עריכת קבצי PDF התוכנה Pdf995 Suite

Spread the love

אל תתנו ל-Acrobat Reader להטעות אתכם. נכון, מדובר על תוכנה חינמית, אבל היא מאפשרת לכם לפתוח רק מסמכי PDF שנוצרו בעזרת גרסאות מסחריות ויקרות של Acrobat. אם אתם רוצים להוסיף או לחלץ דפים מתוך מסמך PDF, להוסיף חותמת, או לעשות כל מלאכת עריכה שהיא, או אם אתם רוצים ליצור מסמך PDF חדש משלכם, קודם תצטרכו להיפרד מ-95 עד 450 דולר עבור תוכנת Acrobat התומכת ביצירת קבצים.

לחילופין, אתם יכולים להוריד את Pdf995 Suite. היא לא בדיוק חינמית – השאלה האם לשלם, וכמה תלויה ביכולת שלכם לסבול מודעת פרסום של Pdf995 או של תוכנות אחרות מבית היוצר של אותה חברה. בתמורה לצפייה במודעות אתם מרוויחים את היכולת ליצור מסמכי PDF סטנדרטיים, זאת על ידי שליחה של מסמכים מסוגים שונים למדפסת וירטואלית – שיטה שמאפשרת לכם לייצר קבצי PDF מתוך כל תוכנה שמכילה פונקצית הדפסה.

מודול אחר, PdfEdit995, מאפשר לכם לשלב כמה מסמכים לקובץ PDF יחיד, להכניס הערות וסימניות, להוסיף חותמות גומי, ולהמיר מ-PDF ל-HTML או לפורמט וורד. מודול נוסף, Signature995, מצפין קבצי PDF ומוסיף חתימות דיגיטליות.

בסופו של דבר אתם עלולים להתעייף מלראות את אותן פרסומות בכל פעם שאתם עושים שימוש בתוכנות הללו. אם זה אכן המצב, אתם יכולים להיפטר מהמודעות הללו על ידי רכישה של כמה מהמודולים המרכיבים את החבילה במחיר של 10 דולר האחד.

תמורת 20 דולר נוספים, אתם יכולים לרכוש את כל התוכנות שנמצאות במלאי של החברה, כולל יישומים שימושיים כגון OmniFormat (המאפשר לכם להמיר קבצים בין 75 פורמטים שונים), Photoedit995 (המספקת את כלי עריכת התמונות הרגילים), BackItUp995, Zip995, ו-Ftp995 וכחצי תריסר תוכנות נוספות.

להורדת Pdf995 Suite

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.