זהירות – עו"ס לפניך: רחל ולדומירסקי -"מטפלת משפחתית" מנהלת מחלקה לטיפולים יחודיים למשפחה ברמת גן

Spread the love

זהירות – עו"ס לפניך: רחל ולדומירסקי –"מטפלת משפחתית" מנהלת מחלקה לטיפולים יחודיים למשפחה ברמת גן

משתלטת על חייהם האישיים של אזרחים הנמצאים במשבר הליכי גירושין

אם הורה יתפתה חלילה ויפנה אליה, ימצא עצמו חסר יכולת לפנות לבית המשפט, שכן היא מחתימה את ההורים על מסמך שאסור להם לפנות לערכאות משפטיות.

לאחר שתקראו את הכתבה, תראו את הראיות – תבינו כי לפניכם מפלצת מסוכנת עם זרועות תמנון להרס אזרחים נורמטיביים

אותה מפלצת משתלחת בצורה ברוטלית ואלימה נגד יקירתה – מערכת בתי המשפט – ומאשימה את השופטים, לא פחות ולא יותר, כי הם : "יוצרים טראומה"

אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר

בעלת הבלוג, גרושה (ברוך השם), אמא ל- 2 ילדים – יכלה לסיים עם גרושה את תהליכי הגירושין המלבבים שלהם "בידידות", כמו שנאמר, אלא שלדאבונה של בעלת הבלוג – בית משפט לעניני משפחה, מינה פקידות סעד בתיק הגירושין שלה.

(הספר הדוקומנטרי של בעלת הבלוג  "פקידת הסעד – השטן שהרסה את חיי", בהליכי כתיבה מתקדמים, יופץ בקרוב ברשת האינטרנט ויחולק באוניברסיטאות ברחבי הארץ, יגולל את הטראומה שחוו בעלת הבלוג וילדיה מפקידות הסעד).

פקידות הסעד אתי דור דוברובינסקי ולאה עזרא, מלשכת רווחה גבעתיים – רמת גן, אשר מונו על ידי השופט, התגלו במהרה, כתופרות תיקים סדרתיות, שקרניות, נוכלות ומייצרות לעצמן עבודה יש מאין.

משראו הפק"סיות כי בתיק של בעלת הבלוג לא יהיה להן עבודה, שכן האמא ביקשה לה ולגרושה משמורת משותפת, החליטו בשיא רשעותן ונבזותן להתנכל לבעלת הבלוג, מאחר ו"סברו" כי האמא, היא אישה חלשה שאפשר לטפס עליה.

הפק"סיות – זממו בחודש נובמבר 2008 לחטוף את ילדיה של האמא למרכז חרום – ויצ"ו הדסים, וכך ביום 6.1.09 כוננו לאמא  ועדת החלטה, כשפקידת הסעד מתקשרת אל האמא ואומרת לה: "תגיעי ללא ליווי של עורך דין לועדת החלטה. זו ועדה שנועדה לקבוע את דרכי הטיפול בילדים שלך…".

מכתב הזימון להגיע ללא ליווי עורך דין – הקליקו על התמונה:

בועדת החלטה זו, שאליה נדרשה האמא להגיע ללא ליווי של עורך דין, ללא יצוג משפטי, ללא איש – ביצעה פקידת הסעד את שתכננה בחודש נובמבר 2008 ביחד עם בן זוגה לשעבר של האמא וחטפו את ילדיה המטופלים והמטופחים של האמא במעמד ועדת החלטה, כשהוציאו צו חרום – והכריזו על הילדים כנזקקים.

התכנון של פקידת הסעד לחטוף את ילדי האמא למרכז חרום ביום 25.11.08 – הקליקו על התמונה:

פקידת הסעד ביחד עם בן זוגה לשעבר של האמא הגישו עשרות תלונות שווא במשטרה נגד האמא. ילדיה של האמא עברו 8 חקירות ילדים במהלך חודש דצמבר 2008. כל תלונות השווא נסגרו מחוסר אשמה פלילית של האמא שנה וחודשיים לאחר שילדיה של האמא נחטפו, יכלה האמא לצלם את חקירות הילדים ותלונות השווא ולהביאם כראיה לאסונות שגורמים פקידי הסעד בלשכת הרווחה להורים נורמטיביים.

