ניבה מילנר פקידת סעד מחוזית – מחבלת לאמא בשעות עבודתה ופוגעת בפרנסתה

Spread the love

ניבה מילנר מרכזת שרות לרווחת הפרט והמשפחה – לשכת רווחה, ניתקה את האמא ל' ש' מילדיה, מזה 3 שנים.

ילדיה של ל' ש' נחטפו ממנה ביום 6.1.09 במהלך ועדת החלטה, לאחר שאתי דור דוברובינסקי פקידת סעד לחוק הנוער "סברה" כי הילדים נמצאים בסיכון.

ילדיה של ל' ש' היו מטופלים ומטופחים היטב, ושליחתם בכפיה למתקן חרום ויצ"ו הדסים אבן יהודה, גרם לילדים בעיות התנהגות קשות, בין היתר פיתח הבן הבכור חרדות איומות "מאנשי טיפול" כתוצאה מאלימות קשה שחווה במרכז חרום של משרד הרווחה.

אמא ל' ש' נאבקת להשיב את ילדיה שלוש שנים, לשווא.

מערכת הרווחה מפגינה שרירים נגד האמא וממררת את חייה של האמא.

פקידת הסעד ניבה מילנר, גרמה לפיטוריה של האמא ממקום עבודתה, מאחר וקבעה לאמא "הסדרי ראיה" עם בנה במרכז קשר בתל אביב, באמצע שעות עבודתה של האמא בשעה 14:30, כשמהאמא נדרש לצאת ממקום העבודה בשעה 13:00.

למותר לציין כי גם בנה הקטן של האמא מפסיד שעת לימודים.

על פי הצהרות ראשי מערכת הרווחה, בהזדמנויות אינספור, טובת הילד היא בקיום קשר רצוף עם הוריו. למרבה דאבחון הלב, החלטותיה של פקידת הסעד ניבה מילנר, עומדות בסתירה קשה עם הצהרות אלו.

קביעת שעת המפגש בין האמא ל' ש' לבנה בשעות עבודתה, מבטיחות מראש שהיא לא תוכל לעמוד בכך.

יהיה על האמא לבחור בין עבודה לבין ביקורים אצל בנה.

הדעת והלב אינם תופסים ברירה מסוג זה.

מיותר לציין שבהעדר עבודה מסודרת, מצבה הכלכלי של האמא ל' ש', שגם בלאו הכי נפגע אנושות מהמאבקים הממושכים על זכות האדם היסודית שלה לקשר עם ילדיה, עלול להביאה לקריסה גמורה.

זו מטרתה של מערכת הרווחה.

להלן דבריו של מר יאיר תיבון, מנכ"ל עמותת הקשב"ההתנועה לקידום שוויון בהורות (ע"ר) על התעמרות שרותי הרווחה באמא ל' ש':

כיו"ר עמותת הקשב"ה אני עוקב בדאגה רבה אחר פעילות משרד הרווחה בכלל ועוקב ומצוי בפרטי המקרה של הגב' ל' ש' ואף מעודכן מפיה. באם יש צורך אמציא לך הודעת ויתור סודיות.

מגיעות אלי "ערימות" של תלונות על תפקוד עו"ס. מידי יום אבות  וגם אמהות בוכים לי בטלפון…

מגיעות אלי גם פניות שנשלחו לעו"ס הארצית הגב' סימונה שטיינמץ וכן לעו"ס מחוזיות, אשר כולן, כעניין שבשגרה, נענות בתשובות לקוניות המעידות על התנערות מכל רצון לסייע ואשר תמיד מגבות את החלטות העו"סיות – תראי לי פעם אחת תלונה שנענתה כמוצדקת.

התמונה העולה היא קשה מעין כמוה וברור שלא נעשה דבר ליישם את מסקנות וועדת סלונים נבו,כמו גם וועדת גילת.

אין ספק שהתשובה שהינך מנועה לענות לי מחמת צנעת הפרט משמשת כעלה תאנה כדי להמשיך את התנהלות זו באין מפריע.

ליבי כואב על הילדים וההורים שזוכים לשרות כל כך גרוע.

לא בכדי נמתחה בביהמ"ש העליון, ביקורת חריפה, על התנהלותכם בתיק, כפי שעלה מחקירתה של הגב' סימונה שטיינמץ, שתרצה את הפגיעה הקשה בל' ש' בביקורות האקטיביות שהאמא ל' ש' מותחת על שרותי הרווחה.

מדובר בהתנהלות שהדעת וההגיון הבריא אינם יכולים לסבול, כפי שאף נאמר ע"י שופטי בהימ"ש העליון. ממתי יכולה רשות לפגוע בזכויות הפרט בצורה כה גסה עקב ביקורת שנמתחה עליה, כל שכן תוך פגיעה רבתי בזכויות הילדים?

לא לנצח תעמוד לכם החשאיות בה אתם עושים שימוש נלוז כדי לפגוע בזכויות היסוד של ילדים והורים.

אין שום הצדקה לכך שלא יקבעו שעות ראיה במרכז הקשר בשעות סבירות לאחר שעות העבודה של האמא ל' ש' ולא תצליחי לשכנע אותי שלא הופעלו כאן שיקולים זרים, אשר נועדו להקשות על הגב' ל' ש' על מנת לנסות ולהצדיק את טענותיהן הבלתי נכונות של עו"ס, אשר נובעות מהליכתן שבי אחרי התלונות הכוזבות הרבות של הגרוש שלה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.