מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער, שלא אבחנה את מצוקתו של בעלה השופט מוריס שהתאבד "לא הייתי רוצה שיחליטו לי על החיים בלי שיהיה זמן לחשוב". זה בדיוק מה שעושה פקידת הסעד מרים בן עטר לרבבות משפחות בישראל

Spread the love

מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער, שלא אבחנה את מצוקתו של בעלה השופט מוריס שהתאבד "לא הייתי רוצה שיחליטו לי על החיים בלי שיהיה זמן לחשוב". זה בדיוק מה שעושה פקידת הסעד מרים בן עטר לרבבות משפחות בישראל

כתבת תחקיר בערוץ 2 – מדוע התאבד השופט מוריס בן עטר, וכיצד זה שאשתו פקידת הסעד לחוק הנוער, מרים בן עטר, לא ידעה על מצוקתו של בעלה.

עולה התהיה המתבקשת, אם מרים בן עטר פקידת סעד לחוק הנוער, לא הצליחה לאבחן את מצוקתו של בעלה, כיצד היא מאבחנת מצוקות של אזרחים הבאים בפניה?

הקשיבו למרים בן עטר כשהיא אומרת: "אני לא הייתי רוצה שיחליטו לי על החיים, בלי שיהיה זמן לחשוב.  לא הייתי רוצה כשאני באה לבית החולים, לרופא לא יהיה אפילו קצת זמן לעשות לי בדיקות".

שמעתי את דבריה של מרים בן עטר ולא האמנתי לצביעות של האישה הזו. פקידות סעד מכוננות ועדות החלטה להורים חסרי ישע בשקר, כשהם אומרים להורים שמדובר בועדת טיפול בילדיהם, ובפועל באותה ועדה הם חוטפים את הילדים להורים, בלי שההורה יודע מה הולך לקרות.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ahO6rnHS8CI]

גם אני, גב' מרים בן עטר, לא הייתי רוצה שתחטפי לי את הילדים, כמו שעשית לויולט חביבי, כשחטפת את התינוק שלה מתוך שדיה כשהוא ינק את החלב של אמו.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=6w1p4Iw57w8]

גם אני הייתי רוצה שתקשיבי לזעקות השבר של חיים וויולט חביבי כשלקחת להם את ילדיהם, הדבר היחידי שהיה להם – הילדים שלהם, והותרת אותם בלי כלום.

את הדירה שלהם הם נאלצו למכור כדי לממן יצוג משפטי, וכל זה לשווא. את עשית זאת מרים בן עטר.

הרסת להם את החיים.

הפכת את משפחת חביבי לשבר כלי.

מרים בן עטר – את אשמה במצבם היום, שהם מחוסרי בית. חסרי כל.

הרסת את הילדות של אודליה חביבי, כששלחת אותה למעון לנערות עברייניות למסילה, כשאודליה, ילדה טובה, רק רצתה להיות עם ההורים שלה.

הרסת את חייהם של רבבות משפחות בישראל בלי לחשוב פעמיים.

כעת את רוצה שנאמין לדמעות התנין שלך, כשהרסת גם את החיים של בעלך, כשדחפת אותו למותו?

אשה טובה, יודעת לאבחן את המצוקות של בן זוגה, ואת אישה רעה, אישה שטן, אישה צוררת שהורסת משפחות.

מדובר בפקידת סעד לחוק הנוער שמתוקף תפקידה היא מוציאה ילדים למרכזי חרום, שולחת ילדים לאימוץ ואומנה, ושופטים רואים את המלצותיה כסוף פסוק וחורצים בגללה גורלות של משפחות חסות ישע.

פקידה זו אחראית לפירוק משפחת חיים וויולט חביבי, לאחר שגרמה לבני הזוג להפוך לחסרי בית, כשפירקה את משפחתם וגרמה להוצאת ילדיהם למשפחות אומנה ומוסדות הרווחה.

המשפחה שחיה חיים מבוססים ונורמטיביים עד רדיפת משרד הרווחה לחייהם וכניסתה של מרים בן עטר לחייהם, מכרו את ביתם כדי לממן יצוג משפטי הולם, אולם לשווא.

כיום המשפחה חסרת בית וחסרת כל בגלל מרים בן עטר פקידת הסעד.

משפחות המנהלות מאבק נגד רשויות הרווחה שלקחו מהן את ילדיהן הן ברובן משפחות דלות אמצעים. ההוצאות המשפטיות הכרוכות בכך מתישות ומרוששות את המשפחה עד כדי הפיכתה למשפחה נזקקת וחסרת כל.

לעיתים ההורים נאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים מכספם גם עבור מבחני מסוגלות הורית אשר בודקים לכאורה את כשירותם ההורית. למבחנים הללו אין כל תיקוף מדעי אך הם מפרנסים לא מעט עובדים סוציאליים שעובדים בתעשייה הזו של האבחונים.

המקרה של משפחת חביבי ממחיש היטב את הדורסנות של המנגנון הסוציאלי. משפחת חביבי, משפחה נורמטיבית, בעלת דירה משלה, ניהלה חיים תקינים עד שרשויות הרווחה נכנסו לחייה וחטפו את ילדיה. כתוצאה מן המאבק המשפטי שניהלה המשפחה נגד רשויות הרווחה היא נאלצה למכור את דירתה כדי לשלם לעורכי דין. המשפחה כיום מפורקת ומרוששת וחיה ברחוב ללא קורת גג.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.