הקליקו על התמונה לראות את סגירת תיקי תלונות השווא:

משראתה פקידת הסעד כי כל תלונות השווא שהגישה נגד האמא – נסגרו, ושאין לה יותר עילה לנתק את האמא מילדיה, הביאה "לעזרתה" את רחל ולדומירסקי, עובדת סוציאלית, וזו, שמעולם לא פגשה את האמא, לא שוחחה איתה וכמובן לא ראתה אותה, "איבחנה" את האמא כסובלת מבעיות פסיכיאטריות הזקוקה לטיפול, בלי שיש לה – לעובדת הסוציאלית הכשרה כלשהי לקבוע עם האמא כשירה או לא, כשהיא מעולם לא פגשה אותה.

כמובן שלאמא אין שום בעיה פסיכיאטרית ומעולם לא היתה.

רחל ולדומירסקי – אישה מסוכנת בצורה לא רגילה להורים בהליכי גירושין ולאמהות חד הוריות, שכן השופטים לוקחים את מוצא פיה כסוף פסוק, ללא שהיא נזקקת בהבאת ראיות כלשהם להבלים שהיא כותבת בתסקיריה השקריים.

הכתבה: ניפרד כידידים 

מני פרסול – מקומון רמת גן – גבעתיים 9.2.12

בשנים האחרונות, קיימת מגמה עולמית המעודדת גירושין בדרך של פיוס. אותה מגמה עשתה בשנים האחרונות עליה לישראל, והוא מכונה גש"פ (גירושין בשיתוף פעולה").

את הפרויקט מנחות עו"ד עידית שחם, שעוסקת בתחום החברתי, ורחל ולדימרסקי, "מטפלת משפחתית" ועובדת סוציאלית, המנהלת את המחלקה לטיפולים יחודיים למשפחה ברמת גן.

עו"ד שחם (מעידה על עצמה – ל.ש.), מציינת נהנים להסלים את המאבק לתועלתם.

על מנת להכשיר את העובדים הסוציאליים לעבודה בתחום, הובאו לארץ שני עו"ד ומטפלים מארה"ב.

ההליך מתבצע כששני בני הזוג חותמים על הסכם שותפות, ובו הם מתחייבים שלא לפנות לערכאות משפטיות, ולנהל את הגט בשיתוף פעולה מול אנשי הגש"פ. "כל צד מיוצג על ידי עו"ד מטעמו, ולכל צד יש יועץ גירושין", אומרת עו"ד שחם. מלבד שירות משפטי, מציעה התוכנית גם יועץ, מומחה ילדים, כלכלן, יועץ פיננסי ופסיכולוג מהשירות הפסיכיאטרי העירוני.

*  *  *

שימו לב: האזרחים נופלים למלכודת של פקידי הסעד, שבסך הכל רצו להתגרש. הולכים לבית משפט או רבנות, חותמים על הסכם גירושין, הסדרי ראיה / משמורת ונגמר הסיפור. אלא שפקידות הסעד, דוחפות את זרועות התמנון שלהן: יועץ לעורך דין בנוסף לעורך דין, פסיכולוג, פסיכיאטר, מומחה ילדים, יועץ פיננסי, כלכלן – בקיצור ההורים הולכים לשלם ביוקר ולהפסיד את מקום עבודתם עם כל המומחים והיועצים שהם מחויבים לפנות אליהם, לאחר שחתמו על הסכם אצל פקידת הסעד.

בעלי "המקצוע" יכנסו לתוך הכיסים של הצדדים, יכנסו איתם למיטתם, לחשבון הבנק שלהם ויהיו מעורבים במה הם מכניסים לתוך הפה שלהם, ואם הם יסרבו לשתף פעולה, הלך על החיים שלהם, שכן הם חתמו שלא יפנו לערכאות משפטיות. השופט יחזיר אותם לפקידת הסעד.

והפסיכיאטר מטעם פקידות הסעד, שמקבל עבודה מהן, יכתוב בדיוק את המצופה ממנו, השמצות, דברי בלע, ויקבור בחיים את מי מן הצדדים, וכל זאת כדי להסלים את המאבק המשפטי שלא יגמר – או שיגמר מאוד לא טוב.

מה עושות העובדות הסוציאליות הבטלניות – אם אין עבודה – הן מייצרות אותה!

