אשה תובעת את ניו יורק בסכום של 900 טריליון דולר על לקיחת ילדיה לאומנה בשנת 2008

Spread the love

אשה תובעת את ניו יורק בסכום של 900 טריליון דולר על לקיחת ילדיה לאומנה בשנת 2008

האשה, אמא לשני בנים שנלקחו ממנה ב-2008 למשפחה אומנת טוענת כי הם סבלו מאימה וטרור

http://www.themarker.com/wallstreet/1.1637899

11/2/12

אמא מסטייטן איילנד שבניו יורק תובעת את העיר ניו יורק בסכום של 900 טריליון דולר בגין טראומה פסיכולוגית ופיזית שנגרמה לה לאחר שילדיה נלקחו ממנה למשפחות אומנות ב-2008.

צילום: בלומברג

פאוסט אוגונבאיו, בת ה-46 טענה בתביעה שהגישה כי שני בניה סבלו יותר משלוש שנים של טרור, אימה, אובדן זמן יקר ופציעות, כך לפי מסמכי בית המשפט שפורסמו ב"ניו יורק פוסט". הילדים, בני 10 ו-12 באותה התקופה הועברו לשכונת קווינס בעיר לאחר שאימם לפי המסמכים, אובחנה כחולה במחלת נפש וסירבה לקבל טיפול.

אוגונבאיו טוענת כי ההאשמות הללו הן "שקר גדול". אם תזכה בתביעה היא תוכל לשלם את כל החוב הלאומי של ארה"ב שמסתכם ב-15 טריליון דולר ועדיין יישארו לה 885 טריליון דולר לבזבוזים.

סיפור חטיפת ילדיה של ל' ש' מגבעתיים – ערוץ 1 מבט שני

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=VLheyiOr5F4]

אימה וטרור של פקידת סעד מלשכת רווחה גבעתיים

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Oitrx_dGbuc]

 

קישורים:

זעקת אם – חטיפת ילדיה של לורי שם טוב במהלך ועדת החלטה ביום 6.1.09 חטיפת ילדיה של אמא לורי שם טוב במהלך ועדת החלטה בלשכת רווחה גבעתיים. פקידת הסעד הוציאה צו חרום לילדיה של לורי שם טוב כי "סברה" שהילדים בסיכון. לסברותיה לא היה כל בסיס.

הצד האפל של השופט נפתלי שילה – בית משפט לעניני משפחה רמת גן השופט נפתלי שילה – פוסק פסיקות לא אנושיות מאחורי מסך שחור של דלתיים סגורות.

נפתלי שילה, שופט לעניני משפחה, מונע מאם לראות את ילדיה למעלה משנתיים, ללא סיבה מנומקת. שופט זה קבע באופן שרירותי לחלוטין כי לא זו בלבד שהאמא לא תקבל לחזקתה את ילדיה, היא אף לא תראה אותם ולא תשוחח עימם, גם לא בטלפון, וכך כמעט שלוש שנים האמא מנותקת לחלוטין מילדיה.

השופט שילה לא רוצה שהציבור ידע כי קיים בו צד אפל. מדובר בפסקי דין הזויים לחלוטין שהוא פוסק בדלתיים סגורות, ללא סיקור תקשורתי, וכאשר מנסים לפרסם אודותם, הוא מתעצבן שחושפים אותו בקלקלתו.

השופטת יהודית שטופמן בימ"ש מחוזי – מייתרת את בתי משפט לעניני משפחה ונוער וערכאות הערעור על החלטות רשויות הרווחה

שלוש שנות לעיסה הארורה של רשויות הרווחה לקביעת מפגשים בין אמא לילדיה – השופטת יהודית שטופמן  שטופמן מייתרת את בתי המשפט לענייני משפחה ונוער וערכאות הערעור על החלטות רשויות הרווחה  מדובר באמא ושני ילדיה אשר לא נפגשו מעל שנתיים מאחר ורשויות הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער מתנים את המפגשים בבדיקות .

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.