מיכאל ביטון, לשכת רווחה ירוחם – המכה ה- 11 נגד הנזקקים

Spread the love

מיכאל ביטון, לשכת רווחה ירוחם – המכה ה- 11 נגד הנזקקים

מועצה מקומית ירוחם - מיכאל ביטון - המכה ה- 11 - התעמרות באוכלוסיות נזקקות
מיכאל ביטון – המכה ה- 11

 המכה ה-11 של נזקקי ירוחם: "לא שילמתם למועדונית – לא תקבלו תלושים לחג"

05/04/2012
מיה איידן ואלמוג בוקר


המשפחות הנזקקות של העיר העניה ירוחם, חיכו בציפיה רבה לתלושים שהובטחו להן מ"הקרן לידידות".

אולם ימים ספורים לפני כן הם התבשרו כי כיוון שלא היה להם כסף לשלם עבור פעילות ילדיהם ממועדונית המקומית, הם לא זכאים לתלושים.

משרד הרווחה: "ההחלטה התקבלה על ידי ראש העיר".

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=swml5j0MZw8]

 

ירוחם היא אחת הערים העניות בישראל. משפחות רבות מתקשות לשלם אפילו 80 שקלים בעבור המועדונית לילדיהן. לקראת הפסח המשפחות הנזקקות ציפו לקבל תלושי מתנה מ"הקרן לידידות", אבל אז הודיעה העירייה: "לא שילמתם למועדונית – לא תקבלו תלושים".

התלושים שהובטחו ל-41 המשפחות עומדים על 800 שקלים. 300 מהם לרכישת בגדים ו-500 נוספים לקניית מצרכים לליל הסדר. "התקשרתי לראש מחלקת הרווחה והוא אמר לי 'מצאתי סוף סוף דרך למשוך ממך את 80 השקלים, אני אקח ממך את התלושים של החג ובואי נראה איך תעשי חג'", משחזרת שוש עזרן, אם חד הורית.

אנשי "הקרן לידידות" מתנגדים לקשר שעשתה מועצת ירוחם בין התלושים לחוב למועדונית וטוענים כי הוא לא ראוי.

ממשרד הרווחה נמסר כי ההחלטה התקבלה על דעתו של ראש עיריית ירוחם.

קישורים:

העובדת הסוציאלית גל אבני מירוחם מתעללת בנכדים של ניצולי שואה

 

 

salome

15 thoughts on “מיכאל ביטון, לשכת רווחה ירוחם – המכה ה- 11 נגד הנזקקים

  1. אינני מכירה אישה זו. מעולם לא שוחחתי איתה.

    אני בעלת הבלוג כמו רשת בלוגים שיש ברשותי נגד פשעי משרד הרווחה.

    הנני מסתייגת מדברייך.

    את לא אמא של הילדים, וכפי שציינת אכן את חורגת. חורגת מסמכותך. חורגת מכל גבול אפשרי וחורגת מהגינות בסיסית של בני אנוש.

    גב' שוש היא האמא הטבעית של ילדיה, אותם נשאה ברחמה תשעה חודשים, אותם היא אוהבת אהבת אם אמיתית ויש לה זכות מכח הטבע לגדל את ילדיה.

    מתוכן דברייך עולה, כי אין לך רחמים כלפי הגברת, רק אכזריות, שיטנה ולשון הרע נגדה.

    הבלוג לא נועד לתת במה נגד נפגעי משרדי הרווחה, ואני ממליצה לך בחום, להפנות את הביקורת שלך כלפי הגוף המתאים – משרד הרווחה.

