הצד האפל של השופט נפתלי שילה

הצד האפל של השופט נפתלי שילה
נפתלי שילה שופט עבריין חותמת גומי של משרד הרווח
Spread the love

השופט נפתלי שילה – פוסק פסיקות לא אנושיות מאחורי מסך שחור של דלתיים סגורות. הוא מונע מאמא, לראות את ילדיה למעלה משלוש שנים, ללא סיבה מנומקת. שופט זה קבע באופן שרירותי לחלוטין כי לא זו בלבד שהאמא לא תקבל לחזקתה את ילדיה, היא אף לא תראה אותם ולא תשוחח עימם, גם לא בטלפון, וכך שלוש שנים וחצי האמא מנותקת לחלוטין מילדיה.

%d7%a0%d7%a4%d7%aa%d7%9c%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%94

השופט שילה לא רוצה שהציבור ידע כי קיים בו צד אפל. מדובר בפסקי דין הזויים לחלוטין שהוא פוסק בדלתיים סגורות, ללא סיקור תקשורתי, וכאשר מנסים לפרסם אודותם, הוא מתעצבן שחושפים אותו בקלקלתו. אחד מהם דן במקרה של אותה אישה אשר שני בניה הקטנים הוצאו ממנה בכפיה על ידי רשויות הרווחה עקב חשד לאלימות ולאחר שהחשד הופרך לחלוטין, עובדי הסעד מסרבים להחזיר לה את ילדיה, ואף לא לראות אותם. השופט נפתלי שילה שמהווה חותמת גומי או יותר נכון פקיד של אותן עובדות סוציאליות, מאשר באופן עיוור כל דרישה שלהן ללא כל נימוק. מדוע השופט שילה שולל מאמא את הזכות הבסיסית שלה לראות את ילדיה והוא לא מנמק את החלטתו עד עצם הרגע הזה?

בדיקות אינטראקציה המצאה חדשה של עובדים סוציאליים

מדובר באמא, שנותקה לחלוטין משני בניה הקטנים לפני יותר משלוש שנים ואינה מורשית ליצור עימם קשר בשום אמצעי. האמא לא הורשעה בפלילים ולמרות זאת עובדי הסעד של עירית רמת גן – גבעתיים בניצוחה של פקידת הסעד לילי שאמי, מונעים ממנה להיפגש עם ילדיה גם תחת פיקוח של עובדת סוציאלית.

כל דרישה של העו"ס מאושרת באופן עיוור ע"י השופט נפתלי שילה ללא כל בדיקה או נימוק מצידו

נזכיר כי רוצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין, הימני הקיצוני יגאל עמיר נפגש עם בנו בבית הכלא, ואילו האמא שמעולם לא פגעה באדם ולא בילדיה, נותקה באכזריות מילדיה על ידי השופט שילה וחברותיו הנלוזות.

אלוף יוסי פלד ניצול שואה, אומץ ע"י נוצרים וחזר לאימו לאחר המלחמה ללא שום בדיקות אינטראקציה

העובדים הסוציאלים מסרבים לתת לאם לראות את ילדיה בתואנה שמאחר ועבר זמן רב מדי מאז נותקה מילדיה בכפיה וללא כל סיבה, עתה היא צריכה לעבור "בדיקת אינטראקציה" עם הילדים… לא זו בלבד שגרמו נזק לה ולילדיה בשל הניתוק הכפוי ולא שילמו על רשלנותם בדין, הן באות בדרישות חדשות. נציין כי הילד הקטן, כיום בן 6, פיתח בעיות רגשיות בשל הניתוק מאימו וזה מצויין בפרוטוקול בית המשפט בו נכח השופט שילה.

במלחמת העולם השניה, ילדים יהודים רבים נותקו מהוריהם והועברו למקומות מסתור כגון בתי נזירות ועוד. הילדים שהו שם מספר שנים עד שהסתיימה המלחמה ואז הם התאחדו עם הוריהם ששרדו את השואה, כל זאת ללא שום הכנות מיותרות או בדיקות אינטראקציה.

