פקידת הסעד ניבה מילנר – שיטות הפרסונה נון גרטה ל"טיפול סוציאלי"

Spread the love

פקידת הסעד ניבה מילנר – שיטות הפרסונה נון גרטה ל"טיפול סוציאלי"

 מרץ 2012 – פקידת הסעד ניבה מילנר רואה באזרחים אשר אינם מצייתים לה אישיות בלתי רצויה (Persona non grata, פרסונה נון גרטה) שיש להיפטר מהם.
ניבה מילנר המרושעת

אלימות עובדות סוציאליות בהנחיית ניבה מילנר נגד אישה מאובחנת דמנטיהראינו את פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי שפעלו תחת הנחיותיה של ניבה מילנר הפנו אישה כבת 60 מאובחנת דמנטיה, לבדיקה אצל הפסיכיאטר איתן חבר (ממאגר הפסיכיאטרים של ניבה מילנר).

הפסיכיאטר איתן חבר תייג את האישה בבדיות ועלילות מרעילות מבלי שבדק אותה וחייב להלעיט אותה בסם פסיכיאטרי אנטי פסיכוטי ריספרדל האסור לשימוש לחולי דמנטיה ע"פ הנחיות ה- FDA.

האישה איבדה בתוך חודש יכולת דיבור והליכה חייה נחרבו. פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי דווחו כי מצב האישה טוב והיא מחויכת ע"פ הנחיותיה של מילנר. הטיפול של העו"סיות תחת הנחיותיה של מילנר היה אלים והרס את חיי האישה.

[youtube=http://youtu.be/VgobLc0uqhg]

הפסיכיאטרית ד"ר פנינה אברמוביץ' מרעילה נגד האמא שמעולם לא בדקה, לא נפגשה עימה ולא שוחחה עימה

בימים אלו משמשת ניבה מילנר פקידת סעד מחוזית בעניין הסדרי ראיה בין אמא לילדיה.

לשיטתה, היא מזמנת לוועדת תסקירים פסיכיאטרית מרשימת הפסיכיאטרים שלה אשר יושבת ומאבחנת את ההורים ללא ידיעתם ובלי שנתנו לפסיכיאטרית ויתור סודיות.

במהלך דיון בוועדת התסקירים טעון בעיקר עבור אמא ל' ש' מגבעתיים, אשר לא ראתה את בנה בן 9 שנים, מזה 3 שנים. עובדה זאת מנוצלת היטב ע"י מילנר והפסיכיאטרית שזימנה ד"ר פנינה אברמוביץ' לוועדת התסקירים.

ד"ר פנינה אברמוביץ' כתבה עבור מילנר חוות דעת פסיכיאטרית חסויה ומרעילה נגד האמא המבקשת לראות את בנה.

הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ' מעולם לא בדקה את האמא, לא נפגשה עימה ולא שוחחה עימה.

וכך במהלך הדיון בבית המשפט הרעילה מילנר את השופט נפתלי שילה בבית משפט לענייני משפחה והנוכחים תוך שהיא מקריאה את דברי הבלע של הפסיכיאטרית אברמוביץ' מתוך חוות הדעת החסויה שבאמתחתה.

למרבה התדהמה, הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ שמעולם לא פגשה את האמא קודם לכן, לא קיבלה מהאמא ויתור סודיות "התרשמה שבמצבי קיצון האמא מגיעה למצבי סיכון לילדים", ואף אבחנה את האמא כי "אצלה זה 'מאסט' טיפול פסיכיאטרי כולל תרופתי…". אבחון בלי לבדוק את האמא!

כאמור הפסיכיאטרית שלא שוחחה מעולם עם האמא והפעם הראשונה שראתה את האמא היתה בועדת התסקירים, קיבלה את "ההתרשמות" – דרך חומרים שנמסרו לה מפקידות הסעד וכל אבחנתה של הפסיכיאטרית היא על סמך: "אבמרוביץ מתייחסת להרבה אירועים שקראה עליהם טרום ועדת התסקירים הקשורים באירועים שהיו מול פקידת הסעד ומרכז החרום, שם היה אירוע שנמנע מהאמא קשר".

הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, נתנה חוות דעת על סמך מה שקראה!!! בלי לראות את הלקוחה. לא יאומן כי בשנת 2012 ניתנים איבחונים פסיכיאטריים בלי לראות את הלקוח. פלא הבריאה.

בשיא חוצפתה של הפסיכיאטרית היא קובעת בחוות דעתה שכאמור לא נסמכת על מאום: "כפי שהגבת התגובות שלך מסוכנות לך, לילדים ולסביבה" – כשמעולם לא בדקה את האמא, וכשלאמא יש חוות דעת פסיכיאטריות מקצועיות של מומחים מטעם בית המשפט שהומלצו על ידי פקידת הסעד ושקבעו בדיוק ההיפך.

כך למשל, הפסיכיאטר ד"ר כלב יוסף, מבי"ח איכילוב, אבחן את האמא: "לפי הבדיקה הקלינית והבדיקה הפסיכו-דיאגנוסטית שזה בדיקה הרבה יותר מושקעת, האמא לא נמצאה מסוכנת לשלום הילדים".

המרכז לבריאות הנפש בארי ב"ב, כתבו לשופט חותמת הגומי נפתלי שילה ביום 17.1.12, כך:

"לכבוד

כב' השופט נפתלי שילה

הנ"ל פנתה להערכה במרפאתנו בהוראתך.

הגיעה לפגישה ב- 15.1.12, פירטה בפנינו את ההליך המשפטי המורכב בו היא נתונה סביב תביעתה למשמורת על ילדיה וחידוש הקשר התקין עמם.

כפי שהיה בבדיקתה הקודמת, גם הפעם נשלל מצב פסיכוטי פעיל, דלוזיות ו/או הפרעות בפרספציה, נשלל מצב דכאוני מג'ורי, נשללו מחשבות אובדניות או מחשבות תוקפניות כלפי עצמה או כלפי אחרים.

התרשמנו מאשה בעלת כוחות נפשיים, הנאבקת מזה זמן רב בנסיבות משפטיות ואנושיות כמעט בלתי אפשריות שיצרו מצב בו לא ניתנת לה האפשרות להיות בקשר רגיל וקבוע עם ילדיה."

הפסיכיאטרית ד"ר פנינה אברמוביץ לא מונתה על ידי בית המשפט, והגיעה ברמיה על ידי פקידת הסעד לועדת תסקירים.

הפסיכיאטרית ד"ר פנינה אברמוביץ מסוכנת ביותר לציבור האזרחים – שכן פסיכיאטרית זו נותנת חוות דעת מוזמנות מטעם ספקיה (משרד הרווחה) – גורמת נזקים חמורים ביותר לאזרחים ישרים שהיא לא ראתה, לא פגשה, לא דיברה ולא בדקה אותם, ובמיוחד כשמדובר בדיני נפשות, כמו במקרה של האמא, הפסיכיאטרית גרמה לאמא נזק עצום ובגללה נמנע מהאמא לראות את בנה לשנים נוספות ללא קביעת הסדרי ראיה.

הפסיכיאטרית ד"ר פנינה אברמוביץ, יכולה להורות על אשפוז בכפיה של אזרח כשהיא לא בדקה אותו. אם היד שלה כל כך קלה על הדק חלוקת מרשמים לאזרחים שהיא לא ראתה – תחשבו לכם מה היא תעשה לאזרחים שמופנים אליה מטעם משרד הרווחה. היא תהרוס אותם.

קישורים:

  • מדיניות מופקרת בית משפט לענייני משפחה – השופט נפתלי שילה – יוני 2011 – ה"משחק המכור" של שופט לענייני משפחה רמת גן נפתלי שילה נגד אמא וילדיה הרוצים להיפגש מזה שנים. אכזריות ושרירות לב בניגוד להיגיון, ולעובדות. מדובר באמא ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים מאחר ועובדת סוציאלית רחל ולדומירסקי מלשכת רווחה רמת גן דורשת "מסגרת קלינית פסיכיאטרית הכוללת אבחון פסיכודיאגנוסטי עם המלצות לגבי קיום הביקורים ולגבי המסגרת הקלינית פסיכיאטרית שתלווה אותם". העו"סית לא נימקה דרישתה מאחר ונפתלי שילה מאפשר ומעודד הפקרות והתעמרות העובדות הסוציאליות באם וילדיה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.