יוסי סילמן – הזבל הולך הבייתה, נקמת אימהות מתוקה

Spread the love

יוסי סילמן נזרק ממשרד הרווחה בבושת פנים: נקמה מתוקה

חדשות טובות, מעולות ומענגות נפוצו בחודש שעבר. יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה, מינוי פוליטי של מאיר כהן ממפלגת יש עתיד, נזרק ע"י שר הרווחה החדש חיים כץ, והוא הולך הביתה.

סוף-סוף היטהרה הרווחה מנוכחותו של ציפעון חולני ודוחה, מכל הבחינות, איש תככים, מדנים ושנאה, לשמחתן של כל אימהות ישראל.

 נודה ולא נבוש, יוסי סילמן היה אויב אימהות, טיפוס הזוי שלחם לניתוק ילדים מאימהותיהן, צליבת אימהות גרושות בכיכר העיר, ושמח מאוד על כל אמא גרושה שהתאבדה לאחר שלקחו לה את הילדים. יוסי סילמן שיתף פעולה עם פקידות הסעד והעברה מסיבית של כל ילדי האימהות למוסדות ופנימיות הרווחה.

הוא יזם עם אבות גרושים ישיבות בנושא משמורת ילדים, אבל בפועל לא סייע לאף אחד. בישיבות הרווחה התנהל כפוץ זחוח, שיכור מעוצמה וכוח, דיבר בזלזול אל האימהות, ונהג לאיים עליהן שהוא "ירחיק אותן מילדיהן לצמיתות". הוא לא התבייש להגיד שאימהות גרושות לא ראויות לגדל ילדים.

הפרימיטיבי המיושן שאינו חי את המציאות וכבר עם בחירתו כמנכ"ל משרד הרווחה אמר שאין ילדים רעבים, הציע להכניס את כל הילדים למוסדות הרווחה, כדי שאימהות תוכלנה לעבוד שעות נוספות.  בקיצור מאחורי החיוכים וההצגות הסתתר איש רע שדגל בחינוך מחדש של הציבור והוצאת ילדים בכפיה מאימהותיהן באמצעות עונשים פליליים. הזוי, שטני, ואפל מאוד.

להלן חלק מהנזקים שגרם יוסי סילמן מגלומניה של דפקט:

לתפארת שירותי הרווחה: נער קפץ מבניין כי קצינת מבחן מאשדוד רצתה להוציא אותו מבית הוריו

פנימיית ארזים – מיטות מסריחות משתן ודלתות מתפרקות – יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה התעלם מהפניות

יוסי סילמן לא לוקח אחריות על פשעים נגד אזרחים במשרד הרווחה

יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה בהצתה מאוחרת: העו"סיות לא יעילות ואין צורך בהוספת 1000 עו"ס נוספות

מלחמתו של יוסי סילמן בחופש הדיבור

סילמן התנדב לפגוע בזכות אזרח בסיסית, חופש הדיבור, ההתבטאות וחשיפת ביקורת ציבורית. הוא זה שהגיש תלונות כוזבות במשטרה נגד עיתונאים על שחשפו את הסתבכויותיו הכספיות. די בכך להעיד על תפיסת עולמו הטוטליטרית-סטליניסטית, פוטיניסטית. בשנת 2013 הוא הורה למשטרת ישראל שתאסור על העיתונאית לורי שם טוב לפרסם את פשעיו באינטרנט.

יוסי סילמן כמנכ"ל משרד הרווחה

בשנת 2012 מונה כמנכ"ל משרד הרווחה. כמנכ"ל משרד הרווחה כל מה שעניין אותו הוא הגדלת המכסות של ילדים בפנימיות וחטיפת ילדים מהוריהם. לא היה שום סיכוי לאמא לגדל את הילדים שלה בשקט, בגלל צוות פקידות הסעד שהוא שיסה להשתלח באימהות ולהרוס חייהן.  אמא כתבה עליו:  "יוסי סילמן, ראה רק השמה חוץ ביתית לילדי ישראל. אני נפגעת רווחה, ובגללו נאלצתי לברוח עם ילדיי לחו"ל".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.