשדניאל ארביב הביע תמיהתו מדוע אסור לו למחות מול ביתו של שר הרווחה, שוטרים עצרו אותו בטענה כי הוא "מפריע לסדר הציבורי".

השר כחלון מנותק מהמציאות בה הורים טובים וכשירים רואים את ילדיהם במתקן קשר. במדינת ישראל, הורים פוגשים את ילדיהם במרכז קשר פי 8 מאשר בארה"ב ורחבי העולם.

האם ההורים בישראל מסוכנים משאר ההורים ברחבי העולם? התשובה: לא.

הסיבה שהורים רואים את ילדיהם במתקן קשר היא מדיניות משרד הרווחה לנפח את המנגנון המסואב של עובדים הסוציאליים ולשלוח כלאחר יד ילדים והורים מתגרשים למתקנים של משרד הרווחה. זה מנגנון לקבלת תקציבים מהמדינה, תעסוקה לעובדים סוציאליים ומטפלים שונים ומשונים מטעם משרד הרווחה, שבשוק הפרטי אין בהם כל תועלת ואיש לא יעסיק אותם.

השופט זכריה ימיני, דחה את בקשתו של השר כחלון למנוע מהורים למחות על הרחקת ילדיהם מהם.

מדיניותו האפלה, הנוקשה והמתעמרת של השר משה כחלון, הינה הטלת מכשולים ביורוקרטיים ועינויי דין כלפי הורים וילדיהם המבקשים לראות אחד את השני בהסדרי ראיה.

השר כחלון באמצעות פקידי הסעד ברשויות המקומיות נוקט במדיניות נוקשה ומתעמרת אשר פוגעת בנפשם של הילדים וההורים ומסבה נזקים כלכליים קשים למשפחות. כשביקשו ההורים למחות על המדיניות האפלה של השר כחלון מול ביתו, פנה כחלון אל המשטרה למנוע את המחאה הלגיטימית של ההורים לראות את ילדיהם.

דניאל ארביב שוחרר ממעצר על ידי השופט זכריה ימיני מבית משפט שלום פתח תקוה, שפסק:

"החשוד מבצע משמרת מחאה מול ביתו של השר כחלון, וזאת בהתאם לזכותו כאזרח במדינה דמוקרטית.

לא מצאתי לנכון להורות על הרחקתו של החשוד מביתו של השר כחון, שכן אין כל חשד לביצוע עבירה כנגד השר כחלון, והרחקתו של החשוד מביתו של השר כחלון תביא לפגיעה לא מידתית בזכותו של החשוד לבצע פעולות מחאה על פי הדין."

הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד ראשון:

הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד שני:

הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד שלישי:


אבא דניאל ארביב מוסר לכל הפעילים החברתיים חג חרות שמח, ומבטיח להמשיך למחות מול ביתו של שר "הרווחה" עד אשר יזכו הורים לראות את ילדיהם.

למשה כחלון הוא מאחל – שיחווה על בשרו את שהוא עבר במהלך החג.

להלן תגובת גרושתו של דניאל ארביב:

אם הקטינה commented on שר "הרווחה" משה כחלון גרם למעצר שווא של האבא דניאל ארביב

יובא לתשומת ליבה של עורכת הכתבה, גב' לורי שם-טוב, כי העובדות שהוצגו בכתבה אינך נכונות ואינן משקפות את את המציאות האמיתית. כמו כן, יצויין ויודגש, כי פרסום שם הקטין או כל פרט אחר, אשר מאפשר את זיהויו של הקטין, מהווה עבירה על החוק. זאת מסיבה, כי ענייני המשפחה נשמעים בדלתיים סגורות.
בטרם פנייתי לגורם המבצע, אבקש לשנות או, לחלופין, למחוק את הפרטים הרלבנטיים, באופן שאינו יאפשר את זיהויה של הקטינה. בכבוד רב, אמה של הקטינה.

תגובת בעלת הבלוג:

דניאל ארביב הוא אבא של א' – חבל שאת מונעת מהבת את אביה. תקראי מחקרים על חשיבות האבא בחיי ילדיו.

המעצר של דניאל ארביב בוצע בבית משפט שלום פתח-תקוה בדלתיים פתוחות. אין כל קשר לבית משפט לעניני משפחה.

הזכות להפגין:

הזכות להפגין, כזכות בסיסית של האדם, עוגן לראשונה בבג"צ סער נ' שר הפנים והמשטרה. מאז, בוססה הכרתו של בית המשפט בזכות להפגין כזכות יסוד של האדם בשורת פסקי דין, כשברובם, בחן בית המשפט את אופן הפעלת שיקול הדעת של המשטרה, בהפעילה את סמכותה להגביל זכות יסוד זו.

בבג"צ 6658/93, עם כלשביא, יעקב נוביק נ' מפקד משטרת ירושלים, ניתן לראות, כי הזכות להפגין מול ביתו של עובד ציבור, ניתנה.

ההתנהלות הדיקטטורית של משה כחלון, והפעלת משטרה פרטית נגד האזרח דניאל ארביב, מעידה כי השר כחלון בעת מצבי 'לחץ' מאבד במידה ניכרת את יכולת השיפוט שלו ובשל כך קיימת דקומפנסציה בתפקודו.

השר כחלון נהג במקרה של האבא דניאל ארביב בצורה מכפירה ומזעזעת, שכן במקום שיורה לפקידת הסעד לדאוג להסדרי ראיה מידיים בין הבת לאביה, הוא פעל בצורה מעוותת בה גרם למעצר שווא של האזרח דניאל ארביב, תוך גרימת עוגמת נפש עצומה לדניאל ובתו המנותקת ממנו בכפיה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nTDpGVVggCE&list=UUsYAZdpT2xmGQtn6onsMmvA&index=3&feature=plcp]

קישורים:

מרכז קשר לשכת רווחה רמת גן – הדרת אמא מילדיה

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=kLpfwn1MDsE]

salome

2 thoughts on “שר "הרווחה" משה כחלון גרם למעצר שווא של האבא דניאל ארביב

  1. יובא לתשומת ליבה של עורכת הכתבה, גב' לורי שם-טוב, כי העובדות שהוצגו בכתבה אינך נכונות ואינן משקפות את את המציאות האמיתית. כמו כן, יצויין ויודגש, כי פרסום שם הקטין או כל פרט אחר, אשר מאפשר את זיהויו של הקטין, מהווה עבירה על החוק. זאת מסיבה, כי ענייני המשפחה נשמעים בדלתיים סגורות.
    בטרם פנייתי לגורם המבצע, אבקש לשנות או, לחלופין, למחוק את הפרטים הרלבנטיים, באופן שאינו יאפשר את זיהויה של הקטינה. בכבוד רב, אמה של הקטינה.

  2. לאורך השנים ההתאחדות לכדורגל יצאה על משרד הרווחה בראשות כחלון כמישהו שעוצר את הספורט בישראל, ובאין צדק בדיוק כמו המקרה הנ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.