נזכיר את האלוף יוסי פלד אשר נולד בבלגיה בשם יוסף מנדלביץ' לשיינע ויענקל מנדלביץ'. בזמן מלחמת העולם השנייה נמסר עם אחיותיו למשפחה נוצרית מאמצת עימה שהה עד גיל 8. אביו נספה באושוויץ. לאחר המלחמה חזרה אמו אל המשפחה הנוצרית לקחת אותם ובעזרת הבריגדה היהודית הם עלו ארצה והתיישבו בקיבוץ נגבה. מדוע הנוצרים הרחומים החזירו את ילדי השואה להוריהם מייד וללא שום בדיקות אינטראקציה הזויות, ואילו שופט יהודי עושה יד אחת עם עובדות סוציאליות יהודיות אכזריות ומסרב להחזיר לאמא את ילדיה ללא תנאי?

"אני כפוף להוראות…"

אדולף אייכמן – טען שרצח יהודים כי "היה כפוף להוראות"

"אני כפוף להוראות…" כך טוען השופט נפתלי שילה. לאלו הוראות השופט הזה כפוף? להוראות של העובדות הסוציאליות שלו? מדוע לא נימק שילה עד עצם היום הזה לאילו הוראות הוא כפוף? האם מדובר בהוראות שהן לא חוקיות? אם חייל צה"ל מונחה לסרב לפקודה לא חוקית, קל וחומר ששופט יסרב להוראה כזו.

איננו מתכוונים להשוות את השופט שילה לנאצים חלילה אך המשפט הסתום שלו "אני כפוף להוראות…" מזכיר לנו את אותו צורר נאצי מפורסם בשם אדולף אייכמן שטען שרצח יהודים משום שהיה "כפוף להוראות…", וטיעון זה כמובן שלא עמד לו להגנתו.

נציין כי לא מעט אנשים מבוגרים, ניצולי שואה פונים אלינו בדואר אלקטרוני ובטלפונים, ומספרים בבכי תמרורים כי עובדות סוציאליות יהודיות חטפו להם את הנכדים והנינים בחסות בתי המשפט לנוער ומשפחה המתנהלים בדלתיים סגורות כדי שאף אחד לא ידע מה השופטים המוזרים הללו מעוללים למשפחות. שלא לדבר על ניצולי שואה שכלואים ללא צורך בבתי חולים לחולי נפש לכל ימי חייהם ועוברים התעללות קשה.

גם חוקי נירנברג היו חוקים…

השופט נפתלי שילה אשר מסתמך אף על חוק הנוער, יודע כי חוק זה עתיר פרצות ונתון לפרשנות סוביקטיבית של כל אדם. כל אחד מפרש את הסעיפים הפרוצים בחוק המיושן הזה לפי איך שנראה לו, וכך בחסות חוק ארכאי זה מתבצעים פשעים כנגד האנושות בבתי המשפט ובדלתיים סגורות, ומשפחות מושמדות אחת אחרי השניה. נזכיר גם כי חוקי נירנברג היו חוקים, אבל הם, כמו חוק הנוער היו חוקים לא אנושיים!!! אז איך נפסוק לגבי אדם שרצח יהודים בחסות חוקי נירנברג לאחר שיטען שהוא "פעל לפי החוק…", האם נזכה אותו משום שהוא פעל לפי החוקים, אותם חוקי נירנברג? בוודאי שלא.

האם לשופט נפתלי שילה חסר אותו מנגנון פנימי, אנושי ומוסרי שאמור להניע אותו?

מדוע שופט זה אינו מבין עד עצם הרגע הזה שהוא פועל בניגוד לחוקי המוסר והאתיקה הכלל עולמיים?

השופט שילה פועל בניגוד לאמנת זכויות הילד העולמית

אמנת זכויות הילד הבינלאומית קובעת כי "לא יופרד הילד מהוריו בניגוד לרצונם, אלא רק במקרים מסוימים כגון התעללות, הזנחה". אז מדוע השופט הזה מנתק אם מבניה למרות שמעולם לא הזניחה או התעללה בהם? מדוע השופט שילה בועט באמנה לזכויות הילד עליה חתומה מדינת ישראל?

השופט שילה מונע מן האם לראות את ילדיה גם בפיקוח עובדת סוציאלית. האמא, אישה נורמטיבית העובדת עם ילדים. מדוע מותר לה לראות ילדים זרים בגינה, ברחוב, בחנות ובמקום העבודה שלה ואת ילדיה שלה, פרי בטנה, את אשר אהבה, הוא אינו מתיר לראות?

