בית חולים שערי צדק רשויות הרווחה חטפו תינוק מאם יולדת בת 19 שנים בטענה שהיא צעירה

בית חולים שערי צדק רשויות הרווחה חטפו תינוק מאם יולדת בת 19 שנים בטענה שהיא צעירה
בית חולים שערי צדק
Spread the love

עושים צהריים עם יעל דן, ינואר 2016

חוזרים לנושא שעוסקים בו הרבה לאחרונה, הוצאת תינוקות מאימהותיהן מיד עם לידתן. מהתינוקת של מיכל שנאזקה מרגע לידתה, ועד לתינוקת שכעת נחטפה מבית חולים שערי צדק ירושלים.

לקרן, שם בדוי, לקחו את התינוק מיד עם לידתו, לקחו אותו כבר, לאחר שנולד לפני שלושה ימים מבית החולים שערי צדק ירושלים. הרווחה החליטה שהאם קרן לא תוכל לגדלו, ולקחה אותו בכוח מהאם בת ה- 19, כשכל האימהות מסביב בוכות יחד איתה.

שיחה עם האם קרן, שם בדוי. עוד לא הוציאו לאמא את התפרים מהניתוח הקיסרי. האמא ילדה ביום רביעי, ויצאה בידיים ריקות בלי התינוק בזרועותיה מבית החולים.

האמא מספרת: הייתי בחדר התינוקייה, וראיתי איך שלקחו את התינוק מידיה של אמא שלי. הייתה לי ועדה בבית החולים בבית החולים, אחרי הלידה, ופקידות הסעד לקחו את התינוק. באותה ועדה אמרתי להם שאני לא מוכנה שיקחו את התינוק, אבל הם השתיקו אותי, איימו עלי ועל אמא שלי והתינוק, שאם אמא שלי לא תביא את התינוק, אז הם יעשו את זה בכוח, ובאמת לקחו את התינוק מאמא שלי בכוח.

הרימו את התינוק בכוח מהידיים של אמא שלי, וברחו עם העגלה והכל.

כשראיתי את זה קורה, חשכו עיני!!! ברווחה אומרים שאני עדיין צעירה, ובגלל זה אני לא יודעת לגדל את הילד, לקום בלילה לדאוג לו. זו הסיבה היחידה, רק בגלל שאני צעירה. אני בת 19.

עו"ד יוסי נקר ועו"ד ורדה שטיינברג מייצגים את האם הצעירה.

עו"ד יוסי נקר: האמא בת 19, ובעצמה עם היסטוריה של רווחה. היא הייתה ילדת רווחה ומוכרת על ידי משרד הרווחה. אנחנו קוראים לזה במקרה שלה "עיקרון שימור הלקוחות". ברגע שהיא ילדת רווחה, יודעים מי היא. כל ההיסטוריה שלה פרוסה.

קרן לא זונה או נרקומנית, זה לא המקרה.

ערכו לאמא וועדה יום וחצי אחרי הלידה בתוך בית החולים שערי צדק בירושלים ומיד אחר כך הוציאו את התינוק ממנה בצו חירום. ההליך לא עבר ביקורת שיפוטית, ולא נראה לי שמישהו בא או חשב…

יעל דן: העירייה מנועה מלהעביר מידע.

עו"ד יוסי נקר: יש סימביוזה בין בתי המשפט למשרד הרווחה, כל אחד מעביר אל השני את האחריות. במקרה הזה, לא פנו לבית המשפט.

ג'וליה טל

2 thoughts on “בית חולים שערי צדק רשויות הרווחה חטפו תינוק מאם יולדת בת 19 שנים בטענה שהיא צעירה

  1. אוי ואבוי באיזה זכות הם קובעים לאישה מתי להביא תינוק!!! זו זכותה המלאה!! זו גניבה מייד להשעות את בית החולים עד אשר יחזירו לחיקה את התינוק..זו גניבה וניצול מרות!!…

  2. באיזה זכות הם מקבלים כאלה החלטות ! אוי ואבוי! זו זכותה של כל אישה להביא תינוק מתי שבא לה!!! ..מייד לעצור אותם זו גניבה וניצול מרות!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.