    1. אני לא מכירה אותך…אבל תודה.הבנת את הטיפשות של הבחורה הזאת.יש דברים שהיא לא ציינה אבל אני יציין . וכל ירוחם מכירה את הסיפור שלי למה התגרשתי .אותה בחורה אתי דה פז עם התחת הגדול והראש הקטן נו תוניזאית את צריכה להבין על מה מדובר.מכוערת ברמות. נתפסה עם בעלי ברומן של 7 שנים .בזמן שאחי הגדול גם הייה מנהל איתה רומן בו זמנית .בבתי הזיקוק בחיפה .שם כולם יודעים גם את הסיפור.אותה אתי דה פז היתה ניזקקת והוריה זרקו אותה מהבית בחרה להתחיל עם גבר נשוי וארבעה ילדים.הבחורה שטוענת שהיא בעלת "ערכים" ערסה כמה משפחות בארץ ישראל ואני לא רוצה לפרט לא הייה לי מקום בעמוד.ובעזותה היתה מגיעה אלי הביתה וטוענת שהיא דודה רחוקה שלי בעלי יושבת עם ילדי לאכול "ומשחקת איתם"בשביל שאולי סוף סוף מכל הגברים הנשואים שהיא עברה אחד יפרנס אותה באופן רציף..נכון אני אישה מאוד מתופחת ויפה כמו שאת טוענת .תודה. וכך גם ילדיי כל ילדי גרים איתי בבית . פשוט אתי דה פז עומדת למות לאחר שבעלי עוקב אחרי כל היום ומחפש את החברה של חברתי ומשפחתי.היא מרגישה ויודעת שהוא כל היום סביבי. ומסובב אותה כמו שהייה מסובב אותי בזמן תמימותי.מר דני הרוש לא נשוי לאתי דה פז .החברים שלו מספרים שהוא לא מוכן.שאלתי למה?טען שעים היא הלכה עם גבר נשוי היא יכולה ללכת עם כל אחד.ודני הרוש צודק.ומעדיף שהיא תמשיך לפרנס אותו מאשר שדני יהייה זרוק .אני אישה בעלת קריירה מחזיקה 4 ילדים בכבוד עילאי. הם כל החיים מצפים לתגובות מימני אבל יש גבול לרמות שאישה יכולה לרדת.את כבר הבנת לבד שהאישה הזאת מתפוצצת מימני …והגרוש המתוסכל ביותר שלא רוצה להרפות מימני…אז אתי דה פז עם דני הרוש התחיל לשעמם אותך והתחלת להתעסק בעיניינים שלי. מה הבעיה תחפשי גבר נשוי אחר יש הרבה גברים שאוהבים סטוצים בחינם.לורי יקרה אני מקווה שהבנת פחות או יותר על מה מדובר אין צורך להגיב לאנשים ברמה כזאת….את מוזמנת להתקשר אלי אני ישוחח איתך טלפונית…0526455362 לכל קוראי הכתבה מנסיון חיי תאמינו שכמה שריבונו של עולם גדול.הטוב מרויח והרע סובל…אפשר לספר סיפורים ולברוח מאנשים.אבל יש אחד שהיא אפשר לברוח מימנו.והוא מרים אותי גבהה ומוציא את הצדק לאור….דוגמה חייה לכל קוראי הכתבה…לילה טוב לוריי

    2. אתי תקבלי את זה או לא אני האמא של הילדים.לא יעזור לך…תשמעי ללורי ..תיקחי אחריות צאי לעבוד ותעבירי אלי ולילדי את המשכורת שלך.כי לפני שעורסים בית צריך לקחת אחריות…ותודה לך אתי דה פז שלקחת את הנוכל הזה מימני …שתיתבגרי ותיתפקחי תביני על מה מדובר…בת יענה

      1. נתקלתי לגמרי במקרה בבלוג הנ״ל, בנסיון למצוא כתבות על בגידות וניאופים!
        בכל תגובה שהגיבה הגב׳ אתי דה פז נדהמתי מחדש, על עזות המצח והטיפשות שיכולים ״לנזול״ מהנחמדת הזאת. אדם שמנצל את הכנסת האורחים שלי לביתי לממלכה שלי ועושה בה כרצונו, הוא אדם ללא ערכים! ערך עליון הוא ערך המשפחה ואם כבודה ניצלה הכנסת אורחים(גם בטוענת כזב, כביכול בת משפחה)וע״י כניסת רגל זו ניצלה את תמימותי ועמדה כחייץ ביני ובין בעלי , היא אדם שפל! על מעשים כאלה משלמים
        ולא אני אתן את הדין אלא הקדוש ברוך הוא. היזהרי במעשייך שכן את התשלום יכולה לשלם גם בתך החפה מכל פשע. על זה נאמר:״ אבות אכלו בוסר ושיני בניה תקהינה״. כדאי שבמקום לשלח את לשונך בגרושתו של ״ידידך״ תעשי מעשים טובים יותר על מנת לתקן את המעוות שנגרם בגללך.(גם בגלל מר הרוש שהרי לטנגו צריכים שניים).