מדוע השופט היהודי נפתלי שילה, זה שחובש כיפה ומתפלל בבית הכנסת, ממשיך לקיים את עוונותיו באופן יומיומי ולשלול מאמא יהודיה את הזכות הבסיסית, הראשונית והטבעית הקיימת לכל הורה לראות את ילדיו?

ושבו בנים לגבולם

אז מי אתה נפתלי שילה? נפתלי שילה מונה לשופט לפני כשנה, ולמרות זאת, להבדיל משאר השופטים, תמונתו אינה מופיעה באתר השופטים? מדוע? האם הוא מנסה להסתיר משהו?

מתוך כללי האתיקה לשופטים:

"…שפיטה אינה רק תפקיד, שפיטה היא דרך חיים. כללי האתיקה אינם מוסרים משכם השופט שעה שהשופט מסיר משכמו את גלימת השופט. בכל אשר ילך ובכל אשר יעשה, האדם כשופט והשופט כאדם, יחולו עליו כללים של אתיקה שיפוטית…".

על פי כללים אלו נראה כי השופט שילה פועל בניגוד לאמות המוסר השגורות בהווי החיים הדתי שלו ובניגוד להלכה היהודית למרות שהינו אדם דתי, חובש כיפה המגדיר עצמו "ירא שמים".

האדון הזה שמתעמר באמא ושני בניה, יחד עם חברותיו למקצוע, העובדות הסוציאליות ממשרד הסעד ברמת גן, מתגורר בהתנחלות אפרת אשר בגוש עציון.

"…ותמת רחל ותיקבר בדרך אפרתה…" – קבר רחל אימנו מוטבע בסמל הישוב אפרת.

מה אירוני הוא כי אדם צבוע זה גר בישוב המיוצג על ידי דמותה של רחל אימנו המבכה את פרידתה משני בניה, יוסף ובנימין, כאשר הוא עצמו נוקט במהלכים הפוכים מן הערכים עליהם בנוי הישוב בו הוא גר, בכך שהוא מנתק אמא משני בניה למעלה משלוש שנים, בקור רוח אכזרי, מתוך ידיעה כי אין עליו שום פיקוח משום שהפסיקות הלא אנושיות שלו מתבצעות בדלתיים סגורות.

"כֹּה אָמַר ה', קוֹל בְּרָמָה נִשְׁמָע נְהִי בְּכִי תַמְרוּרִים – רָחֵל, מְבַכָּה עַל-בָּנֶיהָ; מֵאֲנָה לְהִנָּחֵם עַל-בָּנֶיהָ, כִּי אֵינֶנּוּ" (ירמיהו ל"א, יד).

מדרשים רואים ברחל אמנו אם קדושה, אשר אלוהים בכבודו ובעצמו מנחם במילים:

"מִנְעִי קוֹלֵךְ מִבֶּכִי, וְעֵינַיִךְ, מִדִּמְעָה: כִּי יֵשׁ שָׂכָר לִפְעֻלָּתֵךְ נְאֻם-ה', וְשָׁבוּ מֵאֶרֶץ אוֹיֵב. וְיֵשׁ-תִּקְוָה לְאַחֲרִיתֵךְ, נְאֻם-ה'; וְשָׁבוּ בָנִים, לִגְבוּלָם" (שם, טו-טז).

האזרחים לא שפויים או שמא הממסד אינו שפוי?

השיר "נזק מוחי" מתוך התקליט "הצד האפל של הירח" של להקת הפינק פלויד מתייחס בין השאר לאי שפיות בחברה המודרנית. האזינו לו ותחשבו על הממסד הישראלי, בכלל זה מערכת המשפט הישראלית אשר חולה בראש, משום שפסקי דין רבים, בעיקר כאלה העוסקים בדיני נפשות, מתקבלים באופן שרירותי ואין בהם שום הגיון שיפוטי.

נזכיר בהזדמנות זו את פיני כהן שזרק נעל על השופטת דורית בייניש. הוא חטף 3 שנים בכלא כי זרק נעל על אישה מן "האצולה" הישראלית, בעוד דורסי הילד מיהוד שהפך לצמח ואינו בן אצולה קיבלו את אותו עונש, שלא לדבר על אנסים שחלקם מקבלים עונש אף פחות מזה.

כמו שנאמר בקהלת:

מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.