גיא אבנון: יש לעודד סוהרות שב"ס להשלמת הכנסה באמצעות שירותי זנות לאסירים – צא"פ מובטח בא"פ 2439-08-20 הסוהרת ל' נ' יאח"ס להב 433

Spread the love

עוד ביזיון של החלטה שיפוטית הנודפת צחנה פמיניסטית. הסוהרת ל' קיימה יחסי מין עם אסירים בכלא צלמון. גם כל צוות הסוהרים בכלא חגג איתה. לא ברור אם עשתה זאת תמורת כסף או כי הייתה חמה לאקשן. ראו כמה קל לאישה העובדת בשירות המדינה החשודה בעבירות מיניות להתחמק מהזרקור הציבורי ולקבל צו איסור פרסום על שמה.  כל מה שהיא צריכה לעשות זה להזכיר לשופט שהיא סוהרת בשירות המדינה, ואז כמובן רחמי השופט "נכמרים".  פתאום יש לעבריינית הזו זכות לצנעת הפרט, ופתאום העובדה שמרכלים עליה גורמת לה צער כבד כל כך, שאסור שהציבור יידע מי היא. הטיעון הזה היה נכשל אם הסוהרת היתה סוהר, כמובן.

המשטרה בדיון הזה טענה את הטענות שטוענים תמיד על עברייני מין שאם יפרסמו את שם העבריין יצוצו עוד קורבנות ולכן יש אינטרס ציבורי בפרסום, מה גם שהכלל הבסיסי הוא פומביות הדיון.  אבל זה לא הצליח למשטרה, ואולי גם הטוענים המשטרתיים לא טרחו כל כך לעמוד על שלהם, והשופט גיא אבנון החליט להטיל איסור פרסום על שמה של זונת השב"ס. למה? זה יפתח תיבת פנדורה לשב"ס ויגרום לביזוי השב"ס.  כמובן שאילו היה מדובר בגבר המנגינה הייתה אחרת לגמרי.  הכותרות היו "סוהר שב"ס חשוד בעבירות אונס חמורות", וכו' וגו'.  לזה קוראים צביעות פמיניסטית וזה אפשרי רק בפמיניסטן.

השופט גיא אבנון ריחם על סוהרת שבס ששוכבת עם אסירים בכלא צלמון
השופט גיא אבנון ריחם על סוהרת שבס ששוכבת עם אסירים בכלא צלמון

באפ-2439-08-20-איסור-פרסום-שמה-של-הסוהרת-בשבס-שקיימה-יחסי-מין-עם-2-אסירים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.