  2. לורי יקירה
    נכון אכן הנני מקורבת מאוד למקרה, אני במקרה אישתו של דני ומדברייך הנני מסיקה כי גם את כנראה מקורבת בדך זו או אחרת לגברת שוש עזרן לכן אני מתפלא שאת טוענת ששוש עזרן נלחמת על ילדיה אני כאמא החורגת של ילדיה נלחמת עליהם יותר. והסיבה שהזכרתי את הופעתה היא אך ורק מתוך פליאה שסוף סוף היא הורידה את הזרבובית מהראש ואת הבוקסר של החבר שלה ושלא נדבר על גופיית הסבא והחליטה להיות כמו נשות התנ״ך ובאשר לגביי אני מאחלת לה שביום יום שלה תראה כמוני ולא רק לצורך הכתבה.
    חשוב לי לציין שמטרת התגובה שלי לא היתה להכפיש את שמה של הגב כי אחרי הכל אני מרחמת עליה שהגיע למצב של נזקקות ולמצב של להושיט יד . אבל לא היה ברור לי כיצד אישה עם בית שקיבלה גם כן מתרומה מהגרוש שלה ומזונות שלטענתך לא משולמים לה ( אם תרצי אפקסס את ההוכחות הנידרשות) לה כמו שעון ועובדת לא מצליחה לשלם 80 שח למועדונית על ילדה אחת בלבד שחיה איתה.
    כך שאם במקרה את חברה שלה רק שתדעי שגם אותך היא ״מסבנת״ אז להבא לפני שאת ממהרת לטהר את שמה אנא בידקי מיהן חברותיך
     

  3. הגברת שוש עזרן ידועה היטב למשרד הרווחה כבעייתית מדובר באישה שכשהתגרשה מדני קיבלה בית פרטי 6 חדרים ומאוד מאוד מפואר חבל שצילמו רק את יציאת הבית ולא את הבית עצמו בנוסף כשהתגרשה קיבלה חשבון בנק נקי מכל חוב. מי שמכיר את הזוג (לשעבר) יודע כי שוש מעולם לא שימשה כאמא בבית אלא האב דני, למרות זו נילחמה שוש בחזקת הילדים על מנת להשיג את המזונות ולאחר מכן פיזרה אותם בפנימיות רווחה שגרמו להתרסקות הילדים.
    שוש ידועה כאחת שמרמה את מערכת הוצל"פ רודפת בצע וכסף כי גם כאשר דני זכה בסופו של דבר בחזקת הילדים והפסיק לשלם מזונות חלקיים היא פנתה להוצאה לפועל עם חוזה גירושין ישן בטענה שמגיע לה מזונות מלאים. לא די בכך והיא פעלה שוב לנסות ולקחת ממנו את הילדים וכאשר שוב זכתה בהם שוב שלחה אותם לפנימיות.
    חשוב לציין ששוש משתכרת מעבודה בסך שעומד על כ 8000 ש"ח בכל חודש ובנוסף מקבלת מזונות בסכום של 3800 ש"ח בחודש וזאת מבלי לגדל את ילדיה בבית,ברור כי את כל הכסף שומרת לעצמה ואפשר לראות זאת לפי הופעתה "המושקעת" שדאגה לעשות בייבי ליס לפני יום הצילומים .
    שוש נוהגת לבלות את זמנה במועדוני לילה מאוד מפוקפקים שמה הרע ידוע בכל ירוחם כאם שזנחה את ילדיה לטובת התפרפרות במועדוני לילה .
    היא דואגת לשקר ולספר לכל מקריה שעד היום מאז שהתגרשה (7 שנים) לא קיבלה מזונות מדני .
    אני מאחלת לה להרגיש מזה עוני באמת כדי שבאמת תהיה ראויה לקבל תמיכה מהרווחה .
    האישה הזו בכח מנסה להיות ניתמכת סעד ולא סתם היא טענה שהיא מרגישה מאויימת מהרווחה אפילו להם נמאס ממנה .
    אשה קטנה שפלה ומשועממת שכמותך שוש תתביישי לך.מה נהיית יושבת ראש ועד ניתמכות הסעד

    1. חבל מאוד שאת מוציאה דיבה נגד האמא.

      דבר ידוע שכשילדים נמצאים בפנימיה היא לא זכאית לקבל בגינם מזונות, כך שאני מעריכה שאיננה מקבלת מאומה.

      באשר ליתר ההשמצות, הרי שמהכתוב בדברייך עולה כי יש לך נגיעה אישית באישה זו, ועינך צרה מאוד נגד המראה היפה והמטופח שלה. חבל. ראוי שגם את תאמצי את דרכיה ותקפידי על הופעתך.

      עוד מימי התנ"ך ניתן למראה החיצוני חשיבות רבה, כך שאישה שמקפידה על המראה החיצוני שלה, זו אישה שמכבדת את עצמה. על אחת כמה וכמה, אמא שנאבקת למען ילדיה. אנשים אוהבים אנשים יפים ומטופחים בסביבתם ואוהבים להביט על נשים יפות בפרט. אישה שעובדת חייבת להיראות מוקפדת ומטופחת וחשוב ביותר שגם אנשים שנאבקים מול משרד הרווחה, יקפידו כי המראה שלהם לא יהיה מוזנח.

