"הטיפולים" של משרד הרווחה חדרה – יוסף דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, מלשכת רווחה מועצה אזורית כרמל, אנס נער בן 14

Spread the love

"הטיפולים" של משרד הרווחה – יוסף דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, ממשרד הרווחה מועצה אזורית כרמל, ביצע מעשים מגונים בקטין בן 14

הכתבה עובד סוציאלי ביצע מעשים מגונים בנער , אחיה ראב"ד , ynet , ספטמבר 2011

העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט פקיד סעד לחוק הנוער, נשלח לטפל במשפחת הנער, בן להורים נכים, וביצע בו מעשים מגונים ארבע פעמים בשבועות האחרונים, בין השאר כשרחצו בים.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=o4kBssS0Arc&w=420&h=315]

העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, האנס טוען: "לא היה למעשים אופי מיני".
מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני שנתיים  נחקר העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט האנס לגבי מעשים דומים שביצע  בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.
משטרת טירת כרמל עצרה אתמול (יום ה') עובד סוציאלי יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, בן 50, תושב חדרה, שביצע מעשים מגונים כמה פעמים בנער בן 14 שבמשפחתו טיפל. לדברי המשטרה, החשוד קשר עצמו למעשים, אך טוען כי הם לא היו בעלי אופי מיני. לטענתו, הוא נפל קורבן לסחיטה מצד מכריו של הנער, ששמעו על המקרה.

הנער שבו ביצע  העובד הסוציאלי את המעשים המגונים הוא בן למשפחה קשת יום מאחד היישובים בחוף הכרמל.

הוריו נכים, ולפני שנתיים נשלח האיש לטפל במשפחה.
מפקד משטרת טירת כרמל, רב פקד בנצי מוזס, אמר כי בארבע הזדמנויות שונות בשבועות האחרונים ביצע העובד הסוציאלי מעשים מגונים בנער, בין השאר כשהשניים רחצו יחד בים בעירום.הנער סיפר על המקרים למכרי המשפחה, בין השאר לבעל קיוסק באזור שבו הוא מתגורר, וטען באזניהם כי נראה לו שהמעשים אינם תקינים. אותם מכרים הם שגרמו לו להתלונן במשטרה. לדברי רב פקד מוזס, העובד הסוציאלי מודה כי האירועים התרחשו, אך טען כי אין בהם אופי מיני. זמן קצר לפני שהוגשה התלונה במשטרה, הגיע העובד הסוציאלי  למקום עבודתו במשרד הרווחה חדרה, והודיע על התפטרותו.
מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני כמה שנים נחקר העובד הסוציאלי יוסי דיאמנט לגבי מעשים דומים שביצע לכאורה בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

את העובד הסוציאלי האנס יוסי דיאמנט, פקיד סעד לחוק הנוער, מייצגות עורכות הדין תמי אולמן ודנה נוף. 

המשטרה תביא את העובד הסוציאלי האנס לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצר.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר כי הנער ומשפחתו זוכים כעת לליווי צמוד של שירותי הרווחה ביישוב. המקרה נמצא בטיפול ובחקירה של משטרת ישראל.

 

יוסף דיאמנט פקיד הסעד לחוק הנוער מלשכת הרווחה מועצה אזורית כרמל, נעצר על ידי המשטרה רגע לפני שברח לחו"ל.

 

לפני שנתיים נעצר יוסף דיאמנט פקיד הסעד על ידי המשטרה, בגין תלונה דומה.

 

מדובר בעובד סוציאלי סוטה מין, שהוגשו נגדו תלונות חמורות של הורים אשר ילדיהם טופלו על ידו, ברם התלונות נפלו על אזניים ערלות.

 

במועצה אזורית כרמל "לא ראו, לא שמעו, ולא עשו דבר" לעצור את סוטה המין העובד הסוציאלי מטעמם יוסף דיאמנט.

 

יש לקוות כי הנער לא יישלח לאשפוז בכפיה על ידי העובדים הסוציאליים, לאור העובדה כי חשף את חברם מלשכת הרווחה על מעשיו הנוראיים.

קישורים:
  • ד"ר יוסי זיידר, מומחה לעבודה סוציאלית, הורשע במעשים מגונים בארבעה גברים – מרץ 2005 – העובד הסוציאלי המומחה ד"ר יוסף זיידר, שהינחה בעבר את תוכנית הייעוץ "קשר משפחתי", הורשע בביצוע מעשים מגונים במטופליו ובמעשים מגונים בנסיבות אונס. גזר הדין – שנתיים בכלא. ד"ר זיידר, מומחה לעבודה סוציאלית, הורשע במעשים מגונים בארבעה גברים. השופטים הקלו בעונשו בשל העובדה שמשפטו נמשך כחמש שנים. לאחר ששקלו את הנסיבות ואת "הרס עולמו", החליטו לגזור עליו שנתיים וחצי מאסר בפועל, שנתיים וחצי מאסר על תנאי ו-50 אלף שקל פיצוי כספי לאחד המתלוננים בפרשה.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=E7_fY1D0eSg&w=420&h=315]


  • טיפול בחסות רשויות הרווחה – "מטפל" הרווחה רום הראל ניצל את מצוקתה של הנערה בת 14 – מדובר בנערה בת 14 שעברה פגיעה מינית שהחלה בגיל 13 שנה ובעקבותיה הוכנסה למרכז חירום לטיפול בנערות בסיכון, שם שהתה במשך חצי שנה. בתחילת 2007 השתחררה הנערה, הוחזרה לביתה והייתה אמורה להיכנס לטיפול פסיכולוגי שיתמוך בה וישלב אותה במסגרות התקינות. הנערה נפגשה עם פסיכולוגית בישוב בו הם גרים, אך לאחר מס' פגישות החליטו לחפש משהו אחר והגיעו למטפל אלטרנטיבי (רום הראל), בעקבות המלצות אישיות שקיבלו מאחותה ובן אחותה של אמה של המתלוננת, שטופלו ע"י המטפל.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=TLp40a2m9TQ&w=420&h=315]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.