לורי שם טוב

*   *   *

"אנחנו נמצאים בתוך התהליך כבר שנה וחצי, עם משפחות שמופנות אלינו מהשירות הסוציאלי או ממרכז מניעת "אלימות במשפחה".

עוד מסבירות השתיים, כי בהליך של גט רגיל (דהיינו ללא התערבותן – ל.ש.), המשפחה נהרסת ובתי המשפט יוצרים טראומה (אתם מאמינים להן? ל.ש.). שכן בתי המשפט עמוסים בתיקים. שופט שמתמודד עם עשרות תיקים, התנהלות משפטית מייגעת ועו"ד מיליטנטים, הם רק חלק מהגורמים שמכבידים על כל הנושא.

*    *   *

שימו לב מה טוענות העו"ס והעו"ד של "הרווחה" – בתי משפט עמוסים בתיקים, והן לא? בדיוק לפני שנה בפברואר 2011, שבתו העובדים הסוציאליים, בטענה שהם עמוסים בעבודה, ואין להם מספיק תקנים ועובדים. אז מה הם שיקרו אז? (ברור) או שמא הן משקרות כעת (גם וגם) כשהן טוענות הלכה ולמעשה, שהשופטים גורמים לטראומה להורים.

לורי שם טוב

*    *   *

"כבר היו לנו מקרים עם גברים שפיתחו חרדה לגבי תוצאות התיק שלהם, איימו בהתאבדות שאילצו התערבות משטרתית. אנחנו נותנים תרופה.

*    *    *

האבא בחרדה, מאיים להתאבד, במקום להזמין לו איש טיפול פסיכולוג קליני או פסיכיאטר, שיקשיב לו, יבין את מצוקותיו, מנין נובע הכאב ורצונו לקחת את חייו, המופרעות הללו –  מזמינות לו משטרה שתעצור אותו. זה "הטיפול" של "נשות הטיפול" הללו. במקום לטפל בשורש הבעיה, הן מטפלות בתוצאה: איומי התאבדות.

לורי שם טוב

*    *    *

עו"ד טליה כץ, ישראלית לשעבר שהשתקעה בארה"ב, הגיעה לארץ כדי להתרשם מקרוב. מאוחר יותר, הוזמנו עו"ד שחם, ולדומירסקי וחבר מועצת רמת גן עו"ד רמי גני, לכנס שנערך בסן פרנסיסקו, שם סיפרו על ההישגים של הסניף הרמת גני.

*    *    *

מדובר בעו"ד שכנראה לא הצליחה בארץ והשתקעה בחו"ל. בכלל אין לה רקע בעניני משפחה אבל היא זיהתה שיש לה אפשרות לעשות כסף על חשבון אזרחים מוחלשים, ר' פרשת ירדנה  נילמן.

אם ההליך הוא בחיתוליו – כיצד יש לו הישגים? יותר מתמוה שעירית רמת גן מממנת נסיעות לחו"ל על חשבון מיסי הציבור לעו"ד רמי גני, חבר מועצה, שגם ככה המחלוקות נגדו רבות, ולעו"ד של עירית רמת גן, כשלטענתן כנאמר בכתבה,  מדובר במיזם שמקדם רעיון כלשהו שאין לאיש מושג מהם היקפי ההצלחה שלו. אין שום מחקר, שום סטטיסטיקה, שום כלום.

בל נשכח כי מדובר באותן פקידות חוליגניות שהביאו את השיטה של הנוכל שהתאבד ריצ'רד גרדנר, שטען שאם האבא הוא פדופיל או אנס ופגע בילדיו והאמא התלוננה נגד האבא הפוגע, יש להעביר את הילדים לפדופיל, כי האמא היא מסיתה ומנכרת. . .

המידע מובא כשירות לציבור שלא יודע מה נעשה בלשכות הרווחה בארץ.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ZPImxn9IFSI&list=UUsYAZdpT2xmGQtn6onsMmvA&index=1&feature=plcp]

קישורים:

רחל ולדומירסקי עו"ס מלשכת רווחה רמת גן – מרעילה מפגשים בין אמא לילדיה

 

התעמרות עירית רמת גן באמא וילדיה הכמהים להיפגש – מחלקה משפטית עו"ד גילה קימל

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.