      יש לראות את התנהגותה של האמא לטובה, כאמא שנאבקת למען ילדיה והישארותם עימה. העובדה כי קשה לה לכלכל את ילדיה, מעידה על מצוקתה הזמנית. הילדים יגדלו ויעזרו לה בבית והכל יסתדר.

    2. איזה יפה אני אתי את יכולה להחמיא ….למה להתפוצץ מקינאה…..תשאלי את דני הוא כל יום רואה אותי עם ביביליס….בזמן שהוא עוקב אחרי ….אני מתופחת בעיקביות.תמשיכי לשבת ביחידת דיור ולהתפוצצצצצצצצצצצצצ…תעלי תמונה שלך שידעו על מה מדובר…חוות האלפקות במיצפה רמון….תעלי שניצחק קצת

    1. הילדים שלי לא הולכים להורים שלו.בגלל שאמא שלו היתה מכניסה את הפילגש הביתה בזמן שהיתי נשואה..דרך אגב גם שגברת אתי נתפסה עם דני הרוש גם היא היתה נשואה ובעלה גם גילה וזרק אותה.היא הביאה ילדה מדני הרוש באותה נשואה והוא נשוי אז בחייך עדיף שלא נתחיל לרדת לרמה של (בית זונות מורחב)…אלו יעבירו עלי ביקורת תגידי לי לורי מה נשאר חחחחחח…

  4. לפני שמפרסמים דברים שיבדקו מי המשפחה אני הגרוש של הגברת עזרן ואני מאחל לכול גרושה שיהיה מה שיש לגיברת עזרן מקבלת מזונות על 4 ילדים רק אחת אצלה כול היתר בפנמיה או ברחוב בית פרטי לא עמידר ואישה שעובדת את זה ערוץ 10 לא פירסם אני בז לאישה הזות תבדקו איפה התחקירנים שלכם לא לכול אחד מגיע עזרה מהרווחה יש משפחות שבאמת זקוקות לתלושים האלו הכתבה שלכם לו אמיתית אני מצער

    1. אדון עזרן נכבד,

      מזונות נועדו לצרכי הילדים. לא בכדי יש חיוב במזונות, כי עובדה היא שאתה מסרב לשלם עבור ילדיך, וגרמת להוצאת ילדיך לפנימיות.

      חבל ביותר שהילדים שלך משמשים קורבנות משרד הרווחה, במקום לגדול עם אמא חמה ואוהבת שלא יכולה לגדל אותם בגלל שאתה מסרב לשלם מזונות ומשרד הרווחה מסרב לסייע לגרושתך.

      1. לא הבנת אותי אני משלם מזונות מלאים ובזמן היא נתנה לרווחה לקחת את הילדים לפנימיות הלווי שהיא היתה דואגת לילדים הם אצל ההורים שלי בשבתות שהם אצלה אז תסבירי לי מה היא עושה עם הכסף שהיא מקבלת

      2. אני לא נתמכת רווחה עם תסתכלי טוב על הכתבה תביני שעשיתי את זה לא בישבילי אלה בשביל 40 חד אוריות שמצדיעות לי כל בוקר.והרבה פרגון מהמדינה כולה.כולל מנכ"ל הקרן

    2. מר הרוש דני(החד גבה)לאן הקנאה יכולה להגיע.כבר לא מדובר בתיסכול אלה מעבר.תיפש התחקירנים העלו את מנכ"ל הקרן לידידות.ובחיים אל תגיד שאני הגרושה שלך.הדבר הכי מבייש בעולם.תמשיך לחיות עם התיסכול….חחחח(אך בעתתי בך הההה…)חחחחחח ותפסיק להסתובב סביב הבית שלי ולנסות להתחנפ כל היום אצל מ"ש עזרן…לא יעזור לך לא רוצה אותך.לכל הקוראים זה גרוש שזרקתי בגלל בגידה עם ילדה בת 16 תבינו לבד.הביא לי את הנערה הביתה וטען שהיא הדודה שלו והפילגש ישבה לאכול איתי ועים הילדים שלי בשבת…נתפס וזרקתי .אתם מבינים על מה התיסכול של החד גבה….שהייה רודף אחרי הקטינות בירוחם…תודה לריבונו של עולם.(מה קורה עם השגיאות כתיב.אתה כבר בן 40 תשב תלמד)במקום לשבת ולקנאות באישה נבונה כמוני.יללללה אין זמן לעבודה……

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.